Eind oktober 2010 ben ik overgestapt van KPN Itv naar glasvezel. Glasvezel zou Itv opzeggen dus daar zou ik geen omkijken naar hebben. Eind december kom ik er achter dat ik dubbele kosten betaal. Ik betaalde namelijk nog steeds 60 euro voor Itv. Kan gebeuren dacht ik maar heb wel 04 januari gebeld en dit zou direct recht gezet worden. Abonnement werd keurig stop gezet maar op mijn vraag wanner ik het geld terug kon zien werd niet echt duidelijk geantwoord. Ik wilde een datum horen en kreeg uiteindelijk te horen dat eind januari 2011 wel moest lukken. Dit bleek uiteindelijk niet gelukt te zijn waarna ik 03 februari wederom gebeld heb. Ik kreeg dit keer iemand anders aan de telefoon en deze mevrouw wist mij te vertellen dat er een zogenaamde twee maanden regel geld met betrekking tot teveel betaalde abonnementskosten. Of te wel ik moest volgens haar nog een maand wachten. Dit heb ik gedaan maar tot mijn "verbazing" bleek wederom het geld aan het eind van februari
nog niet terug betaald. 06 maart weer contact gehad, dit keer via mail. Heb de excuses gekregen voor het ongemak maar kreeg toen te horen dat ik nog twee maanden moest wachten. Er was namelijk nu (06 maart dus) notitie van gemaakt en de desbetreffende afdeling had te kennen gegeven dat er 145,16 euro overgemaakt gaat worden. Ondertussen zijn we dan vier maanden verder. Als ik mijn verplichtingen niet nakom word ik een dag later afgesloten maar zij kunnen het vier maanden voor zich uit schuiven. Op de eis dat ik deze week mijn geld wilde hebben kreeg ik als antwoord dat er niet van de twee maanden afgeweken kon worden (uiteraard). Ik ben vast niet de enige die dit is gebeurd en er zij vast mensen die niet achter hun geld aangaan want dat kost een hoop moeite en tijd. Ondertussen vult KPN zijn zakken want als je zelf niet belt gebeurd er ook niets. Zie bovenstaande.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dubbele abonnementskosten KPN "twee maanden regeling"
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: dubbele abonnementskosten KPN "twee maanden regeling"
gewoon incassobureau inschakelen. kosten zijn voor hun.
zo doen zij het ook.
zo doen zij het ook.