LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lyca Mobile nieuwe netwerkaanbieder, klant dupe!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 aug 2009 18:34
Lyca Mobile nieuwe netwerkaanbieder, klant dupe!
Lyca Mobile heeft haar simkaarten geblokeerd. Ze gaan namelijk het netwerk van Vodafone gebruiken in plaats van T-Mobilenetwerk. Klanten heeft Lyca Mobile niet op de hoogte gesteld. Ze heeft wel een sms rondgestuurd. Daarin staat dat het kopen van een nieuwe simkaart 100% extra beltegoed in plaats van de huidige 50%. Er staat echter niets over het waarom van deze aankoop. Lyca Mobile klanten hebben in eens te maken met een geblokkeerde simkaart.
Ik heb zelf Lyca Mobile, meerder keer zelfs, gebeld. Daar beweert men dat er helemaal geen probleem. Alleen de kaart die ik heb doet het niet omdat het niet van mij zou zijn. Gevonden of gestolen menen ze bij Lyca Mobile!
Ik wil graag weten of meer mensen de dupe van Lyca Mobile zijn. Zo ja. Meld het hier a.u.b.
Ik heb zelf Lyca Mobile, meerder keer zelfs, gebeld. Daar beweert men dat er helemaal geen probleem. Alleen de kaart die ik heb doet het niet omdat het niet van mij zou zijn. Gevonden of gestolen menen ze bij Lyca Mobile!
Ik wil graag weten of meer mensen de dupe van Lyca Mobile zijn. Zo ja. Meld het hier a.u.b.
Re: Lyca Mobile nieuwe netwerkaanbieder, klant dupe!
Hoewel het inderdaad niet netjes is zou je er toch blij mee moeten zijn. Het netwerk van Vodafone is stukken beter.Ze gaan namelijk het netwerk van Vodafone gebruiken in plaats van T-Mobilenetwerk.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 03 aug 2009 18:34
Re: Lyca Mobile nieuwe netwerkaanbieder, klant dupe!
Helemaal mee eens. Wie draait voor de kosten? De klant. Is inderdaad helemaal niet nietjes.
Een simkaart van Lyca Mobile kost € 7,50. Hoeveel klanten heeft Lyca Mobile? Grote geld dus! Toch niet eerlijk verdiend.
Een simkaart van Lyca Mobile kost € 7,50. Hoeveel klanten heeft Lyca Mobile? Grote geld dus! Toch niet eerlijk verdiend.
Re: Lyca Mobile nieuwe netwerkaanbieder, klant dupe!
Ik zelf ben ook niet tevreden over lyca mobile..
Ik vind het ontzettende naaiers die rijk worden op rug van hun klanten!
Ik heb maanden terug een sim kaart gekocht van lyca. In het begin nergens last van gehad tot sindskort. Ik wilde al een tijd een nieuwe lyca simkaart kopen omdat ik een nieuwe nummer wilde. Ik naar de winkel een nieuwe simkaart gekocht. Normaal gesproken belde ik heel lang naar andere lyca nummers maar tot mijn grote verbazing was ik binnen 6 minuten (JAWEL 6 MINUTEN!!) 7,50 beltegoed lichter. Ik bellen met de klantenservice daar heb ik voor mijn gevoel wel uren in de wacht gestaan. Uit eindelijk een medewerker aan de telefoon gekregen die volgens mij niet eens wist waar mee hij bezig was, toch mijn verhaal uit gelegd krijg ik te horen dat de technische dienst niet aanwezig is en dat ik morgen terug moet bellen en hij zou er in ieder geval een notitie van gaan maken.
Ik de volgende dag terug bellen kreeg ik weer een andere medewerker die mij vertelde dat er een storing is geweest en dat ik mijn geld terug gestort zou krijgen op mijn simkaart. Ik heb in goede vertrouwen natuurlijk opgehangen met de gedachten dat ik het wel terug zou krijgen, echt een ramp was het op dat moment niet want ik had ook nog mijn oude lyca simkaart die heb ik er toen maar weer in gedaan. Maar wederom tot mijn grote verbazing heb ik 20 euro opgewaardeerd waarvoor ik 30 euro dan krijg maar binnen 1 dag was dit alweer op!!!! Ik de klantenservice WEER bellen. Tot wederom weer mijn grote verbazing duurde het ontzettend lang voor ik te woord werd gestaan en het mooie er van was iedere keer dat ik iemand aan de telefoon had werd er op gehangen!! Uit eindelijk kreeg ik een medewerker aan de telefoon die het kennelijk maar al te grappig vond en de spot aan het drijven was met mij! Hij zette mij in de wacht nadat hij had geluisterd naar mijn verhaal en terwijl ik netjes aan het wachten was hing hij weer op!!!
Uit eindelijk heb ik mijn nieuwe sim kaart er weer ingedaan om te kijken of inmiddels mijn 7,50 weer was gestort en nee hoor NOG STEEDS NIETS!!!! En dan nu ook nog eens mijn 20 euro die ik heb op gewaardeerd lekker innen en mij niet te woord willen staan.
HET ZIJN NAAIERS DIE RIJK WORDEN OP DE RUG VAN HUN KLANTEN!!
Ik zou het ook niet erg vinden als ze hun medewerkers daar wat training zouden geven over hoe om te gaan met klanten aan de telefoon want wat betreft professionaliteit daar is er een groot gebrek!!!!!!!!!
Ik vind het ontzettende naaiers die rijk worden op rug van hun klanten!
Ik heb maanden terug een sim kaart gekocht van lyca. In het begin nergens last van gehad tot sindskort. Ik wilde al een tijd een nieuwe lyca simkaart kopen omdat ik een nieuwe nummer wilde. Ik naar de winkel een nieuwe simkaart gekocht. Normaal gesproken belde ik heel lang naar andere lyca nummers maar tot mijn grote verbazing was ik binnen 6 minuten (JAWEL 6 MINUTEN!!) 7,50 beltegoed lichter. Ik bellen met de klantenservice daar heb ik voor mijn gevoel wel uren in de wacht gestaan. Uit eindelijk een medewerker aan de telefoon gekregen die volgens mij niet eens wist waar mee hij bezig was, toch mijn verhaal uit gelegd krijg ik te horen dat de technische dienst niet aanwezig is en dat ik morgen terug moet bellen en hij zou er in ieder geval een notitie van gaan maken.
Ik de volgende dag terug bellen kreeg ik weer een andere medewerker die mij vertelde dat er een storing is geweest en dat ik mijn geld terug gestort zou krijgen op mijn simkaart. Ik heb in goede vertrouwen natuurlijk opgehangen met de gedachten dat ik het wel terug zou krijgen, echt een ramp was het op dat moment niet want ik had ook nog mijn oude lyca simkaart die heb ik er toen maar weer in gedaan. Maar wederom tot mijn grote verbazing heb ik 20 euro opgewaardeerd waarvoor ik 30 euro dan krijg maar binnen 1 dag was dit alweer op!!!! Ik de klantenservice WEER bellen. Tot wederom weer mijn grote verbazing duurde het ontzettend lang voor ik te woord werd gestaan en het mooie er van was iedere keer dat ik iemand aan de telefoon had werd er op gehangen!! Uit eindelijk kreeg ik een medewerker aan de telefoon die het kennelijk maar al te grappig vond en de spot aan het drijven was met mij! Hij zette mij in de wacht nadat hij had geluisterd naar mijn verhaal en terwijl ik netjes aan het wachten was hing hij weer op!!!
Uit eindelijk heb ik mijn nieuwe sim kaart er weer ingedaan om te kijken of inmiddels mijn 7,50 weer was gestort en nee hoor NOG STEEDS NIETS!!!! En dan nu ook nog eens mijn 20 euro die ik heb op gewaardeerd lekker innen en mij niet te woord willen staan.
HET ZIJN NAAIERS DIE RIJK WORDEN OP DE RUG VAN HUN KLANTEN!!
Ik zou het ook niet erg vinden als ze hun medewerkers daar wat training zouden geven over hoe om te gaan met klanten aan de telefoon want wat betreft professionaliteit daar is er een groot gebrek!!!!!!!!!
Re: Lyca Mobile nieuwe netwerkaanbieder, klant dupe!
LYCA MOBILE OPLICHTERS !!!!!!!!!!!!!!!! ZEGT HET PERSONEEL OOK TROUWENS !!!!!!!!!!!!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 27 okt 2009 16:30
Re: Lyca Mobile nieuwe netwerkaanbieder, klant dupe!
Inderdaad heb ik ook gemerkt dat het oplichters zijn. Iedere keer als ik de klantenservice bel, wordt ik gewoon doelbewust in de maling genomen. Ongelooflijk, dat zulke waardeloze klantenservice gewoon doorgaat. Heel lang wachten, en dan heel bijv. heel veel herrie op de achtergrond, zodat je niks kan verstaan, of een slaperig iemand aan de lijn, waarvan je het vermoeden krijgt dat ie vanuit zijn bed belt, ga zo maar door. Die klantenservice van hun slaat nergens op. Echte oplichterij. Ook zou het zo goedkoop zijn Maar dat heb ik gecheckt met mijn saldo, na iedere keer opbellen, en daar klopt niets van, ze rekenen zeker 2x zo veel als dat ze hadden afgesproken. Daarom: niet intrappen. Ik heb nog gevraagd aan de winkelier waarbij ik de simkaart kocht of het wel vertrouwd was, en "uiteraard" zei hij dat het heel vertrouwd was. (hoeveel krijgt hij bij iedere transactie uitgekeerd?....). Maar het is echt de zoveelste oplichterij. Hoeveel geld zouden ze al opgestreken hebben met naieve klanten? Dus: trap er niet in!!!!
Re: Lyca Mobile nieuwe netwerkaanbieder, klant dupe!
Prima gedaan....
Nu hebben andere ook weer een eerlijke kans en ik vermoed ondanks het betere netwerk dat vele deze aanbieder nooit meer nemen....
Nu hebben andere ook weer een eerlijke kans en ik vermoed ondanks het betere netwerk dat vele deze aanbieder nooit meer nemen....
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 okt 2009 15:08
Re: Lyca Mobile nieuwe netwerkaanbieder, klant dupe!
Wat een gedoe daar bij Lyca! Heb sinds een jaar een simkaart en dat beviel eigenlijk best goed. Nooit meegemaakt dat beltegoed opeens weg was ofzo,zoals hierboven beschreven. Ik heb wel eens meegemaakt dat er storingen waren en er bijvoorbeeld niet opgewaardeerd kon worden ofzo,maar dat zal bij iedere provider wel eens zijn.
Maar omdat Lyva blijkbaar een (voor zichzelf)) lucratiever contract kon krijgen bij een andere provider moeten alle klanten nu een andere simkaart kopen! Dat vind ik an sich al echt belachelijk! Maar goed.. Ik heb geen zin om al mijn contacten weer op te zadelen met een nieuw nummer.Volgens de website van Lyca kun je eenvoudig en snel,zelf je nummer om laten zetten.
Van de week dus daarmee aan de slag gegaan,maar zo eenvoudig en snel gaat dat dus niet. Foutmeldingen vielen mij ten deel.Dus gebelt met de klantenservice en daar kreeg ik te horen dat het 10 werkdagen zou gaan duren.. Dat was niet de bedoeling. Maar volgens de medewerker kon ik mijn oude kaart zolang blijven gebruiken. Ja..totat ik vandaag wilde gaan opwaarderen. Via internet beltegoed gekocht. Kreeg nergens een waarschuwing dat oude simkaarten niet meer opgewaardeerd kunnen worden.. Dat hoorde ik nadat ik ruim één uur in de wacht had gestaan voor de klantenservice (wat een zenuwslopend pianoriedeltje krijg je te horen als je in wacht staat trouwens,maar dat terzijde).
Tevens vertelde de medewerker dat er onvoorziene problemen waren met het nummer behoud en dat het daarom allemaal langer duurde. Er zat niets anders op dan toch iedereen mijn tijdelijke nummer te geven.
Resumé: Alle Lyca klanten word een nieuwe simkaart opgedwongen (als je je bestaande nummer wilt behouden) Vervolgens moet je toch alle contacten een nieuw (tijdelijk) nummer geven omdat niet alle oude simkaarten kunnen worden opgewaardeerd. Vreemde gang van zaken. Klant is koning? Niet bij Lyca..
Heb er spijt van dat ik al een nieuwe simkaart heb gekocht en deze,noodgedwongen heb moeten opwaarderen met het beltegoed dat ik via internet gekocht had. Anders was ik overgestapt naar een andere provider. Als ik dan toch mijn nummer moet veranderen,maakt dat ook niet zoveel meer uit.
Uitgekookt van Lyca,of inderdaad onvoorziene problemen?
Maar omdat Lyva blijkbaar een (voor zichzelf)) lucratiever contract kon krijgen bij een andere provider moeten alle klanten nu een andere simkaart kopen! Dat vind ik an sich al echt belachelijk! Maar goed.. Ik heb geen zin om al mijn contacten weer op te zadelen met een nieuw nummer.Volgens de website van Lyca kun je eenvoudig en snel,zelf je nummer om laten zetten.
Van de week dus daarmee aan de slag gegaan,maar zo eenvoudig en snel gaat dat dus niet. Foutmeldingen vielen mij ten deel.Dus gebelt met de klantenservice en daar kreeg ik te horen dat het 10 werkdagen zou gaan duren.. Dat was niet de bedoeling. Maar volgens de medewerker kon ik mijn oude kaart zolang blijven gebruiken. Ja..totat ik vandaag wilde gaan opwaarderen. Via internet beltegoed gekocht. Kreeg nergens een waarschuwing dat oude simkaarten niet meer opgewaardeerd kunnen worden.. Dat hoorde ik nadat ik ruim één uur in de wacht had gestaan voor de klantenservice (wat een zenuwslopend pianoriedeltje krijg je te horen als je in wacht staat trouwens,maar dat terzijde).
Tevens vertelde de medewerker dat er onvoorziene problemen waren met het nummer behoud en dat het daarom allemaal langer duurde. Er zat niets anders op dan toch iedereen mijn tijdelijke nummer te geven.
Resumé: Alle Lyca klanten word een nieuwe simkaart opgedwongen (als je je bestaande nummer wilt behouden) Vervolgens moet je toch alle contacten een nieuw (tijdelijk) nummer geven omdat niet alle oude simkaarten kunnen worden opgewaardeerd. Vreemde gang van zaken. Klant is koning? Niet bij Lyca..
Heb er spijt van dat ik al een nieuwe simkaart heb gekocht en deze,noodgedwongen heb moeten opwaarderen met het beltegoed dat ik via internet gekocht had. Anders was ik overgestapt naar een andere provider. Als ik dan toch mijn nummer moet veranderen,maakt dat ook niet zoveel meer uit.
Uitgekookt van Lyca,of inderdaad onvoorziene problemen?
Re: Lyca Mobile nieuwe netwerkaanbieder, klant dupe!
Ik heb afgelopen dinsdag een simkaart van Lycamobile gekocht en wilde hem registreren via de website van Lycamobile. Het probleem is echter dat waneer ik alle gegevens ingevoerd heb op de registratie pagina dan wil het om een of andere reden niet lukken, er komt dan met rode letters in beeld dat ik mijn telefoonnummer en pukcode moet controleren. Echter heb ik dit al een tientallen keer gedaan maar alles heb ik goed ingevuld maar krijg echter nog steeds die foutmelding.
Ook kan ik geen klantenservice of een van de andere nummers van Lycamobile bellen, ik krijg dan te horen dat de oproep niet is toegestaan. De simkaart werkt wel gewoon in mijn telefoon dus daar ligt het niet aan.
Ik heb via de website van Lycamobile een email gestuurd naar de klantenservice maar tot op heden nog steeds geen antwoordt terug gehad. Ook heb ik een email gestuurd naar de Free Record Shop, omdat ik mijn simkaart daar gekocht heb, maar ook hier weer geen antwoordt terug gekregen tot op heden.
Ik las op de website van Radar dat Lycamobile eerder via het netwerk van T-Mobile werkte en na omstandigheden door een geldkwestie is overgestapt naar het netwerk van Vodafone. Dus in principe zou de simkaart gewoon moeten werken.
De simkaart kostte 10 euro en dan verwacht je dus ook dat het werkt. Hoe kan ik mijn simkaart werkende krijgen of mijn 10 euro terug?
Ook kan ik geen klantenservice of een van de andere nummers van Lycamobile bellen, ik krijg dan te horen dat de oproep niet is toegestaan. De simkaart werkt wel gewoon in mijn telefoon dus daar ligt het niet aan.
Ik heb via de website van Lycamobile een email gestuurd naar de klantenservice maar tot op heden nog steeds geen antwoordt terug gehad. Ook heb ik een email gestuurd naar de Free Record Shop, omdat ik mijn simkaart daar gekocht heb, maar ook hier weer geen antwoordt terug gekregen tot op heden.
Ik las op de website van Radar dat Lycamobile eerder via het netwerk van T-Mobile werkte en na omstandigheden door een geldkwestie is overgestapt naar het netwerk van Vodafone. Dus in principe zou de simkaart gewoon moeten werken.
De simkaart kostte 10 euro en dan verwacht je dus ook dat het werkt. Hoe kan ik mijn simkaart werkende krijgen of mijn 10 euro terug?
Re: Lyca Mobile nieuwe netwerkaanbieder, klant dupe!
Haai,
Ik maak zelf ook gebruik van LycaMobile en ook heb ik problemen met LycaMobile.
Heel leuk al die reclames en het voordeliger bellen en smse, en de extra's.....
MAAR ER IS HELEMAAL NIKS VAN WAAR....
Toen ik Lyca net gebruikte een paar dagen was ik al heel snel door mijn beltegoed heen. Mij werd verteld dat je gratis kon smse naar andere LycaMobile gebruikers, de ene keer is het waar, want het is me meerdere malen gelukt, maar de andere keer dan werkt het helemaal niet meer....
Om het verhaal klein te maken....
Ik vind dat ze de mensen oplichten met hun leuke praatjes....
Ik maak zelf ook gebruik van LycaMobile en ook heb ik problemen met LycaMobile.
Heel leuk al die reclames en het voordeliger bellen en smse, en de extra's.....
MAAR ER IS HELEMAAL NIKS VAN WAAR....
Toen ik Lyca net gebruikte een paar dagen was ik al heel snel door mijn beltegoed heen. Mij werd verteld dat je gratis kon smse naar andere LycaMobile gebruikers, de ene keer is het waar, want het is me meerdere malen gelukt, maar de andere keer dan werkt het helemaal niet meer....
Om het verhaal klein te maken....
Ik vind dat ze de mensen oplichten met hun leuke praatjes....
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 18 jul 2010 12:02
Re: Lyca Mobile nieuwe netwerkaanbieder, klant dupe!
Ik en mijn vriend gebruiken ook Lyca, ze hebben namelijk regelmatig dat je een maand lang gratis kan bellen naar vaste nummers, en naar andere lyca nummers. Soms heb je dat je een maand gratis kan smssen. Dit is niet iedere maand, de voorwaarde is wel dat je 1 keer per week moet opwaarderen volgensmij als je altijd al het voordeel wil hebben.
Ik wilde trouwens een nieuw sim kaartje aanvragen via de site, maar dat duurt heel lang. Ik belde de klantenservice op om te vragen hoelang de levertijd ongeveer is, en ik kreeg wel echt slecht getraind personeel aan de lijn. Ze zat lyca af te kraken dat ze de website eens moeten veranderen omdat de acties niet meer zouden kloppen. Lekker is dat dan, als je eigen personeel zo over het bedrijf praat!
Ik wilde trouwens een nieuw sim kaartje aanvragen via de site, maar dat duurt heel lang. Ik belde de klantenservice op om te vragen hoelang de levertijd ongeveer is, en ik kreeg wel echt slecht getraind personeel aan de lijn. Ze zat lyca af te kraken dat ze de website eens moeten veranderen omdat de acties niet meer zouden kloppen. Lekker is dat dan, als je eigen personeel zo over het bedrijf praat!
Re: Lyca Mobile nieuwe netwerkaanbieder, klant dupe!
Ik bel ook vanaf LYCA netwerk echter als ik met 10 euro opwaardeert krijg ik 20 euro op mijn sim kaart.
Na het plegen van een beltje gaat deze beltegoed als een wind voorbij.
Na het plegen van een beltje gaat deze beltegoed als een wind voorbij.