LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vergoeding van T-Mobile via Consumentenclaim
Vergoeding van T-Mobile via Consumentenclaim
Twee jaar geleden aangemeld bij consumentenclaim om in aanmerking te komen voor vergoeding van T-Mobile. Consumentenclaim beloofde dat alle contracten voor 2017 in aanmerking kwamen. Ik heb drie contracten doorgestuurd die in voldeden aan de criteria. Echter bij uitbetaling heeft consumentenclaim afspraken gemaakt met T-Mobile zodat bijna niemand in aanmerking komt om werkelijk uitbetaald te worden. Alle drie de claims werden afgewezen. Een wassen neus dus van consumentenclaim. Zeer teleurgesteld!
Laatst gewijzigd door Radar op 27 feb 2021 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door moderatie aangepast ter verduidelijking
Reden: Titel door moderatie aangepast ter verduidelijking
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 29 nov 2017 13:48
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Vergoeding van T-Mobile via Consumentenclaim
Beste @klazman, wij vinden het vervelend om te horen dat uw contracten niet in aanmerking komen voor een tegemoetkoming. Graag kijken wij met u mee naar uw claim om te onderzoeken wat er aan de hand is en of er nog andere mogelijkheden zijn. We komen graag met u in contact. U kunt ons op werkdagen bellen via 0800 – 0010 of stuur ons uw contactgegevens via [email protected]. Wij zullen dan zo snel mogelijk met u contact opnemen! Alvast bedankt, ConsumentenClaim.
-
- Berichten: 562
- Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49
Re: Vergoeding van T-Mobile via Consumentenclaim
Juridisch zal het wel kloppen. Maar iedereen snapt toch dat je geen gratis telefoon krijgt bij een abonnement.
We zijn in Nederland aan het overcompenseren om logische verantwoordelijk bij de consument weg te houden.
Opvallend is dat de mensen die dit niet begrijpen wel alle claims stichtingen weten te vinden. En die partij is lachende 3e want die snappen wel dat niets gratis is, zo ook hun werk.
We zijn in Nederland aan het overcompenseren om logische verantwoordelijk bij de consument weg te houden.
Opvallend is dat de mensen die dit niet begrijpen wel alle claims stichtingen weten te vinden. En die partij is lachende 3e want die snappen wel dat niets gratis is, zo ook hun werk.
Re: Vergoeding van T-Mobile via Consumentenclaim
Adverteren de claimstichtingen op facebook?
Re: Vergoeding van T-Mobile via Consumentenclaim
Ook ik heb meerdere claims ingediend. En is de eerste afgekeurd omdat deze uit 2009 zal komen en deze dus niet in aanmerking zal komen. Volgens de consumentenclaim zijn dat de afspraken. Maar deze afspraken kan ik nergens terug vinden . Op de website van consumenten claim staat het volgende.Iedere consument die de afgelopen jaren een telefoonabonnement met toestel heeft afgesloten, kan meedoen. De enige voorwaarde is dat het moet gaan om een abonnement met een zogenaamde all-in prijs waarbij de kosten in verband met het toestel niet apart zijn genoemd. Dit geldt voor vrijwel alle contracten die vóór 2017 zijn afgesloten. Maar als alle contracten uit 2009 niet meer mee doen . Dan is dit dus valse informatie
. Nu 't mobile bellen en anders naar de rechter. En consumentenclaim en t-mobel voor de rechter slepen.
. Nu 't mobile bellen en anders naar de rechter. En consumentenclaim en t-mobel voor de rechter slepen.