LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo - coulance

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
marklugt
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2009 13:03

Ziggo - coulance

Ongelezen bericht door marklugt »

Hallo,

Ik ben ruim 10 jaar klant geweest van @home en heb met betalen nooit achtergelopen daar ik automatisch liet incasseren.
Toen @home werd ingelijfd door Ziggo gingen de betalingen ineens mis.
Ik heb daar NOOIT een aanmaning of herinnering van ontvangen.
Tot ik ineens van BOS INCASSO een brief in de bus kreeg dat we ziggo nog 31,80 euro schuldig waren, deze nota was behoorlijk opgehoogd met kosten voor BOS INCASSO. (De oplichters)

Ik ben met BOS INCASSO in discussie gegaan en heb laten weten dat we die 31,80 inmiddels betaald hadden en dat ze de incasso kosten maar bij ZIGGO moesten gaan halen. Echter BOS INCASSO blijft dreigen dat ze de kosten van ons willen ontvangen.

In de tijd dat dit liep kwam in de uitzending van 27 oktober 2008 een heel stuk over ZIGGO, daar was ook een "aardige" meneer aanwezig van ZIGGO zelf die beloofde dat de klanten die klachten hadden met coulance zouden worden behandeld.

BOS heeft nog geprobeert (zeggen ze) de incassokosten bij ZIGGO te verhalen, echter heeft ZIGGO deze nooit betaald. (Zegt bos incasso)

Ik vraag me af, is dit de dank van ruim 10 jaar klandizie bij @home en is dit de beloofde coulance van ZIGGO, of gaat het hier gewoon om loze beloftes en trekken ze deze oplichterspraktijken gewoon door?

Dit alles komt voort uit de fusie van al die kabelmaatschappijen die samen ZIGGO zijn geworden, met de fusie zijn gelijk al dit soort klachten begonnen.

Mark vd Lugt

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Ziggo - coulance

Ongelezen bericht door D1RK »

Beste Mark,

Als je deze periode niet Rood stond en voldoende saldo was hoef je geen incasso kosten te betalen, en normaal krijg je eerst een herinnering.

Verder moet je het klantnummer controleren.

Betaal nooit iets aan Bos, want daar heeft U geen overeenkomst mee, tenzij U te laat was en niet op tijd betaalde.

Als zij U zouden afsluiten stuur je een mail dat je akkoord ga met de ontbinding van de overeenkomst en neem Digitenne of Satelliet.

Laat je niet gek maken en weglopen is de hardste maatregel die je tegen hun kunt gebruiken want boze klanten terug halen is erg moeilijk en duur!

Mooie beloftes geloof ik niet, gewoon wegwezen en de aandeelhouder zullen erg boos (blij) worden als U weg zou lopen!


Omdat het algemeen bekend is moeten zij aantonen dat ze U netjes behandelde en dat het niet hun fout was.

Verder nooit het dure 0900 bellen want hier is te lezen dat dit veel geld koste en vaak niets opleverde.
Bovendien is E mail gratis en je hebt bewijs van eventueel foute antwoorden!

Gesloten