LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
rvoskes
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jul 2009 14:26

Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door rvoskes »

eind december 2008 besloot ik om me aan te melden voor een alles in 1 pakket van Ziggo.

Hierbij kon ik een harddiskrecorder ontvangen voor 200 euro ipv van de 299 euro wat hij normaal kost. Ik besloot te profiteren van dit aanbod en bestelde dit pakket.

In januari werd mij een pakket van Ziggo toegezonden met hierin een HD ontvanger, ipv de bestelde hardiskrecorder. Na overleg met de klantenservice moest ik deze retour afzender doen (naar Waddinxveen) met een begeleidende brief en dan zou ik binnen 14 dagen de
juiste racorder ontvangen.

er gingen 3 weken voorbij en ik had nog steeds niets gezien, dus ik besloot maar weer eens naar de klantenservice te bellen. Deze vertelde me dat er niet bekend was dat er een verkeerde levering had plaatsgevonden, maar dat ze ook niet kon zien dat er een nieuwe
afgestuurd zou worden. Dus toen is er een nieuwe order aangemaakt en werd mij beloofd dat deze binnen 15 werkdagen gelverd zou worden.

binnen 15 dagen werd er weer een pakket van Ziggo geleverd met hierin weer een HD ontvanger ipv een Harddiskrecorder. Ik weer bellen met de klantenservice en toen werd mij wederom verzocht om deze te retourneren en dan zou de ander binnen 14 dagen geleverd
worden.

Dus ik deze ook weer geretourneerd, en waarachtig binnen 14 dagen kreeg ik de juiste harddiskrecorder, nou ja juiste, hij zat onder de krassen en het was een ander model dan dat er geleverd zou worden, maar ik was allang blij dat ik iets had , dus verder geen probleem van gemaakt.

Toen begon de ellende. op de facturen van maart, april en mei word mij elke keer een ontvanger gefactureerd, terwijl ik deze keurig retour heb gezonden. Dus ik bellen met de klantenservice van Ziggo. Ik moest de verzendbewijzen opsturen en dan zou het bedrag (825,76) teruggestord worden op mijn rekening. Ik heb een keer of 3 deze bewijzen verstuurd, maar nooit reactie gehad van ZIggo. Als ik dan weer met de klantenservice belde, werd mij verteld dat zij dat niet kunnen zien, omdat dat via Ziggo Groningen gaat.

Deze zijn alleen bereikbaar per email, maar ook hier wordt sporadisch op gereageerd. en als er wordt gereageerd, dan zijn het van die loze mailtjes waarin geen oplossing wordt geboden.

Omdat ik een aanmaning kreeg van Ziggo waarom ik deze factuur nog niet had betaald, heb ik besloten bij het juridisch loket informatie in te winnen wat nu te doen. ik heb samen met hen een brief opgesteld en deze tezamen met de verzendbewijzen aangetekend verstuurd
naar Ziggo. Hierop heb ik geen enkele reactie ontvangen en nu krijg ik een zeer onvriendelijke brief van ZIggo dat als ik neit binnen 10dagen betaal mijn internet, tv en telefoon afgesloten worden, er een deurwaarder wordt ingeschakeld en dat alle bijkomende kosten voor mij
zijn. Desgewenst kan ik U hiervan een kopie zenden.

Dus ik weer bellen met de klantenservice en die raadde me aan om te betalen want anders werd ik afgesloten, dit was een zeer onplezierig gesprek waarin ik behoorlijk werd geintimideerd. Nu heb ik dus maar betaald, omdat ik internet en telefoon niet kan missen,
daar mijn vriendin een eigen zaak heeft, en deze middelen dagelijks gebruikt.



Voor meer informatie of documenten betreffende deze klacht, kunt u contact met mij opnemen.

Momenteel heb ik geen idee welke stappen ik nog kan nemen. Graag uw advies in deze.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Jammer dat u onder bedreiging de onjuiste factuur heeft betaald.

Ik ben blij dat ik een familielid heb afgeraden om alles bij Ziggo te nemen want ik lees wat teveel fouten in de financiële afwikkeling van e.e.a.

U kunt schriftelijk aangetekend liefst met ontvangstbevestiging bezwaar maken tegen deze onjuiste factuur die u onder bedreiging betaald heeft.

Geeft Ziggo een maand de tijd om op uw brief te reageren met een brief waarin vermeld staat hoe en binnen welke termijn u het teveel betaalde gerestitueerd krijgt.

Maakt kopie van brief + bewaar verzend- en ontvangstbewijs goed, mocht een gang naar de Geschillencommissie of politie ( afpersing) nodig zijn.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ TdeHond,

een maand is m.i. veel te lang.

Waarom niet dezelfde termijn - 10 (werk) dagen hanteren?

We hebben het hier wel over een half gemiddeld maandsalaris.

In feite kan je het heel zwart wit gaan spelen.
De TS heeft apparaten verzonden - en kan dat middels verzendbewijzen aantonen.
Ziggo geeft NOOIT een bevestiging dat iets aankomt (heb ik al 2x meegemaakt) - dus bewaar die bewijzen zeer goed.
Maar feitelijk kan je dus aangifte doen van verduistering (als Track & Trace aangeef "bezorgd") tegen Ziggo.

Vervolgens maakt ziggo behoorlijke fouten, en komt zelfs bedreigend over op TS.

Al met al is een maand veel te coulant.
Gezien de duur waarin TS al met Ziggo bezig is...

Daarnaast zou er m.i. ook gewoon een brief gestuurd kunnen worden waarin ook alle bijkomende kosten (porto, telefoon, brandstof etc) teruggeeist worden - omdat deze fout ziggo aan te rekenen is.

Hoe groter de bedrijven, hoe vervelender het is als kleine klant.
Ik ben blij dat ik veel voor mijn werk moet regelen, en zodoende bij bijvoorbeeld KPN, andere contacten heb - anders was ik allang teruggegaan naar rooksignalen en de tamtam.

Trouwens, TS, als een internet verbinding zakelijk nodig is, is ziggo zowiezo geen geschikte partij. KPN ADSL, XS4All etc. zijn m.i. voor zakelijke toepassingen beter geschikt.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

@ Guardian 72
Ik stel een maand omdat de Geschillencommissie deze termijn hanteert.

M.i. is er sprake van afpersing.
Zie o.a. http://nl.wikipedia.org/wiki/Diefstal#Afpersing

Gelukkig heeft t.s. bewijsmateriaal Thank doG.

Ik kan me helemaal vinden in uw betoog.

T.S.
Geef Ziggo 10 werkdagen de tijd en vermeldt in uw brief dat u aangifte gaat doen van afpersing mocht niet binnen deze termijn het afgeperste bedrag, vermeerderd met de kosten van een aangetekende brief met ontvangstbevestiging zijn terug betaald en een uitgebreide excuus brief bij u in de bus is gevallen.

Geeft aan dat mocht hier een rechtszaak van komen u ook emotionele schadevergoeding gaat eisen. Ik neem aan dat u er slecht van slaapt en hartkloppingen van krijgt.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

En natuurlijk voor het inwinnen van advies, alsmede de therapeutische waarde van je ei op het Radar forum kwijt kunnen mag u rustig wat in rekening brengen.

Ik weet niet wat TdeHond vraagt, maar met een pilsje ben ik al blij :)

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik reken niets. :) Ik beleef al veel plezier aan het lezen dat een klacht naar tevredenheid van een klant is opgelost.
Maar ik schuif graag aan voor een pilsje :) maar ik ben al blij als Ziggo dit oplost met vergoeding van alle bijkomende kosten van T.S.

Ziggo webteam Alex
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:26

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door Ziggo webteam Alex »

Hallo TdeHond,

Graag zouden wij u willen helpen het uw klacht. Zodat net als u aangeeft wij het probleem voor u naar tevredenheid kunnen oplossen. Zou u daarom het formulier willen invullen zodat wij met u contact kunnen nemen.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam

Met vriendelijke groet,
Ziggo webteam Alex

stofzuigertje

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Beste Alex,

U als Ziggo medewerker is dus echt dom, als je De Hond als klant gaat zien!

Dus wat doe je hier, behalve doorsturen naar Uw website waar de vragensteller al vermoedelijk bekend is?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

@ Alex
Ik ben slechts iemand die een klant probeert te helpen het afgeperste geld weer gerestitueerd te krijgen.

Mijn ervaring met de concurent heeft mij geleerd hoe machteloos je je kunt voelen als je provider niet naar je luistert.

Onder bedreiging van afsluiting iemand een bedrag van 825,76 te laten betalen vervult mij met afschuw. Dit wordt door mij ervaren als Afpersing.

Neemt u kontakt op met gedupeerde, rvoskes!

Ziggo webteam Alex
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:26

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door Ziggo webteam Alex »

Hallo stofzuigertje

wij hebben Dhr rvoskes twee dagen geleden al geholpenen en zijn probleem opgelost. Graag zou ik u willen vragen op te houden met al dat commentaar op alle onze posts.


Origineel bericht van Dhr rvoskes:

Hulde aan het Ziggo Webteam

Mensen,

nadat ik gisteren mijn verhaal op dit forum deed heeft het Ziggo Webteam vanmorgen contact met me opgenomen en me toegezegd dat ze me het bedrag binnen 2 weken gaan terugbetalen.

Hulde aan het ZIGGO- webteam
Alex bedankt!!!!

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Perfect! Fijn dat uw probleem zo vlot adequaat opgelost is! Daar drink ik vanavond een pilsje op! :lol:

stofzuigertje

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Beste Alex,

Je mag natuurlijk reageren maar ik melde alleen dat je beter had moeten lezen want T de Hond helpt al jarenlang mensen!

Dus de oproep het via mail te doen prima, goedkoper en beter dan via telelfoon met lang wachten en dure 0900 nummers.

Ook U heeft dan tijd voor meer en beter uit zoeken.
Tevens heeft de klant bewijs als het niet opgelost zou worden.
Dus meer via dit mail adres ben ik voor.

Succes en hopelijk straks niet meer hier terug te vinden.

hvdb2406
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jul 2009 22:37

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door hvdb2406 »

Sinds 1978 ben ik aangesloten op het kabelet van Casema en haar voorganger het gemeentelijk kabelnet. Ik heb alleen een abonnement voor radio en tv. Betalingen altijd automatisch.
In oktober 2005 ontving ik van Casema een aanmaning voor het betalen van een achterstand op mijn breedband abonnement.
Nou heb ik al sinds 1994 en internet bij WXS, later Planet en nu KPN.

ik neem contact op met Casema en leg de situatie uit. Jullie hebben een fout gemaakt. ik heb geen internetaansluiting van Casema ik zit al sinds 1994 bij ee andere provider. Wat moet ik met 2 internet abonnementen.

Anrwoord: mijnheer u komt niet in onze administratie voor. Natuurlijk uitgelegd dat ik sinds 1978 een abonnement RTV heb en automatisch betaal en ook nog steeds aangesloten ben. En dat u geen Internet aanluiting bij casema heeft moet u maar bewijzen. Volgens mij moet Casema bewijzen dat ik die wel zou hebben. Of ben ik nou gek.

Na zoeken in hun eigen administratie werd mij gezegd dat ik sinds juli 2005 als abonnee was uitgeschreven en dit op eigen verzoek.

Dat verzoek heb ik nooit ingediend en ik ben nog steeds aangesloten mevrouw. zeg ik.

Goed, gegevens opnieuw ingevoerd en werd mij meteen vertelt dat ik wanbetaler was omdat ik nog steeds een aasluiting RTV had waar ik niet voor betaalde. De brutaliteit niet!

Bij nakijken van mijn bankafschriften bleek dit te kloppen. Nou dan stuurt u mij een rekening en betaal ik die 3 maanden nog gewoon na.

Fouten kunnen gemaakt worden niet. Het was natuurlijk wel hun fout maar daar werd met geen woord opver gerept.

Geregeld dacht ik. Mis dus. Na een paar maanden weer opnieuw een aanmaning voor internetdiensten die ik niet afneem.

Weer gereageerd maar nu via hun digitale klantenservice.

Geen reactie maar wel weer een aanmaning.

Casema denk de achterstand wel zelf even te kunnen regelen en schrijft een deel van de vordering automatisch van mijn rekening. Dat storneer ik onmiddelijk want ik kan niet een deel maar alleen het hele bedrag storneren. toen waren de rapen echt gaar. Ik wordt afgeloten van RTV. De volgende dag maar Digitenne genomen. Nog goedkoper ook.

Dan maar een aangetekende brief naar Casema. Nooit een reactie maar wel na enige tijd weer een aanmaning.

Dit spel gaat enige tijd door tot er een een incasso van Interim justia op de deurmat valt.

Betalen of anders ...............

Contact opgenomen met Interim Justitia en uitgelegd waarom ik niet betaal. daarna nooit meer een reactie ontvangen.

Daarmee leek de zaak afgelopen te zijn. Helaas mis dus.

In december 2008 krijg ik een incasso van Bos Incasso. Betalen of............

Nou kom ik niet zo snel onder de indruk van zo'n schrijven al staan er 100 namen van Mr dit en Mr dat op de achterkant van de brief.

Op de incasso van Bos volgt een aantal maanden een mailwisseling.

Ik krijg de indruk dat Bos serieus met mijn probleem omgaat.

Helaas is Bos wel afhankelijk van de info van Casema nu inmiddels Ziggo.

Uiteindelijk ontvang ik 9 juli 2009 een laatste sommering. betalen of....... en dan een hele opsomming van de kosten en kommer en kwel die mij boven het hoofd hangen als ik niet betaal.

Nou betalen doe ik niet want ik heb bewijzen zat dat ik geen internetaansluiting van Casema heb en nooit gehad ook.
Het leuke is dat Bos mij bij die bewijsvoering een anvullend bewijs heeft geleverd dat ik nooit een internetaansluiting bij Casema had en dat ze twee klanten door elkar halen alleen gaan die afpersers, want dat zijn het, daar zelf gewoon aan voorbij.

Omdat ik een rechtbijstandverzekering heb toch maar juridisch advies gevraagd.
Wat schtetst mijn verbazing. DAS en Bos Incasso zijn zustermaatschappijen.

Hoe kun je zaken nu nog scheiden???

Ik blijk niet in aanmerking te komen voor juridisch advies omdat het te betalen bedrag beneden de drempel ligt en de zaak al speelde voor ik de verzekering voor juridische bijstand aanging.
Nou dat kan natuurlijk.
Uit coulance brengt DAS de zaak wel opnieuw onder de aandacht bij Bos Incasso. Dat is nog even afwachten wat dat gaat opleveren.
veel vertrouwen heb ik daar niet in.

Na de laatste aanmaning van Bos heb ik Bos gezegd dat ze maar gerechterlijke stappen moeten ondernemen. Als er recht is in Nederland is moet daar mijn gelijk blijken.

Inmiddels overweeg ik wel nog aangifte van oplichting tegen Ziggo te doen en afpersing en stalking door Bos Incasso.

Over de bedreigingen van loonbeslag en beslag op mijn huis maak ik mij geen zorgen. Een proces win ik en ik kan hetzelfde doen als Bos Incasso. beslag laten leggen op het netwerk van Ziggo als ze mij geen tegemoetkoming geven in de geleden schade. Al die jaren van onzekerheid, tijdbeslag voor het weerleggen van hun beschuldigingen e.d.

Tot slot. dankzij dit forum weet ik nu dat ik niet de enige ben en dat zowel Ziggo als Bos Incasso hun administratie niet op orde hebben. Ik weet ook dat rechters in Nederland heel gevoelig zijn voor dat soort zaken en alleen daarom al in mijn voordeel beslissen.

En mijnheer Alex van Ziggo; Bied mij niet aan mijn verhaal op uw helpdesk nog een keer te vertellen want ik heb er genoeg tijd ingestoken. Als u zo bereidwillig wil zijn om dit probleem voor mij op te willen lossen heeft u genoeg informatie om dit te doen en wel binnen 14 dagen anders spreken Ziggo, Bos Incasso en mijn persoon elkaar alleen nog voor de rechter. En mocht u het oplossen dan bedoel ik met ee oplossing dat u uw vordering schriftelijk intrekt en mij een schadeloosstelling betaald voor de feiten die ik in bovenstaande tekst heb genoemd.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Zorg wel dat u het deel wat u eventueel verschuldigd bent t.a.v. tv betaald heeft, zodat Ziggo niet deels gelijk krijgt bij een rechtszaak.

Ik lees niet dat u uw tv abonnement heeft opgezegd. Dit ook liefst schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging doen. Kopie van brief + verzend- en ontvangstbewijs bewaren.

In brief zetten dat u opzegt omdat u onterecht bent afgesloten door Ziggo. Tevens uw toestemming tot automatische incasso intrekken per direct. Verzoek tot schriftelijke bevestiging einde overeenkomst binnen 14 dagen.

Betaal tv abonnement tot datum einde overeenkomst, maar vorder het bedrag over de periode dat u onterecht afgesloten bent terug.
Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]

U kunt dan met een gerust hart een rechtszaak op kosten van Ziggo afwachten.

hvdb2406
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jul 2009 22:37

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door hvdb2406 »

Beste T. de Hond,

bedankt voor uw advies. dat ik die drie maanden onbedoelde onderbreking van mijn KTV abonnement wil betalen staat vast.

Vanaf de afsluiting wordt geen abonnementsgeld meer ingehouden door Ziggo. Op mijn nog steeds bestaande account bij nu Ziggo staat klip en klaar dat er geen achterstallige betalingen of vorderingen zijn.

Ze halen twee personen met dezelfde achternaam door elkaar en dat willen of kunnen ze niet aantonen doordat hun administratie niet op orde is.

Mijninziens geeft ook dit aan dat Ziggo zijn administratie niet op orde heeft of niet communiceerd met Bos Incasso.

De vordering van Bos Incasso rept verder met geen woord over de periode na de afsluiting. Mocht de rechter dit onderdeel er expliciet behandelen, wat ik niet verwacht dan blijft altijd nog overeind dat Ziggo zijn adminitratie niet op orde heeft en dat is verwijtbaar gedrag.

Ik ben nog steeds bereid die drie maanden te betalen maar verder geen cent.

Overigens kan ik niet verder in detail op de zaak ingaan, ik heb veel meer interessante info, want zowel Ziggo als Bos Incasso lezen mee.

Verder wacht ik nog even af wat de interventie van DAS gaat opleveren.

Ik zal dit forum op de hoogte houden van de resultaten.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

bedankt voor uw advies. dat ik die drie maanden onbedoelde onderbreking van mijn KTV abonnement wil betalen staat vast.
Als het op een rechtszaak uitdraait is het beter vooraf te betalen dan Ziggo grond te geven om op uw kosten de rechtszaak te voeren.

Is het tv abonnement nu formeel beëindigd? Heeft u de bevestiging einde overeenkomst binnen?

Het is erg vervelend slachtoffer te zijn van een persoons- c.q. gegevens verwisseling, temeer daar Ziggo in gebreke blijft dit recht te zetten. :cry:

hvdb2406
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jul 2009 22:37

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door hvdb2406 »

Hoewel zeer wantrouwend over het feit dat DAs en Bos Incasso zustermaatschappijen zijn heeft DAS wel iets voor elkaar gekregen. En dat binnen 24 uur. Dus DAS heel erg bedankt.

Ik ontving een mail met navolgende tekst:

Groningen, 31 juli 2009

Scan D ******** 31-07-2009
Dossiernummer: ****** (DB)
Inzake: Ziggo/*****


Geachte heer *********,

Inzake opgemeld kan ik u melden dat uw inhoudelijke reactie voor cliente reden is de incassoprocedure te staken.

Cliente beschouwt deze kwestie als afgedaan.

Aannemende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Hoogachtend,


Mw. D.L.G.M. Bruls
Bos Incasso


Brief zou nog volgen volgens DAS. DAS nog even afwachten dus.

Maar ondanks het behaalde resultaat denk ik toch niet dat ik het er bij laat zitten. Geen enkel excuus. Al die jaren dat gedreig wetende dat ze geen bewijzen kunnen overleggen en toch maar doorgaan.

hvdb2406
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jul 2009 22:37

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door hvdb2406 »

Hallo,

Inmiddels heb ik een schriftelijke en ondertekende brief van Bos Incasso dat cliente (Ziggo) de incassoprocedure staakt. Zijn er natuurlijk na 4 jaar achter gekomen dat ik geen internecontract met ze heb. Slimme mensen daar. Van excuses nog steeds geen sprake.
Maandag ga ik juridisch advies inwinnen om er achter te komen of aangifte van poging tot afpersing tot de mogelijkheden behoort.

Zo ja, dan doe ik aangifte.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Ziggo, ik ben ten einde raad en ruim 800 euro armer!!!!

Ongelezen bericht door TdeHond »

Toch fijn dat het probleem opgelost is zonder eerst tv abonnement te moeten betalen wat weer teruggevorderd had kunnen worden vanwege het onterechte afsluiten.

Gesloten