LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ziggo opzeggen met nummerbehoud > ik voel mij opgelicht!
ziggo opzeggen met nummerbehoud > ik voel mij opgelicht!
Ik heb ziggo opgezegd TV, Internet en telefoon en ga naar Tele2. Ik heb de Easy Overstapservice genomen bij Tele2 en Ziggo geeft aan dat de opzegging ontvangen is. Nu ontdek ik dat wil ik mijn telefoonnummer behouden, ik alleen op de dag van omschakelen naar Tele2 Ziggo kan bellen om de TV op te zeggen en dan moet ik nog een maand vooruit betalen zonder dat ik daar iets voor krijg! De smoes van Ziggo is dat ze een televisieleverancier zijn en de andere diensten daar onder hangen en opzeggen met nummerbehoud niet mogelijk is zonder op de dag van omschakelen zelf op te zeggen! Ik voel mij opgelicht door Ziggo!
-
- Berichten: 599
- Lid geworden op: 08 jun 2005 03:46
Re: ziggo opzeggen met nummerbehoud > ik voel mij opgelicht!
Hoe staat e.e.a. beschreven in de algemene voorwaarden van Ziggo ?
Re: ziggo opzeggen met nummerbehoud > ik voel mij opgelicht!
er is een maand opzegtermijn. Tele2 heeft 23 november aan mij bevestigd dat het doorgegeven is aan Ziggo. 3 januari 2011 is de omschakeling.
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: ziggo opzeggen met nummerbehoud > ik voel mij opgelicht!
dat kan kloppen, als de tv aansluiting wordt afgesloten heb je automatisch ook geen internet e telefonie meer, je modem zit aan het tv abbo gekoppeld in het systeem, waardoor dan ook je nummer wordt vrijgegeven. om die dus te kunnen overnemen moet het gekoppeld blijven.Nu ontdek ik dat wil ik mijn telefoonnummer behouden, ik alleen op de dag van omschakelen naar Tele2 Ziggo kan bellen om de TV op te zeggen en dan moet ik nog een maand vooruit betalen zonder dat ik daar iets voor krijg
het is wat omslachtig maar zo werkt het nu eenmaal.
Re: ziggo opzeggen met nummerbehoud > ik voel mij opgelicht!
Ja, technisch geloof ik dit allemaal, aleen kan je de klant daarmee niet lastigvallen en een maand doorberekenen waarbij je geen dienst levert! En vervolgens heb ik nu een brief van de komkommerciele directeur van Ziggo waarin staat dat omdat de prijs van digitale TV omhoog gaat, ik kosteloos op kan zeggen per 1 feb.2011.