Beste Forum leden.
Ik ben aan het onderzoeken aangezien ik ook mijn kosten wil gaan besparen waar ik mijn totaal pakket telefonie-internet-tv-radio pakket kan onderbrengen bij 1 provider.
Ik heb nu verschillende providers. Kpn-Upc-Telfort-digitenne op slaapkamer.
Ik wil graag radio blijven luisteren via mijn radio set en dit kan Kpn niet aanbieden want dan ben je verplicht via de tv radio te gaan luisteren en dat zie ik niet zitten om de gehele dag de tv aan te laten staan.
Wie weet een goede provider aangezien Upc nu een totaal pakket aanbied maar je wel moet betalen als je naar andere nummers belt die geen aansluiting hebben bij Upc. Starttarief en gesprekskosten 3.5 cent per minuut.
Wie heeft goede raad.!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ovestappen naar andere provider.
-
Re: Ovestappen naar andere provider.
UPC heb ik in elk geval erg goede ervaringen mee. Nooit problemen gehad met internet-telefonie-digitale televisie. Radio staat hier natuurlijk volledig los van gezien je dit gratis via the ether kunt ontvangen.
Re: Ovestappen naar andere provider.
Naast de normale radio kun je ook een internet radio kopen.....
Dan is de PC zelfs niet nodig....
Maar kijk voor afsluiten of de door jou gekozen aanbieder niet te veel klachten op dit forum heeft zoals de verleidelijke dame van Alice.....
Dan is de PC zelfs niet nodig....
Maar kijk voor afsluiten of de door jou gekozen aanbieder niet te veel klachten op dit forum heeft zoals de verleidelijke dame van Alice.....