LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 opzeggen

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
riafjs
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:56

Tele2 opzeggen

Ongelezen bericht door riafjs »

Ik heb problemen met Tele2. In mei 2007 is mijn abo bij KPN stopgezet en ik heb hierover een e-mailbericht gestuurd naar Tele2. Nooit meer wat van gehoord en er werden ook geen bedragen meer afgeschreven dus was dat volgens mij in orde. Nu heeft KPN het telefoonnummer op 15 dec. opnieuw uitgegeven en deze nieuwe gebruiker heeft zich aangemeld bij Tele2. Nu blijkt ineens dat er niet is afegemeld en worden de rekeningen bij mij afgeschreven. Ik heb inmiddels 4 mensen van Tele2 aan de lijn gehad en elek keer hetzelfde verhaal. De afmelding is niet binnen gekomen en dat moet ik maar oplossen door een nieuwe brief te sturen met daarbij de opzeggingsbevestiging van KPN. Kunnen ze nou niet gewoon de nieuwe contracvttant bellen en de gegevens verifieren zo moeilijk lijkt me dat toch niet? Ik heb het bedrag uiteraard gestorneerd, maar nu sturen ze herinneringen. Aan de telefoon werd zelf gezegd dat ik moest opppassen want anders kwam erzo 60 euro incasso kosten bij. (de rekenig is 3,52) iemand hier nog meer ervaringen mee?

Gesloten