LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoonkopen.nl

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
brenda01
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 okt 2008 17:25

telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door brenda01 »

wie heeft er ook slechte ervaring met telefoonkopen.nl?

mijn ervaringen zijn zeer slecht,

gompie12345
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2009 20:31

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door gompie12345 »

Neen, ik heb juist een erg goede ervaring met dit bedrijf. Ik heb via internet iets besteld. Na mijn bestelling werd direct de bestelling per mail bevestigd. Eind van de dag werd ik door Telefoonkopen gebeld om een afspraak te maken voor de levering. De volgende dag werd alles netjes en op tijd geleverd. Mijn bankpas en paspoort werden aan de deur gescand. Een dikke pluim voor Telefoonkopen.

markg
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2010 11:54

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door markg »

ik heb bij het anuleren van een bestelling nog steeds veel problemen met telefoonkopen.nl er is mij tot 3 x beloofd dat ze het metteen gingen anuleren en dat is nogsteeds niet gebeurd en bij de 4e keer bellen zijden ze dat het geanuleert was wat dus niet zo bleek te zijn.
na de 5e keer bellen zijden ze dat het door de drukte kwam (beloof het dan niet!) i werd geadviseert een mail te sturen (geen reactie!)
dus weer bellen! (en weer min. 45min in de wacht)
nu zal ik trug gebelt worden volgens hun.
dus samengevat: bestellen is binnen 12 uurtjes voor elkaar
:anuleren duurd langer als 2 weken
: door de klantenservice word je voor gelogen

peeters.t
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2010 20:53

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door peeters.t »

Met veel plezier heb ik in september 2009 een Nokia 6300 zwart gekocht bij de winkel telefoonkopen.nl in Enschede. Deze telefoon en Nokia staan bij mij bekend als een solide en goed merk, waardoor deze aankoop zonder twijfel verliep.

Helaas heb ik maar zeer beperkt gebruik kunnen maken van mijn Nokia, gezien na ongeveer een maand de verbinding begon uit te vallen gedurende het telefoneren. Ik heb de telefoon teruggebracht naar telefoonkopen.nl, die deze vervolgens hebben opgestuurd voor reparatie. Echter, na de reparatie bleef het probleem bestaan. Zelfs na de derde reparatie blijft de telefoon na een onregelmatige tijd zijn verbinding verliezen (voor enkele secondes; in een gebied met volledig bereik; minimaal een aantal keren per dag) waardoor telefoongesprekken wegvallen. Soms valt de verbinding van deze Nokia al na 2 minuten gesprekstijd weg en op andere momenten valt de verbinding (nog) niet weg na 30 minuten.

Een van de defectoorzaken zou (naar mijn inzicht) de sim-kaart van de provider kunnen zijn. Echter, mijn/dezelfde sim-kaart doet het al vier maanden en tot heden zonder datzelfde probleem te vertonen op een ander toestel. Een andere defectoorzaak zou het ontvangst kunnen zijn, maar zoals blijkt uit het tweede reparatierapport is de antenne van de telefoon vervangen. Ook de software update in de derde reparatie blijkt het probleem niet te kunnen verhelpen. En met nog geen kras op het beeldscherm, kan ik zeggen dat ik zuinig op mijn telefoon ben.

Op het moment heb ik nog meer problemen met telefoonkopen.nl die ik hier later nog wel zal posten. Bespaar je de moeite, koop niet bij die winkel!

NIET KOPEN DUS!

stofzuigertje

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

1 maak onderscheid tussen de winkels en online verkoop van deze.

2 Geen kras maar inwendige breuk of vocht kan ook schade veroorzaken.

3 Koop geen dure want de kans op defect is niet zo groot en weggooien en nieuwe kopen is vaak voordeliger en sneller dan herstellen.

4 Bij vallen op tapijt kan dus zonder uiterlijke schade toch binnen iets kapot zijn

5 Broekzakken, daar kraak je ze mee, plastic kan buigen en binnenkant niet.
Dus liever in borstzak of zo.

6 Tassen van dames, ik zie deze vaak overal tegenaan botsen dus alleen in midden tas opbergen!

peeters.t
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2010 20:53

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door peeters.t »

Vervolg van mijn verhaal

Tot op heden ben ik tien keer in de winkel telefoonkopen Enschede geweest waar ik ontzettend onvriendelijk behandeld werd en waar men niets voor mij kon betekenen. Drie maanden en drie reparaties later werd er uiteindelijk toegegeven dat de telefoon niet naar behoren functioneerde, waarna telefoonkopen een ‘omruil’ (SWAP genoemd) heeft aangevraagd. Maar ook deze keer moest ik een aantal keer terug naar de winkel komen omdat hun communicatie naar mij mis liep.

Op 1 februari 2010 kreeg ik het bericht dat mijn nieuwe telefoon aanwezig zou zijn. Helaas bleek deze opeens 30 euro duurder dan het oorspronkelijke aankoopbedrag. Na lang aandringen bood telefoonkopen mij de optie aan dat ik dezelfde Nokia op mocht gaan halen in hun vestiging in Hengelo. Naar opnieuw veel aandringen besloot men toch om de telefoon op te sturen naar Enschede zodat ik hem daar zou kunnen komen ophalen.

Op 9 februari 2010 ging ik de nieuwe telefoon ophalen in Enschede. Toen ik thuis kwam, viel ik van de ene in de andere verbazing. Ik was namelijk opgelicht! Ik had helemaal geen nieuwe telefoon gekregen zoals de verkoper claimde (zie tevens de bon in bijlage). Op het telefoongeheugen trof ik een telefoonnummer aan van Amjad Mo Amjad en een Micro SD geheugenkaartje van 512MB waarop verschillende foto’s en muziekbestanden stonden van de vorige eigenaar. Mijn mond viel open van verbazing. Het duurde niet lang voordat ik er achter kwam dat ook deze Nokia gebreken had (deze bleef vasthangen in het telefoonboek), waardoor ik het niet gek vond dat de vorige eigenaar deze telefoon terug heeft gestuurd. Helaas heb ik tot op heden nog steeds niet de telefoon waar ik recht op heb.

Telefoonkopen.nl (Enschede) heeft moeten weten dat deze telefoon reeds verkocht is door het unieke registratienummer in de telefoon staat en dat vermeld wordt op ieder aankoopbewijs.

Dus nogmaals: NIET KOPEN BIJ TELEFOONKOPEN.NL

TK_Klantenservice
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 sep 2008 16:11

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door TK_Klantenservice »

Geachte peeters.t,

Wij vinden het erg jammer dat u een slechte ervaring heeft gehad met een van onze winkels.

Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice op nummer: 0318-569836. Referentienummer: BC1003-111.

Met vriendelijke groet,

telefoonkopen.nl klantenservice

mix
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2010 13:11

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door mix »

Bedrijf komt afspraken niet na. Op maandagavond telefoon besteld,op dinsdag even gebeld omdat er bij stond dat telefoon beperkt leverbaar was. Volgens die mevrouw was die er echter gewoon en zou die die dag verzonden worden en er uiterlijk vrijdag zijn. (op hun site staat 3-5 dagen vanaf bestelling). Vrijdag opnieuw gebeld, ik zou teruggebeld worden over track and trace nummer. Niets gebeurd natuurlijk. Dinsdag weer gebeld, nu hadden ze het excuus dat een collega een ongeluk had gehad en dat alles een week was vertraagd en dat de telefoon echt die dag (een week na de eerste belofte!!) verzonden zou worden. Als het waar is erg vervelend van die collega met dat ongeluk, maar megaonporfessioneel als de zaak dan een week vertraagd wordt zonder dat de klant te laten weten. Een track and trace nummer konden ze me nog steeds niet geven.
Ik had in de tussentijd beter naar breda of roosendaal kunnen rijden voor een toestel in hun fysieke winkel, hier in tilburg zit er helaas geen. Ow, ik kreeg ook nog commentaar omdat de vrouw aan de telefoon me niet aardig vond.
service 1, verzending 1, kwaliteit toestel nog steeds niet te beoordelen omdat ik het ding nog niet heb. Links laten liggen deze webshop. Hun fysieke winkels zijn veel beter.

mix
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2010 13:11

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door mix »

De telefoon is inmiddels met bijna een week vertraging binnen. Echter in de verkeerde kleur geleverd. Zilver, terwijl in de beschrijving op de website en in mijn bestelling duidelijk zwart staat. Allereerst direct gebeld, degene aan de lijn van de klantenservice handelde het zeer kortaf af met de mededeling dat ze dan vast bedoelen dat de display zwart was zonder zelfs de moeite te nemen mijn bestelling in de computer op te zoeken. Direct na dat gesprek dan maar de klacht per mail gestuurd en gevraagd of ik toestel in fysieke winkel van telefoonkopen kon ruilen, na 3 dagen nog altijd geen antwoord vernomen.
Info op de website klopt niet, de medewerkers vertellen onzin (er is wel degelijk een zwarte versie), niet kopen daar. Uiteindelijk ben ik nu flink duur uit, de zilverkleurige vind ik echt lelijk, dezelfde lelijke kleur hebben zebv bij Bol goedkoper. Zeer slechte ervaring dus.

jb511
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jun 2010 18:10

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door jb511 »

toestel gekocht htc hd2 naar een paar weken problemen
terug gebracht meneer het duurt drie weken oke het is nu alweer week 6 en nog niks meerdere keren gebeld meerdere keren beloofd mij terug te bellen en wat denk je niks mijn geduld begint op te raken belofte na belofte zou het waard zijn de tent te vebouwen als vervanging van mijn telefoon
als je iets beloofd moet je het doen anders moet je niets belofen
daar kan ik heel boos om worden dank je wel amsterdam-noord
:evil: :twisted:

mistique89
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jun 2010 14:43

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door mistique89 »

Mijn ervaringen zijn prima.

Wij hebben een sim only besteld voor een actieprijs.
Alles is goed in orde.
Wel bij dezelfde provider dus geen rompslomp met het overzetten.
Het liep allemaal vlekkeloos over van het ene abonnement naar het andere.

Wel ben ik lid van jiggy, hiermee kun je geld verdienen door enquêtes in te vullen en op acties in te gaan (zoals die van telefoonkopen).

Enige wat er niet is gebeurd dat ik 2500 punten extra zou krijgen als ik een abbonement zou afsluiten bij telefoonkopen.nl.

Maar ach dit is niet het allerbelangrijkste toch?

Geen problemen tot nu toe :)

prodders
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2011 19:53

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door prodders »

Iphone 4 gekocht al na 4 weken begaf het luidspreker,
terug voor reperatie. Na 1 week een telefoonje van hen en werd me verteld dat het niet gerepareerd kon worden, ze zeiden dat het water schade had. Ging het ophalen belijkt dat ze mij een iphone 3 wilde overhandigen, zonder dat ze het zelf hebben gekontroleerd, ik zei dat dat niet mijn toestel was. Ik vermoed als ik zo zonder het ook te kontroleren naar buiten zou lopen.. dan?. UIteindelijk konden ze mijn IPhone 4 wel vinden. Het zou omgruild zijn, toen begon de echte prolemen. Het toestel resette zich 10 keer per dag. apps wilde niet starten. Skype klaagde dat het prograam currupt was en dat ik opnieuw moest laden. Pictures werden currup(zwart), het wilde niet filmen etc. Ging terug, na 1 week werdt het mij verteld dat er niets aan de hand was .PUNT. Ik dacht wellicht als ik nieuwste firmware update het zou verholpen. Dus niet, na een week was ik weer terug, toen ik weer voor reparatie wilde afgeven werd het door de bediende tijdens het zoeken naar een speciale iphone ser. number ook duidelijk dat het vaak niet regareerde en fotos zwart werden etc. Het is nu opgestuurd(geloof ik) .
Afwachten wat ze nu gaan vertellen..


:::UPDATE:::
Ik heb een nieuwe toestel (Iphone 4) gekregen, en het toestel is uitstekend en stabiel. ben uitstekend geholpen.

Bedankt telefoonkopen.nl
Laatst gewijzigd door prodders op 01 mei 2011 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.

TK_Klantenservice
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 sep 2008 16:11

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door TK_Klantenservice »

Goedemorgen ‘prodders’,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij de informatie omtrent uw toestel en de reparaties erbij gezocht.

Uit onze gegevens blijkt dat u uw iPhone op 5 september 2010 gekocht heeft. In januari 2011 is deze voor de eerste keer opgestuurd. Bij een 2e reparatie is het toestel vervangen, en van dit nieuwe toestel geeft u nu aan dat er helaas problemen in zitten.

Wij hebben meteen contact opgenomen met de reparateur. Zij hebben ons toegezegd om uw reparatie met urgentie te behandelen en als zij de problemen kunnen vaststellen, dan zullen zij het toestel repareren of indien mogelijk meteen weer vervangen.

Uiteraard neemt de winkel contact met u op zodra uw toestel terug is ontvangen.

Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor de problemen die u reeds ondervonden heeft met uw iPhone.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via 0318-569836. Uw melding staat bij ons geregistreerd onder nummer BC1104-684.

Met vriendelijke groet,

Telefoonkopen WebCare

segje
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2012 09:02

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door segje »

Onlangs heb ik een nokia gekocht bij telefoonkopen.nl winkel in zwolle. Uit ervaring is nokia een goed merk met weinig tot geen gebreken. Maar gelijk van aankoop (waar ik later pas achter kwam) bleek dat de telefoon geen sms's kan ontvangen. Toen ik met de telefoon terug wilde gaan, was de winkel in zwolle weg. Niemand wist waarom of waarheen. Omdat het een vodafone provider is, ben ik na vodafone winkel gegaan en zij wilde het wel repareren. Het reageerde niet op nieuwe software en een simkaart wisseling werkte ook niet. Ben het nu 2 weken kwijt. Hopelijk kunnen ze de klacht verhelpen. Mijn vraag is echter waarom is die winkel weg?

TK_Klantenservice
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 sep 2008 16:11

Re: telefoonkopen.nl

Ongelezen bericht door TK_Klantenservice »

Goedemorgen segje,

Vervelend om te lezen dat uw toestel niet naar behoren werkt. Onze winkel zit inderdaad niet meer in Zwolle, excuses hiervoor. Veel winkels van telefoonkopen.nl zijn inmiddels gesloten, degenen die nog open zijn zullen op termijn ook sluiten. We gaan verder met alleen de webshop (www.telefoonkopen.nl).

Voor service/overige vragen kunt u terecht in één van de 180 BelCompany winkels.

Met vriendelijke groet,

Webcare telefoonkopen.nl

Gesloten