LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC
UPC
Vandaag heb ik een perfecte oplossing gekregen van UPC
Na installatie was het beeld op de analoge toestellen duidelijk slechter. en op Horizon was het ook niet van de beste kwaliteit.
Na twee telefoontjes bood UPC een monteur aan die alles zou doormeten.
Hij zag direct dat er een verdeler teveel in de meterkast zat bij binnenkomst.
Deze heeft hij vervangen en na telefoontje aan UPC werden de kosten kwijtgescholden plus kreeg ik nog een schadevergoeding van UPC.
Alles werd netjes opgeloste en petje af voor de mensen aan de telefoon bij UPC ,deze blijven altijd beleeft,evenzo als de monteurs.
Het is dus niet allemaal slecht wat UPC levert mijn complimenten voor de oplossing ga zo door
Na installatie was het beeld op de analoge toestellen duidelijk slechter. en op Horizon was het ook niet van de beste kwaliteit.
Na twee telefoontjes bood UPC een monteur aan die alles zou doormeten.
Hij zag direct dat er een verdeler teveel in de meterkast zat bij binnenkomst.
Deze heeft hij vervangen en na telefoontje aan UPC werden de kosten kwijtgescholden plus kreeg ik nog een schadevergoeding van UPC.
Alles werd netjes opgeloste en petje af voor de mensen aan de telefoon bij UPC ,deze blijven altijd beleeft,evenzo als de monteurs.
Het is dus niet allemaal slecht wat UPC levert mijn complimenten voor de oplossing ga zo door
Laatst gewijzigd door Frank57K op 25 mar 2014 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: UPC
Huh? Vandaag kreeg je al gelijk de "schadevergoeding"? En waaruit bestaat die vergoeding dan? Maandje een extra zender die je toch al nooit keek? En die kosten, die waren er toch al niet. Net zoals je interpunctie-gebruik.Frank57K schreef:Vandaag heb ik een perfecte oplossing gekregen van UPC...werden de kosten kwijtgescholden plus kreeg ik nog een schadevergoeding van UPC...
Nee het is geen zender welke we toch niet kijken maar een behoorlijk leuk bedrag als vergoeding
en de problemen zijn uit de wereld alles kijkt nu perfect.
Men moet UPC ook eens kunnen bedanken als men alles naar behoren oplost.
Klagen doen we al genoeg
Klagen doen we al genoeg
Frank57K schreef:Nee het is geen zender welke we toch niet kijken maar een behoorlijk leuk bedrag als vergoeding
Klagen doen we al genoeg
wat is een leuk bedrag ?
olaf79 schreef:Nee, TS is blij met de oplossing en wil dat met ons delen. Prima toch...ciske schreef:Har06 schreef:
wat is een leuk bedrag ?
Joh, dat gaat ons toch niks aan?
wat deelt TS dan, uiteraard is het bedrag belangrijk voor andere UPC klanten, of schrijft TS zo maar wat neer
-
- verified
Heel fijn dat alles perfect is opgelost Frank! Leuk dat je de moeite hebt genomen om dit bericht te plaatsen, bedankt voor het compliment!
Met vriendelijke groet,
Marcel
Met vriendelijke groet,
Marcel
we moeten toch weten hoe groot dat bedrag is dat TS met ons gaat delen?ciske schreef:olaf79 schreef: Nee, TS is blij met de oplossing en wil dat met ons delen. Prima toch...
Zo is dat. Bedrag gaat ons niks aan.
anders krijgen we nog ruzie.
encore schreef:Nou draai ik al een tijdje mee in dat wereldje, maar van een vergoeding heeft UPC nog nooit gehoord bij mij. Ik blijf het een vreemd verhaal vinden.Frank57K schreef:...een behoorlijk leuk bedrag als vergoeding....
Niks vreemds aan hoor, ook andere mensen krijgen wel eens geld terug van UPC.
@ruud_a , nee het gaat ons niks aan, simpel.
Werkelijk een onnozel onderdeel van de Radar uitzending, de warme douches zijn reclames gewordenJolijn schreef:http://www.trosradar.nl/douche/inzenden/
Har06 schreef:Werkelijk een onnozel onderdeel van de Radar uitzending, de warme douches zijn reclames gewordenJolijn schreef:http://www.trosradar.nl/douche/inzenden/