LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing voor Telfort

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
dimsum

Waarschuwing voor Telfort

Ongelezen bericht door dimsum »

Laatste 2 maanden van mijn abonnement geen ADSL signaal van Telfort. Wel abonnement betaald. Na diverse brieven en telefoontjes van 0,30/minuut (en nooit antwoord terug van degene aan wie ik adresseer, t.w.: de directeur Klantenservice)eindelijk bericht dat men "uit coulance" 54 euro zou terugbetalen. Dat was half juni 2008. Daarna opnieuw vele brieven, faxen en mailtjes gestuurd. Soms geen antwoord, soms onbeleefde medewerkster aan de lijn die niets weet, mij met niemand wil of mag doorverbinden, maar mij wel een "zeur" noemt. Langsgegaan bij een Telfortwinkel. Het geld komt eraan. Weer niets. Weer geschreven. Antwoord: het geld komt eraan. Afgelopen week veranderde Telfort van tactiek. Het mij toegezegde bedrag heb ik volgens Telfort al ontvangen want dat is verrekend met de maanden juni, juli en augustus. Onzin, want Juni had ik al betaald en mijn abonnement was geëindigd miv 1 juli dus over juli en augustus valt er ook niets te verrekenen. Het komt er dus op neer dat na -tig contacten ik nog steeds zit te wachten op mijn twee ten onrechte betaalde maanden. Verder schreef Telfort in de laatste brief iets over dat ik in september een nieuwe factuur zal ontvangen. Ik moet nu dus elke dag mijn bankrekening in de gaten gaan houden dat er - ondanks mijn ingetrokken incassomachtiging - niet toch weer bedragen worden afgeschreven. Pas op voor Telfort. Ze houden zich niet aan afspraken en er zijn vrijwel geen mogelijkheden hen te dwingen.

erica3

Re: Waarschuwing voor Telfort

Ongelezen bericht door erica3 »

Ik ben het helemaal met je eens over de wel zéér slechte service van Telfort. Ik kan al sinds de overname van 12-move geen mail meer ontvangen, wel versturen. Diverse malen met de Helpdesk gebeld en bij het laatste gesprek werd het gesprek afgedaan met de woorden, "ik ga de verbinding verbreken en zoek het maar uit". Onbeschofte behandeling. Betalen wij hun inkomsten niet??
Dit is de service van Telfort. Ook ik heb een brief gekregen van de directeur Helpdesk Telfort met daarin precies dezelfde gegevens die ik al had. Hierop via Mijn Webmail de zoveelste reactie gestuurd maar geen bericht terug. Wat mailen betreft heb ik het maar opgegeven. Ik betaal er echter wel voor.
Het aardige is, wanneer je de OPTA hiervan in kennis stelt krijg je ook geen enkel bericht terug. Dat is nog wel het overkoepelende orgaan van de Internet-Providers. Het draait toch allemaal om geld.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

@ Dinsum
Misschien is het de moeite waard om deze zaak voor te leggen aan de Geschillencommissie.

TdeHond

@ Erica
neem webmail adressen ( livemail of g-mail) en zeg op bij Telfort met inachtneming van opzegtermijn.
Volgens hun AV moet je telefonisch opzeggen, maar doe dit daar naast ook schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging, kopie van brief maken en bewijzen goed bewaren.

erica3

Ongelezen bericht door erica3 »

Bedankt voor je reactie
Ja, dat is leuk Telfort opzeggen, maar je hebt toch een Internetprovider om het net op te kunnen òf is er een andere oplossing. Ik heb sinds de mail-problemen meteen een ander e-mailadres.

:?: :?:

TdeHond

Natuurlijk heb je een provider om het net mee op te kunnen. Maar als er een probleem is, dan wordt het bij Telfort een hels karwij om dit op te lossen. Als het al opgelost wordt.

Gesloten