LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Hoi, zijn er onder jullie die ervaring hebben met Tele2, tv, internet en bellen.? Ik wil weg bij Ziggo en tele2 heeft wel een leuk pakket. Ik lees het wel.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2015 14:47, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic titel aangepast.
Reden: Topic titel aangepast.
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
met google kom je al heel ver.
dit al binnen 15 sec gevonden http://www.klacht.nl/tele2/
dit al binnen 15 sec gevonden http://www.klacht.nl/tele2/
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Maar dat vind je als je ook voor een willekeurig ander bedrijf in combinatie met het woord "klacht". En een bedrijf zonder klachten heeft geen klanten. Oftewel: google zoekresultaten zeggen niet zoveel over de kwaliteit van een leverancier.
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
nee daar ben ik het voor een deel mee eens, alle providers hebben niet alles op orde.
maar met google kun je wel veel klachten bekijken en kijken of het netjes wordt opgelost.
of dat mensen met klachten blijven zitten
maar met google kun je wel veel klachten bekijken en kijken of het netjes wordt opgelost.
of dat mensen met klachten blijven zitten
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Zus heeft veel ellende gehad met ze, dubbele afschrijvingen, lijn niet op tijd opgeleverd, dat soort werk. Na een paar weken waren de kinderziektes er wel uit, maar de klantencommunicatie is sowieso matig, en op het forum van ze, waar ze vaak naar wijzen voor hulp, zitten veel users die als ware het scientology, tele2 verdedigen, dus daar werd ze ook niet vrolijk van. Houdt gewoon in het achterhoofd dat het een provider is op de moordende (dsl) markt, en stel je verwachtingspatroon daar op af. De beste service komt grosso modo nog steeds bij XS4ALL vandaan, maar daar betaal je ook voor. Overigens is een collega al jaren tevreden met ze, maar die woont pal naast de wijkkast, dus die komt nog aardig in de buurt van de contractueel overeengekomen snelheid, wat dus duidelijk niet altijd zo is bij ADSL. Stel je daar vast op in als je dat gaat afnemen van ze, dat is de techniek, niet onwil van Tele2.
Laatst gewijzigd door sjohie op 06 aug 2015 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Bereid je voor op trage verbindingen en wegvallende tv. Waarom wil je weg bij Ziggo.organo schreef:Hoi, zijn er onder jullie die ervaring hebben met Tele2, tv, internet en bellen.? Ik wil weg bij Ziggo en tele2 heeft wel een leuk pakket. Ik lees het wel.
-
- Berichten: 743
- Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
olaf79 schreef:Bereid je voor op trage verbindingen en wegvallende tv. Waarom wil je weg bij Ziggo.organo schreef:Hoi, zijn er onder jullie die ervaring hebben met Tele2, tv, internet en bellen.? Ik wil weg bij Ziggo en tele2 heeft wel een leuk pakket. Ik lees het wel.
Ook bij glasvezel
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Het probleem zit niet in de fysieke verbinding maar de systemen daarachter.Slobberbone schreef: Ook bij glasvezel
-
- Berichten: 653
- Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Hallo Organo,
Leuk dat je je aan het oriënteren bent. Tele2 heeft een divers aanbod. Je kunt even kijken op deze pagina: http://www.tele2.nl/shop/thuis/internet-bellen-tv/. Hier staan onze aanbiedingen op.
Je kunt ook even ons gratis salesnummer bellen. Dit is 0800-1602. Mijn collega's kunnen dan samen met jou kijken wat het beste bij jou past.
Groetjes Kiko van Tele2
Leuk dat je je aan het oriënteren bent. Tele2 heeft een divers aanbod. Je kunt even kijken op deze pagina: http://www.tele2.nl/shop/thuis/internet-bellen-tv/. Hier staan onze aanbiedingen op.
Je kunt ook even ons gratis salesnummer bellen. Dit is 0800-1602. Mijn collega's kunnen dan samen met jou kijken wat het beste bij jou past.
Groetjes Kiko van Tele2
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Ik zou tele2 voorbij gaan, maar goed keuze genoeg bij providers.
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
best grappig, tele2 word door meerdere mensen afgeraden en dan toch nog proberen een nieuwe klant te wervenTele2 Webcare schreef:Hallo Organo,
Leuk dat je je aan het oriënteren bent. Tele2 heeft een divers aanbod. Je kunt even kijken op deze pagina: http://www.tele2.nl/shop/thuis/internet-bellen-tv/. Hier staan onze aanbiedingen op.
Je kunt ook even ons gratis salesnummer bellen. Dit is 0800-1602. Mijn collega's kunnen dan samen met jou kijken wat het beste bij jou past.
Groetjes Kiko van Tele2
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Als je eenmaal klant bent is de helpdesk / klantenservice dan ook gratis, of geldt dat alleen voor de telefonische verkoop lijn?Tele2 Webcare schreef:Hallo Organo,
Leuk dat je je aan het oriënteren bent. Tele2 heeft een divers aanbod. Je kunt even kijken op deze pagina: http://www.tele2.nl/shop/thuis/internet-bellen-tv/. Hier staan onze aanbiedingen op.
Je kunt ook even ons gratis salesnummer bellen. Dit is 0800-1602. Mijn collega's kunnen dan samen met jou kijken wat het beste bij jou past.
Groetjes Kiko van Tele2
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Lekker zo'n website die barst van de ondoorzichtigheden. Internetsnelheid tot 40 mb (kan dus ook 20 mb zijn). Geen vermelding upload snelheid. Tsja...
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Kan niet voor TS antwoorden.olaf79 schreef: Waarom wil je weg bij Ziggo.
Maar:
Slechte beeldkwaliteit na hun wijziging - die ze op de klant proberen af te schuiven
Internet valt soms 'zomaar' uit. Wel door modem reset op te lossen - maar wel vreemd dat dit steeds gebeurt als ik probeer met de Cisco VPN client mijn werk netwerk te benaderen.. (mag ik geen VPN verbinding maken?)
Klantenservice die standaard zegt dat het aan mijn apparatuur / instelling/ bekabeling ligt (zelfs nadat een monteur had gevonden dat het modem een defect had)
Tja..
Maar ga je zoeken - hebben veel bedrijven erg veel moeite met een beetje goede service.
Slechte service is prima - als de prijs dan ook maar laag is - en dat is bij ziggo dus niet het geval.
-
- Berichten: 743
- Lid geworden op: 14 nov 2012 11:02
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
ciske schreef:Ik zou tele2 voorbij gaan, maar goed keuze genoeg bij providers.
Maar zijn die wel gebaseerd op ervaringen ? Ik heb Tele2 gehad en niets geen problemen, trouwens met geen enkele en heb ze bijna allemaal wel gehad.
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Vreemde uitgangsbasis, dumpprijs gaat boven service ??, is Ziggo all in duurder dan vergelijkbare providers, graag een statistisch overzichtGuardian72 schreef:Kan niet voor TS antwoorden.olaf79 schreef: Waarom wil je weg bij Ziggo.
Maar:
Slechte beeldkwaliteit na hun wijziging - die ze op de klant proberen af te schuiven
Internet valt soms 'zomaar' uit. Wel door modem reset op te lossen - maar wel vreemd dat dit steeds gebeurt als ik probeer met de Cisco VPN client mijn werk netwerk te benaderen.. (mag ik geen VPN verbinding maken?)
Klantenservice die standaard zegt dat het aan mijn apparatuur / instelling/ bekabeling ligt (zelfs nadat een monteur had gevonden dat het modem een defect had)
Tja..
Maar ga je zoeken - hebben veel bedrijven erg veel moeite met een beetje goede service.
Slechte service is prima - als de prijs dan ook maar laag is - en dat is bij ziggo dus niet het geval.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Nee - je begrijpt me verkeerd of ik was niet duidelijk...Har06 schreef: Vreemde uitgangsbasis, dumpprijs gaat boven service ??, is Ziggo all in duurder dan vergelijkbare providers, graag een statistisch overzicht
Als ik dan TOCH belabberde service krijg - wil ik niet ook nog eens meer betalen dan bij bijvoorbeeld Telfort of Tele2.
Ziggo kost me 45 euro - Telfort zou 30 zijn.. tele2 geen idee.
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Dan zit je dus bij een a/vDSL product, en is de snelheid zeer fors afhankelijk van de afstand tot de wijkkast. Iets waar dit forum, en zelfs het hele internet, vol met klachten over staat, want dat woordje "tot" wordt zeer vaak overheen gelezen.olaf79 schreef:Lekker zo'n website die barst van de ondoorzichtigheden. Internetsnelheid tot 40 mb (kan dus ook 20 mb zijn). Geen vermelding upload snelheid. Tsja...
Tele2 glasvezel is dan qua halen van beloofde snelheden meer in lijn met Ziggo.
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Ik wil weg bij Ziggo omdat na de fusie met UPC alles verkeerd gaat. Ik had in mijn pakket onbeperkt bellen binnen-en buitenland. Is bij Ziggo niet meer mogelijk dus ik betaal ongeveer 35 euro meer per maand dan bij UPC. Veel gebeld, maar is niks aan te doen. Dus ik heb het wel gehad met die lui. Ook zenders weg,
Re: Wil weg bij Ziggo. Is Tele2 een optie?
Ik snap dat je baalt en weg wilt, maar "alles" is toch iets overdreven in mijn ogen. Als dat zo was had je helemaal geen internet, telefoon of TV meer.organo schreef:Ik wil weg bij Ziggo omdat na de fusie met UPC alles verkeerd gaat. Ik had in mijn pakket onbeperkt bellen binnen-en buitenland. Is bij Ziggo niet meer mogelijk dus ik betaal ongeveer 35 euro meer per maand dan bij UPC. Veel gebeld, maar is niks aan te doen. Dus ik heb het wel gehad met die lui. Ook zenders weg,
Maar goed, Tele2 biedt wel onbeperkt vast bellen naar het buitenland, echter alleen naar 33 geselecteerde Europese landen, en niet de hele wereld. Ik zou ff checken of jouw (meest gebelde) land op die lijst staat.
En als je voor een a/xDSL abonnement kiest bij ze, bedenk dan dat die "tot" snelheden in de praktijk wel eens de helft kunnen zijn.