LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] contactgegevens gezocht van de site Werkendichtbijhuis

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
Sjoukje75

contactgegevens gezocht van de site Werkendichtbijhuis

Ongelezen bericht door Sjoukje75 »

Beste leden,

wie heeft voor mij een e-mailadres of een telefoonnummer van de site Werkendichtbijhuis.nl

Deze ochtend zat er in mijn inbox een welkomsmailtje en of ik mijn account wilde activeren. Klein probleem. Tot voor dit mailtje heb ik nog nooit gehoord van deze site, laat staan dat ik mijzelf heb aangemeld. Ook maakte ze gebruik van mijn meisjesnaam, welke alleen bij UWV bekend is.

Ik wil dus graag van hun weten waar zij mijn gegevens vandaan hebben, en mijn gegevens uit hun bestand hebben.

Alvast bedankt!

stfwlk

Re: contactgegevens gezocht van de site Werkendichtbijhuis

Ongelezen bericht door stfwlk »

Altijd fijn, zo'n site zonder contactgegevens.

Dit is de site van de eigenaar van werkendichtbijhuis www.khodabaksbv.nl daar vind je wel contactgegevens (email en telefoon).

Bron: http://nl.linkedin.com/pub/raoul-khodabaks/36/310/b42

Sjoukje75

Heel erg bedankt voor de info, want via google kwam ik niet verder dan de site zelf.

Ik ga er een mailtje aan wagen.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Sjoukje75 schreef:Heel erg bedankt voor de info, want via google kwam ik niet verder dan de site zelf.

Als je niets me ze te maken wil hebben zou ik er zeker geen mailtje aan spenderen, want dan hebben ze je adres. Wil je wel met ze in zee dan heb ik niks gezegd. En wat je ook leest op de site, ga nooit domweg iets aanvinken: aanvinken betekent gelijk dat je ergens aan vast zit. 't Is alleen maar een goed bedoelde waarschuwing, hoor.

gilas

Ongelezen bericht door gilas »

Als je meisjesnaam alleen bij het UWV bekend is dan zou ik eerst contact opnemen met het UWV voordat je met deze site gaat mailen.

Sjoukje75

tenormin schreef:
Sjoukje75 schreef:Heel erg bedankt voor de info, want via google kwam ik niet verder dan de site zelf.

Als je niets me ze te maken wil hebben zou ik er zeker geen mailtje aan spenderen, want dan hebben ze je adres. Wil je wel met ze in zee dan heb ik niks gezegd. En wat je ook leest op de site, ga nooit domweg iets aanvinken: aanvinken betekent gelijk dat je ergens aan vast zit. 't Is alleen maar een goed bedoelde waarschuwing, hoor.
Het probleem is dat men een account heeft gemaakt met mijn gegevens. Hier heb ik dus die bevestiging van in mijn mailbox zitten. Nu wil ik graag weten wat ze allemaal nog meer weten van mij. En dat ze alles van mij verwijderen.
gilas schreef:Als je meisjesnaam alleen bij het UWV bekend is dan zou ik eerst contact opnemen met het UWV voordat je met deze site gaat mailen.
Dank voor je tip.
Ik zal het UWV vragen aan wie zij mijn gegevens hebben gegeven. Het is nl erg toevallig dat ik gisteren mijn e-mail heb gewijzigd bij het UWV, welke dus is gebruikt bij het aanmaken van het account.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Sjoukje75 schreef:Het probleem is dat men een account heeft gemaakt met mijn gegevens.
Zucht? Heb jij onder een steen geleefd de afgelopen 10 à 20 jaar?
Er zijn tig ondernemers die een fax kregen met een zogenaamde vermelding in een telefoongids o.i.d. en die middels reageren er vanaf konden komen. Die hadden dus helemaal geen account en nu dus wel.
Ze hebben geen account aangemaakt, maar willen juist een bevestiging dat het emailadres actief is.

PS: Meld het Linkedin profiel van de figuur achter de site. Zorg dat Linkedin hem ervanaf trapt.

nl.linkedin.com/pub/raoul-khodabaks/7b/27b/952

De tweede account van hem.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

kuklos schreef:
Sjoukje75 schreef:Het probleem is dat men een account heeft gemaakt met mijn gegevens.
nl.linkedin.com/pub/raoul-khodabaks/7b/27b/952

De tweede account van hem.
http://nl.linkedin.com/pub/raoul-khodabaks/7b/27b/952

Gesloten