LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Easyway b.v.

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
joppiesaus

Easyway b.v.

Ongelezen bericht door joppiesaus »

Ik ben een student van 20 jaar en had een bijbaan bij easyway b.v. als hiker. In het contract was vermeld dat ik een netto salaris van €6 zou ontvangen. Toen ik mijn salarisstrook ontving bleek dat er allerlei kosten berekend waren, waarvoor ik nooit heb getekent. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik €2,60 per uur kreeg onder aan de streep. Ook komt dit bedrijf heel veel afspraken niet na. Ga hier dus NOOIT werken!!!!

Ramon123

Re: Easyway b.v.

Ongelezen bericht door Ramon123 »

@Joppiesaus:
Ik werk sinds ongeveer een maand ook voor easyway, maar ik heb mijn eerste salaris nog niet ontvangen dus je bericht baart me zorgen.

Zou je kunnen zeggen welke kosten ze in rekening brengen, en welke afspraken ze niet zijn nagekomen?

Overigens vind ik de vergoeding die ze bieden al minimaal. Ik krijg 5,90 per uur (ben 19) maar alle tijd voor de voorbereiding is eigen tijd, dus eigenlijk is het wat minder.

Daarnaast heb je redelijk wat kosten die je zelf moet betalen (verklaring goed gedrag, navigatieapparatuur, kaarten/ stratenboek, belkosten, alle papieren iedere keer zelf afdrekken, ongevallen verzekering premie).

Als ze dan ook nog eens minder uitbetalen als ze beloven zakt mn broek af.... :cry:

joppiesaus

Ongelezen bericht door joppiesaus »

he ramon,

zonder dat ik ervoor getekent heb word er 11 euro verzekering in rekening gebracht. ook word er heel veel loon voor de ''belasting'' ingehouden. En nog 1 of ander ziekenfonds. uiteindelijk had ik 2,60 per uur verdiend. En je moet inderdaad alles zelf aanschaffen. En ze kwamen bij mij heel vaak afspraken niet na. En ze belde me zelden tot nooit voor werk, terwijl ze zeiden dat het zo druk was in de omgeving amsterdam. Ik vind het maar een vreemd bedrijf...

groetjes

Ramon123