beste Roodrunner,
gezien de situatie met je werk én je huis zou ik maar eens een advocaat gaan opzoeken.
In jou geval zou die wel eens pro deo kunnen zijn, dus kost je ergw einig.
Een goede advocaat haalt voor jou je achterstallige salaris, vakantiegeld, met rente dik terug.
ik heb hetzelfde aan de hand gehad met mijn vrouw en een berijf die zich nergens aan hield.
Ok, ze hield haar baan niet (maar dat wilde ze ook niet meer), gevolg is wel dat voor alle andere ca. 40 werknemers er nu wel pensioen wordt betaald, ze een hoger salaris hebben (tot ca. 300.- bruto p mnd!), de werkgevers zich aan arbonormeringen houdt.
Tevens heeft-ie een flinke boete ontvangen naast het feit dat-ie veel moest terug betalen.
Overigens hoefde mijn vrouw niet eens naar de rechtbank,... na 1 brief van de advocaat kwam-ie al over de brug richting mijn vrouw. Voor haar ex collega's duurde het ietsje langer, na een half jaar was alles in kannen en kruiken (want ik bleef druk op de ketel zetten)
Reken maar eens uit: € 300. p mnd en dat 8 jaar lang.....
ik ben met anderen eens dat je wel over je heen hebt laten lopen, dat zeker. maar je kunt ook op zeker een groot deel van je financiële situatie oplossen als je hier een zaak van maakt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] loonsverhoging???????
Re: loonsverhoging???????
Inclusief een ontslagbrief waarmee Roodrunner dan weer problemen krijgt bij de schuldsanering want dan heeft hij er door zijn eigen toe doen voor gezorgd dat hij zijn baan kwijt is.JanTinusPlukvet schreef:Een goede advocaat haalt voor jou je achterstallige salaris, vakantiegeld, met rente dik terug.
Nou, van harte! Als je een beetje had nagedacht, en dat kun je best, had je dit ook zelf kunnen bedenken....
Tenzij het achterstallige salaris, vakantiegeld en rente natuurlijk in 1 klap zoveel is dat zijn schulden er meteen mee af te lossen zijn.gilas schreef:Inclusief een ontslagbrief waarmee Roodrunner dan weer problemen krijgt bij de schuldsanering want dan heeft hij er door zijn eigen toe doen voor gezorgd dat hij zijn baan kwijt is.JanTinusPlukvet schreef:Een goede advocaat haalt voor jou je achterstallige salaris, vakantiegeld, met rente dik terug.
daar hoeft dan alleen nog wat belasting over betaald te worden.JanTinusPlukvet schreef:beste Roodrunner,
gezien de situatie met je werk én je huis zou ik maar eens een advocaat gaan opzoeken.
In jou geval zou die wel eens pro deo kunnen zijn, dus kost je ergw einig.
Een goede advocaat haalt voor jou je achterstallige salaris, vakantiegeld, met rente dik terug.
ik heb hetzelfde aan de hand gehad met mijn vrouw en een berijf die zich nergens aan hield.
Ok, ze hield haar baan niet (maar dat wilde ze ook niet meer), gevolg is wel dat voor alle andere ca. 40 werknemers er nu wel pensioen wordt betaald, ze een hoger salaris hebben (tot ca. 300.- bruto p mnd!), de werkgevers zich aan arbonormeringen houdt.
Tevens heeft-ie een flinke boete ontvangen naast het feit dat-ie veel moest terug betalen.
Overigens hoefde mijn vrouw niet eens naar de rechtbank,... na 1 brief van de advocaat kwam-ie al over de brug richting mijn vrouw. Voor haar ex collega's duurde het ietsje langer, na een half jaar was alles in kannen en kruiken (want ik bleef druk op de ketel zetten)
Reken maar eens uit: € 300. p mnd en dat 8 jaar lang.....
ik ben met anderen eens dat je wel over je heen hebt laten lopen, dat zeker. maar je kunt ook op zeker een groot deel van je financiële situatie oplossen als je hier een zaak van maakt.
Hangt ervan af hoe hoog de schulden zijn natuurlijk en wat er overblijft nadat de belasting zijn portie heeft gehad.berndv schreef:Tenzij het achterstallige salaris, vakantiegeld en rente natuurlijk in 1 klap zoveel is dat zijn schulden er meteen mee af te lossen zijn.gilas schreef:Inclusief een ontslagbrief waarmee Roodrunner dan weer problemen krijgt bij de schuldsanering want dan heeft hij er door zijn eigen toe doen voor gezorgd dat hij zijn baan kwijt is.JanTinusPlukvet schreef:Een goede advocaat haalt voor jou je achterstallige salaris, vakantiegeld, met rente dik terug.