| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Minimum salaris zonder CAO.
-
megatron29
Minimum salaris zonder CAO.
Wat is minmimum salaris in een CAO loze sector? En hoe zit het met pensioenopbouw? Betreft 0 uren contract.
Re: Minimum salaris zonder CAO.
Minimum salaris, zonder CAO met NUL uren contract?? het enige correcte antwoord zal dan wel NUL zijn.
als je geen uren maakt zal je ook wel geen geld krijgen.
als je geen uren maakt zal je ook wel geen geld krijgen.
Ik had het antwoord zo gevonden op google, zie hier. Het minimumloon dus, per uur dat je gewerkt hebt.
-
megatron29
Nou er word gewerkt met een wekelijks rooster dus uren verschillen per week. Pensioen word sowieso niet betaald wat ik al vreemd vind.
Dank voor de link ik zal eens kijken.
Dank voor de link ik zal eens kijken.
Ik vraag me af, wat je aanmoet met zo'n nuluren contract.
Je weet niet of je wordt opgeroepen, dus je weet ook niet of je geld hebt aan het eind van de maand en je kunt ergens anders ook niets verdienen, omdat je beschikbaar moet zijn als je opgeroepen wordt.
Zo'n nuluren contract werkt volgens mij alleen maar als je een bijstandsuitkering hebt.
Geen garantie op inkomen dus, maar wel de garantie dat je ergens anders ook niets kunt verdienen.
Je weet niet of je wordt opgeroepen, dus je weet ook niet of je geld hebt aan het eind van de maand en je kunt ergens anders ook niets verdienen, omdat je beschikbaar moet zijn als je opgeroepen wordt.
Zo'n nuluren contract werkt volgens mij alleen maar als je een bijstandsuitkering hebt.
Geen garantie op inkomen dus, maar wel de garantie dat je ergens anders ook niets kunt verdienen.
Of een tweede inkomen in een gezin. Ik ken nog genoeg traditionele gezinnen waarbij de man het inkomen binnenbrengt en de vrouw af en toe wat bijverdient via een nulurencontract.ruud_a schreef: Zo'n nuluren contract werkt volgens mij alleen maar als je een bijstandsuitkering hebt.