Hallo,
ik werkte sinds 2000 voor olympia uitzendbureau, ik werkte gemiddelt 16 uur per week. maar had een 5 uren contract. in 2006 kwam ik in de ziektewet terrecht en kreeg alleen maar mijn 5 uren uitbetaald elke week.. terwijl mijn gemiddelde een stuk hoger lag. nu ik 2 jaar ziektewet heb gehad neemt het UWV het over en krijg een Wia uitkering. die ligt een stuk hoger die betaald mij wel volgens het gemiddelde van mijn gemaakte uren in t jaar voor ik ziek werd.. nu vraag ik mij dus af of olympia mij niet ook al die tijd meer had moeten uitbetalen??? ook kreeg ik bericht van het UWV dat ik sinds augustus 2008 recht heb op die uitkering en dat ze dat naar olympia overmaken.. maar nu hoor ik niks meer van olympia.. en hebben hun vanaf augustus tot mei mijn uitkering ontvangen, die een stuk hoger ligt als wat ze mij altijd uit hebben betaald. en ze reageren nu nergens mee rop.. op mailtjes niet.. enz... wat kan ik nu het betse doen??? dit klopt toch niet????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |