Ik heb vanaf vorig jaar september drie maanden opdrachten gekregen bij de fa. Flexper om foto's te maken voor hun website. Ik reed hier door half Nederland, omdat hun vorige fotograaf hen in de kou had laten staan (hum). Ik heb 11 opdrachten gehad variërend van 2 uur tot een hele dag schieten. Daarna moest ik de foto's nog wat bewerken. En dan leverde ik ze netjes in bij Flexper.
Aan het eind van de maand stuurde ik hen een rekening voor de opdrachten die ik had gedaan. Elke keer werden de rekeningen niet betaald. Na telefonisch contact te hebben gehad zouden ze er voor zorgen dat er een betaling tot stand zou komen. Niet gebeurd!! Nu een incasso bureau ingeschakeld maar ze reageren niet. De directeur weigert aan de telefoon te komen, wanneer je om hem vraagt.
Ik vraag me af of er meer fotografen of andere bedrijven zo zijn gevaren. Zodat we misschien iets kunnen ondernemen zodat [persoonsgegevens verwijderd] niet verder mensen in de problemen zal brengen!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opdrachten uitgevoerd voor Flexper en nooit uitbetaald
-
Imagen You
Opdrachten uitgevoerd voor Flexper en nooit uitbetaald
Laatst gewijzigd door Radar op 11 feb 2015 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd.
-
Don't know
Re: Opdrachten uitgevoerd voor Flexper en nooit uitbetaald
Hallo,
Ik ben ook een half jaar werkzaam geweest voor Flexper.
In die maanden dat ik werkzaam was voor Flexper heb ik de webhunts gedaan. Dus ik was degene die met de klant aan tafel ging zitten om de wensen van de klant door te nemen wat er in de (mobiele) website moest komen te staan.
In mijn vrije tijd maak ik ook foto's en Flexper zag dat ik mooie foto's maakte.
Dus hij wilde voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dacht jij kan ook de bedrijfsreportages maken. Ik zou tussen de 40 en 60eu krijgen als bonus voor elk gemaakte reportage.
Je voelt het al aankomen..... NIKS GEKREGEN TOT OP HEDEN!
Toen ik merkte dat het allemaal niet liep zoals het moeten lopen ben ik gestopt.
Ik wil bij deze iedereen waarschuwen voor dit bedrijf. Medewerker en Klanten van Flexper.
Dit bedrijf is niet te vertrouwen. Doen alleen maar loze beloftes.
In die maanden dat ik werkzaam was voor Flexper heb ik de webhunts gedaan. Dus ik was degene die met de klant aan tafel ging zitten om de wensen van de klant door te nemen wat er in de (mobiele) website moest komen te staan.
In mijn vrije tijd maak ik ook foto's en Flexper zag dat ik mooie foto's maakte.
Dus hij wilde voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dacht jij kan ook de bedrijfsreportages maken. Ik zou tussen de 40 en 60eu krijgen als bonus voor elk gemaakte reportage.
Toen ik merkte dat het allemaal niet liep zoals het moeten lopen ben ik gestopt.
Ik wil bij deze iedereen waarschuwen voor dit bedrijf. Medewerker en Klanten van Flexper.
Laatst gewijzigd door Radar op 12 feb 2015 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Dat is ook weer te gek voor woorden.Imagen You schreef:Ik heb vanaf vorig jaar september drie maanden opdrachten gekregen bij de fa. Flexper om foto's te maken voor hun website. Ik reed hier door half Nederland, omdat hun vorige fotograaf hen in de kou had laten staan (hum). Ik heb 11 opdrachten gehad variërend van 2 uur tot een hele dag schieten. Daarna moest ik de foto's nog wat bewerken. En dan leverde ik ze netjes in bij Flexper.
Aan het eind van de maand stuurde ik hen een rekening voor de opdrachten die ik had gedaan. Elke keer werden de rekeningen niet betaald. Na telefonisch contact te hebben gehad zouden ze er voor zorgen dat er een betaling tot stand zou komen. Niet gebeurd!! Nu een incasso bureau ingeschakeld maar ze reageren niet. De directeur weigert aan de telefoon te komen, wanneer je om hem vraagt.
Ik vraag me af of er meer fotografen of andere bedrijven zo zijn gevaren. Zodat we misschien iets kunnen ondernemen zodat [persoonsgegevens verwijderd] niet verder mensen in de problemen zal brengen!!!
Je hebt bij mij ook foto's gemaakt. dan heb je alleen een mooie sticker en een spandoek daar aan over gehouden. Er is nog een topic over flexper op dit forum. vul maar flexper in bij de zoekfunctie.
goedemiddag het zou mooi zijn als je nog contact hebt met ex werknemers die hier ook wat kunnen plaatsen. hoe meer hoe beterDon't know schreef:Hallo,
Laatst gewijzigd door Radar op 12 feb 2015 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote aangepast
Reden: Quote aangepast
-
Imagen You
Ik weet dat er via de bedrijven ook iets opgezet is over Flexper. Bij mij ligt mijn belange anders ik wil heel graag fotografen , en dat zijn er best veel, bereiken die ook voor Flexper hebben gewerkt. En ook nooit een cent hebben gekregen, dan alleen de worden we maken het zo snel mogelijk in orde. Wat dus nooit gebeurt. Dat het mij niet nog meer geld heeft gekost is te danken aan het feit dat de officemedewerkster mij geen opdrachten meer aanbood. Anders was ik echt nog veel verder het schip in gegaan. Dus dank aan haar.
Tevens wil ik ook proberen zoveel mogelijk mensen te behoeden dat zij met de fa Flexper in zee gaan, want het kost hen alleen maar geld.
Tevens wil ik ook proberen zoveel mogelijk mensen te behoeden dat zij met de fa Flexper in zee gaan, want het kost hen alleen maar geld.
ook wij voelen ons zeer opgelicht door FLEXPER. Allereerst duurde het drie maanden voordat de site in de lucht ging door een niet professionele Web bouwer . Daarna moesten we zelf alles aanpassen terwijl er mondeling was afgesproken dat zij dat zouden gaan verzorgen. Tot op heden is er niets veranderd aan onze website en betalen we fors. We krijgen maandelijks een algemeen staatje en betalen we voor gratis statistieken.Ik vind dat ze moeten stoppen.
Laatst gewijzigd door Radar op 20 mar 2015 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd
Goedemiddag medegedupeerde van de Flexper group,
Vanaf augustus 2014 zijn wij in zee gegaan met Flexper, helaas tot nu toe 1700 euro betaald en een matige website met 0 resultaat.
Vorige week het programma Radar gezien en sindsdien de zekerheid dat we opgelicht worden, hiervoor hadden we al het idee opgelicht te worden doordat we steeds van het kastje naar de muur werden gestuurd.
Nu onze vraag; Wie is/zijn er al een procedure gestart om deze bende op te rollen? Graag sluiten wij ons daarbij aan...
mvg. mede Flexper gedupeerde
Vanaf augustus 2014 zijn wij in zee gegaan met Flexper, helaas tot nu toe 1700 euro betaald en een matige website met 0 resultaat.
Vorige week het programma Radar gezien en sindsdien de zekerheid dat we opgelicht worden, hiervoor hadden we al het idee opgelicht te worden doordat we steeds van het kastje naar de muur werden gestuurd.
Nu onze vraag; Wie is/zijn er al een procedure gestart om deze bende op te rollen? Graag sluiten wij ons daarbij aan...
mvg. mede Flexper gedupeerde