LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schuldsanering

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
hazal

schuldsanering

Ongelezen bericht door hazal »

waar kan ik me aanmelden voor schuldsanering nogmaals ik weet nog niet helemaal wat ik moet doen.

bachanaal

Re: schuldsanering

Ongelezen bericht door bachanaal »

schuldsanering loopt meestal via een gemeentelijke kredietbank of stadsbank. nooit met particuliere buro's in zee gaan, die lichten de boel op en ben je alles kwijt.

RJEK

Ongelezen bericht door RJEK »

Ben het helemaal eens met Bachanaal, er zijn misschien wel goede particuliere burootjes, maar met een lampje te zoeken, dus niet doen.

De Kredietbank of Stadsbank van je gemeente is de aangewezen plek om aan te kloppen. Maar dat is een log apparaat en er zal een wachtlijst zijn. Als je het water je aan de lippen staat en de paniek slaat toe, dan kun je het gevoel krijgen daar tegen een muur aan te lopen. Wat misschien nog een optie is, om eerst eens naar de MJD (Maatschappelijke Juridische Dienst) in je buurt te gaan. Zij hebben meestal een inloopspreekuur waar je op bepaalde tijden zo naar binnen kunt lopen en je beurt afwachten en dan je verhaal doen. E.e.a. is wel op te zoeken via het internet. Dit is misschien wat laagdrempeliger en wellicht kunnen ze je daar ook op andere mogelijkheiden wijzen en zijn misschien ook bereid om je te begeleiden richting Kredietbank of Stadsbank.

Ad Verkaad

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Gesloten