LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terugvordering Robidus vanwege ziektewet

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
EbruCal

Terugvordering Robidus vanwege ziektewet

Ongelezen bericht door EbruCal »

Vorige jaar werkte in de zorg bij Careyn. Helaas heb ik een autoongeluk gehad waardoor mijn contract niet werd verlengd. Ik kwam in de ziektewet maar via Robidus ( particuliere reintetragie kantoor) met eigen kracht heb ik een andere baan gevonden die lichaamlijk niet zwaar was. Ik bleef in ziektewet omdat ik nog niet helemaal beter was. Onder tussen na drie maanden dus had ik geen recht meer op ziektewet. Ze hebben alsnog twee keer een bedrag gestuurd waar ik geen recht op had. Nu krijg ik steeds terugvorderingen van bedragen die niet kloppen en veel meer zijn dan die bedragen die ze mij hebben gestuurd. Ik heb al bezwaar ingediend maar voel me niet serieus genomen. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand hier vestand van. Wat zou ik kunnen doen?

Graag hoor ik van jullie

sylvesterb

Re: Terugvordering Robidus vanwege ziektewet

Ongelezen bericht door sylvesterb »

EbruCal schreef:Vorige jaar werkte in de zorg bij Careyn. Helaas heb ik een autoongeluk gehad waardoor mijn contract niet werd verlengd. Ik kwam in de ziektewet maar via Robidus ( particuliere reintetragie kantoor) met eigen kracht heb ik een andere baan gevonden die lichaamlijk niet zwaar was. Ik bleef in ziektewet omdat ik nog niet helemaal beter was. Onder tussen na drie maanden dus had ik geen recht meer op ziektewet. Ze hebben alsnog twee keer een bedrag gestuurd waar ik geen recht op had. Nu krijg ik steeds terugvorderingen van bedragen die niet kloppen en veel meer zijn dan die bedragen die ze mij hebben gestuurd. Ik heb al bezwaar ingediend maar voel me niet serieus genomen. Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand hier vestand van. Wat zou ik kunnen doen?

Graag hoor ik van jullie
Kun je wat meer vertellen waarom je je niet serieus genomen voelt? Hebben ze al gereageerd op je bezwaar? Hoe kun je een ziektewet uitkering krijgen terwijl je een andere baan hebt?

Gesloten