Goede middag beste forumgebruikers, graag wil ik jullie vertellen hoe de werkwijze is van uitzendbureau Hoop in Barendrecht.
Zo is het gegaan..
Ik werd gebeld door hun half november omdat ze mijn CV hadden gezien op de site werk.nl.
Ik ben langsgekomen voor een gesprek ze hadden een functie openstaan voor medewerker zorgverzekeraar in Rotterdam.
Er was haast bij, en ze vertelde mij dat ze per 1 december mensen nodig hadden met spoed.
ik hoor niks meer van ze en moet vaak uit me zelf bellen en mailen over de status.
Ik hoor half december dat ze problemen hebben met het geven van trainingen en locatie en dat het het wordt verschoven naar begin januari.
Ik bel maar weer eens en mail weer eens, en ze zeggen we bellen je terug en we mailen je terug.
Dat doen ze niet, als ik daarover begin, krijg ik vaak te horen we hebben het erg druk en ik ben niet op kantoor geweest enz enz.
Ik kreeg vandaag te horen dat het wordt verschoven naar 1 februari 2014 dan hebben ze weer mensen nodig.
ik vind het een vreemde werkwijze van dat uitzendbureau wat boven een autogarage zit.
verschillende mensen zeiden al tegen mij : niet doen het is een vaag bureautje.
Ik voel me behoorlijk aan het lijntje gehouden.
Vandaag kreeg ik ook te horen dat het uizendbureau ook nog steeds op terugkoppeling zit te wachten vanaf half november.???
ik wacht nog even af.
ik heb hier geen goed gevoel bij.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitzendbureau Hoop in Barendrecht geeft valse hoop
Re: Uitzendbureau Hoop in Barendrecht geeft valse hoop
dit gebeurd niet alleen bij deze uitzendbureau hoor ,Tempo team en adecco zelfde laken een pak.