Beste,
Ik heb een vraag. Is het toegestaan om aan het begin van de maand een medewerker te vragen wat deze in die maand gaat werken en dit dan aan het einde van de maand uit te betalen.
Wij moeten op dit moment bijvoorbeeld onze uren voor de maand september 2014 voor 8 september opgeven, en dan worden ze eind september (ca. 28 september) uitbetaald.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van te voren je te werken uren opgeven
Re: Van te voren je te werken uren opgeven
Het is wat apart, maar als je/jullie zeker weten geen overuren draaien, en eventuele ziekte en verlof etc gewoon verrekend wordt, lijkt het me wel te mogen. Maar leg het anders eens voor aan het juridisch loket, daar is een eerste (telefonisch) consult gratis.toine1978 schreef:Beste,
Ik heb een vraag. Is het toegestaan om aan het begin van de maand een medewerker te vragen wat deze in die maand gaat werken en dit dan aan het einde van de maand uit te betalen.
Wij moeten op dit moment bijvoorbeeld onze uren voor de maand september 2014 voor 8 september opgeven, en dan worden ze eind september (ca. 28 september) uitbetaald.
-
Re: Van te voren je te werken uren opgeven
Dit is nogal vreemd, wat voor werk doet u, en is dit een vaste aanstelling, of bent u op freelance basis aangenomen.
Dus graag wat meer info.
Dus graag wat meer info.