LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Werken bij uitzendburo ABOost wordtniet uitbetaald.

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
Trudy62

Werken bij uitzendburo ABOost wordtniet uitbetaald.

Ongelezen bericht door Trudy62 »

Drie dagen heb ik voor het uitzendburo ABOost gewerkt in Randwijk bij Huissen. Echter wat ik ook doe om deze drie dagen uitbetaald te krijgen er gebeurt niets. Ik krijg geen reactie op telefoontjes of emails. En uiteraard is er ook niets op mijn rekening gestort. Hebben jullie hier ervaring mee of kan ik maar beter jurische hulp gaan halen om dit voor elkaar te krijgen.
Alvast bedankt voor een reactie.

Met vriendelijke groet,
Trudy

sjohie

Re: Werken bij uitzendburo ABOost wordtniet uitbetaald.

Ongelezen bericht door sjohie »

Trudy62 schreef:Drie dagen heb ik voor het uitzendburo ABOost gewerkt in Randwijk bij Huissen. Echter wat ik ook doe om deze drie dagen uitbetaald te krijgen er gebeurt niets. Ik krijg geen reactie op telefoontjes of emails. En uiteraard is er ook niets op mijn rekening gestort. Hebben jullie hier ervaring mee of kan ik maar beter jurische hulp gaan halen om dit voor elkaar te krijgen.
Alvast bedankt voor een reactie.

Met vriendelijke groet,
Trudy
Hoe lang is dat daadwerkelijke werken geleden? Ze zullen vermoedelijk wel een X termijn, vaak eind v/d maand etc, nodig hebben. En geen reactie op telefoontjes, hoe moet ik dat interpreteren? Nemen ze letterlijk de telefoon niet op, hangen ze op zodra jij je naam noemt, hoe bedoel je dat?

Gesloten