Die vraag kunnen alleen jij en je werkgever beantwoorden. Posters die niet over relevante informatie beschikken, en waar jij, ondanks herhaald verzoek, geen uitsluitsel over geeft, kunnen die vraag niet beantwoorden.BlueEyes schreef:Nogmaals: wat heeft mijn gewicht te maken met mijn functioneren???
En daarmee kunnen wij je oorspronkelijke vraag, of je verplicht bent naar de bedrijfsarts te gaan, ook niet beantwoorden.
Maar ik wil wel een gooi doen: stel dat het zittend werk van jou het werk van vrachtwagenchauffeur is. Zit je de hele dag op je stoel, ja toch? En stel nu dat je een gewicht hebt bereikt dat het schadelijk gaat worden voor je hart, dat kan toch? En stel nu dat jij achter het stuur zit van je dikke vrachtwagen, en ineens krijg je zomaar een hartaanval, waardoor je een ongeluk veroorzaakt. Wat dan? Welke aansprakelijkheid heeft jouw werkgever dan?
Zo zijn er wel meer dingen te bedenken.
Je doet geen mededelingen over de aard van je werk, en ook niet over de mate van overgewicht, en daar ben je vrij in. Maar stel hier s.v.p. dan ook geen vraag die door buitenstaanders niet beantwoord kan worden wegens gebrek aan informatie.