LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] obin bewindvoering

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
petergm

obin bewindvoering

Ongelezen bericht door petergm »

Hallo allemaal,

Nog een leuke aanvulling over Obin bewindvoering. Ik heb een maand geleden 245 euro voor geschoten aan mijn ex-vrouw waar ik al 10 jaar gescheiden van ben voor de aanschaf van een koelkast. Toch niet echt luxe zou ik zo zeggen. Zij had bericht van de gemeente gehad dat dit geld uit de bijzondere bijstand aan haar was overgemaakt via Obin. Obin zou mij het geld weer terugstorten op mijn rekening. Na een maand geduldig wachten ben ik eens gaan bellen. Antwoord van Obin.....dat geld hebben wij ergens anders voor gebruikt n u moet maar wachten tot er es een keer geld over is. Dat zijn zo de regels. Nou geloof ik dat, als je toch al onder bewindvoering staat en ronduit aan je faillissement staat en je krijgt uit de bijzindere bijstand een bedrag met een specifiek doel, dat het dan toch niet de bedoeling is dat de bewindvoerder dit geld doodleuk voor een andere bestemming gebruikt. Als ik een leverancier zou zijn geweest dan had het anders geweest, aldus het antwoord van Obin op mijn vraag hoe de situatie dan was. Ik heb dus nu ook mijn beklag gedaan bij de branchevereniging en als ik hier geen reactie op hoor of een onbevredigend antwoord zal ik contact op nemen met de kantonrechter.

Ik zit ook niet echt dik in mijn geld met mijn WAO en om iemand te helpen die er nog slechter aan toe is zo gestraft te worden vind ik te zot voor woorden.

Groetjes en iedereen sterkte gewenst met deze manier van bewindsvoering.

Peter

poespas

Re: obin bewindvoering

Ongelezen bericht door poespas »

Obin zijn een stelletje oplichters en minkukels :evil: :twisted:

dirkk57

Re: obin bewindvoering

Ongelezen bericht door dirkk57 »

De vraag die bij mij opkomt is: Maakt OBIN en Van Arkel soms gebruik van valse facturen?

Gesloten