Hallo,
Ik werk via een uitzendbureau bij de KLM. Bij de KLM werken ze met een systeem van 'chippen' (dan ben je dus aanwezig), daarna moet je nog bij een ander gedeelte nog tekenen (voor uitzendkrachten). Dat laatste ben ik vergeten. Dus ik heb wel 'ingechipt', maar niet bij dat andere gedeelte getekend. Toen ik aan het eind van mijn dienst erachter kwam dat ik nog niet had getekend en dat alsnog wilde doen, werd mij door een teamleidster medegedeeld dat het geen zin had. Ik werd immers toch niet uitbetaald voor die dag. Dat is toch onmogelijk? Ik heb gewoon diensten geleverd aan de KLM. Ik werk er pas twee weken en dit is de eerste keer dat dit voorkomt. Voor de duidelijkheid: ik was wel ingelogd, dat kunnen ze zo zien, alleen het tekenen is niet geschied.
Weet iemand hoe ik hiertegen moet protesteren?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uren niet uitbetaald door niet te tekenen
-
Re: uren niet uitbetaald door niet te tekenen
Kaart het nogmaals aan bij je teamleider binnen KLM. Mocht dit niet werken neem dan contact op met het uitzendbureau en leg hun de situatie uit.
-
Re: uren niet uitbetaald door niet te tekenen
Beste
Het kan niet zo zijn dat je niet betaald krijgt als je wel de hele dag hebt gewerkt. Daar doet het vergeten te tekenen niet aan af.
Er zijn toch collega uitzendkrachten die je hebben zien werken, en kunnen bevestigen dat je er was. Ten tweede is er ook nog de electronische registratie.
Kaart dit idd bij het uitzendburo aan. Je hebt recht op je loon naar werken
Het kan niet zo zijn dat je niet betaald krijgt als je wel de hele dag hebt gewerkt. Daar doet het vergeten te tekenen niet aan af.
Er zijn toch collega uitzendkrachten die je hebben zien werken, en kunnen bevestigen dat je er was. Ten tweede is er ook nog de electronische registratie.
Kaart dit idd bij het uitzendburo aan. Je hebt recht op je loon naar werken