Op 9 september heb ik een bestelling geplaatst bij Adidas en na bevestiging van de webwinkel betaalde ik met de mij gestuurde QR code. De betaling ging via I-deal en werd bij mij afgeschreven. Van Adidas kreeg ik geen bevestiging en na bellen van mij met de Hdesk bleek dat er een fout was bij hen in het systeem. Ik moest de bestelling annuleren op verzoek van de medewerker.
Ik kreeg een link toegestuurd waar ik mijn bank gg in moest vullen en die van de ABN mijn bank.
Dit heb ik 4 keer gedaan waarbij ik iedere keer de melding kreeg dat ik iets niet goed had ingevuld. Ook heb ik I-deal gemaild die tot 2 keer toe de Duitse bank hebben aangeschreven maar ook daar heb ik niets meer van terug gehoord/zien. Inmiddels heb ik 2 tot 4 keer contact met de Adidas hdesk per week en heb ik mijn geld nog steeds niet terug en wordt er verwezen naar een technische probleem bij hen. Voorstellen van mij om dan maar een tegoedbon of iets dergelijks te sturen worden niet gehonoreerd. Inmiddels komt het stoom uit mijn oren immers zo'n groot bedrijf die niet in staat is mijn geld terug te storten. Ik weer niet meer wat ik nog meer kan doen. Ook is er geen klachtenregeling en blijf ik hangen bij de hdesk. Wat nu???
Adidas wil geld niet teruggeven na systeemfout van hen
Re: Adidas wil geld niet teruggeven na systeemfout van hen
Het gaat om een bedrag van 83,45 euro
-
taxikemperman
- Berichten: 672
- Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51
Re: Adidas wil geld niet teruggeven na systeemfout van hen
Welk webadres heeft die winkel?
Re: Adidas wil geld niet teruggeven na systeemfout van hen
Zat je wel bij de echte adidas?
sergio1963
vindt dit leuk
Re: Adidas wil geld niet teruggeven na systeemfout van hen
Ik vermoed toch dat ts niet bij de echte adidas is terecht gekomen
Ik heb er nooit problemen gehad
Ik heb er nooit problemen gehad
