| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Active Topics !! Forum Software
-
Pim Delmee
Active Topics !! Forum Software
Beste Radar,
Ik wil u erop wijzen dat Niels de Koning van www.activetopics.nl zijn reglementen niet naleefd. Zo bied hij via zijn site www.activetopics.nl een pakket aan met updates wanneer je €60 overmaakt. Prima, ik heb de versie twee jaar geleden gekocht en nu komen er geen updates meer, nu verkondigt hij zelf dat hij er mee gaat stoppen en dus al zijn licentiehouders laat zitten, dus ik heb €60 betaald en zo nog tientallen klanten van hem en die kunnen dus fluiten naar een update. Wat zijn mijn rechten, heb ik er recht op dat hij mij €60 terugstort, of wat kan ik er uithalen zodat ik mijn geld terug krijg.
Bovendien is dit bedrijf niet aangesloten bij de k.v.k. mag dit allemaal wel.
Alvast bedantk voor uw medewerking.
Ik wil u erop wijzen dat Niels de Koning van www.activetopics.nl zijn reglementen niet naleefd. Zo bied hij via zijn site www.activetopics.nl een pakket aan met updates wanneer je €60 overmaakt. Prima, ik heb de versie twee jaar geleden gekocht en nu komen er geen updates meer, nu verkondigt hij zelf dat hij er mee gaat stoppen en dus al zijn licentiehouders laat zitten, dus ik heb €60 betaald en zo nog tientallen klanten van hem en die kunnen dus fluiten naar een update. Wat zijn mijn rechten, heb ik er recht op dat hij mij €60 terugstort, of wat kan ik er uithalen zodat ik mijn geld terug krijg.
Bovendien is dit bedrijf niet aangesloten bij de k.v.k. mag dit allemaal wel.
Alvast bedantk voor uw medewerking.
-
Sten
Re: Active Topics !! Forum Software
Als ik dit zo lees dan kan ik hier dus uit opmaken dat je dus gewoon bent opgelicht. Was eigenlijk zelf ook van plan om dat pakket te kopen. In mijn geval heb ik dus geluk gehad.
En geen k.v.k. nummer houdt dat niet gewoon in dat deze jongen met illegale praktijken bezig is? Misschien dat hij wel een btw nummer heeft en dat hij dan dus weer wel die pakketten mag verkopen???
En geen k.v.k. nummer houdt dat niet gewoon in dat deze jongen met illegale praktijken bezig is? Misschien dat hij wel een btw nummer heeft en dat hij dan dus weer wel die pakketten mag verkopen???
-
Sten
Als ik dit zo lees dan kan ik hier dus uit opmaken dat je dus gewoon bent opgelicht. Was eigenlijk zelf ook van plan om dat pakket te kopen. In mijn geval heb ik dus geluk gehad.
-
Pim Delmee
Ik denk niet zo zeer dat hij met illegale praktijken bezig is, maar hij laat zijn licentie houders gewoon zitten. Hij released een nieuwe versie zodat ze zijn pakket weer gaan kopen, vervolgens gebruikers die zijn pakket eerder hebben gekocht kunnen dus hun forum niet updaten omdat er allerlei technische dingen veranderd worden zoals database structuur zodoende kun je dus niet je eigen forum updaten en als je dan om uitleg vraagt, zegt hij dat hij er mee gaat stoppen, oftewel, ik maak €60 over voor dit pakket waar hij aangeeft dat er altijd updates te downloaden zijn wanneer je een licentie heb, nou ik heb dus een licentie maar nog nooit geen update gezien. Het liefst zou ik mijn geld dus terug willen hebben. Daarnaast zegt hij dat het een hobby voor hem is, maar als mensen voor een bepaald product betalen mag je toch spreken dat je bezig bent met een bedrijf en probeert iets op te starten, maar dit laatste daar is absoluut niet van te spreken, het ventje is 16 jaar oud, kan prima programmeren, maar laat zijn betalende mensen gewoon zitten oftewel hij komt zijn afspraken niet na, ik wil gewoon mijn geld terug.
Ik hoop dat radar mij hiermee kan helpen, want niet alleen ik wordt gedupeerd maar zo nog tientallen licentiegebruikers.
Ik hoop dat radar mij hiermee kan helpen, want niet alleen ik wordt gedupeerd maar zo nog tientallen licentiegebruikers.
-
Eric Groen
Ik heb dus precies het zelfde probleem als meneer Delmee. Ik heb het forum 1 ½ jaar geleden gekocht. De laatste 11 maanden heb ik totaal geen updates gehad terwijl hier herhaaldelijk om is gevraagd. Er zijn constant beloftes gedana dat er een update zou komen. Tot op heden is er nog update gekomen. Dit is allemaal zeer zuur omdat het betreffende forum helemaal niet vlekkeloos loopt er er behoorlijk wat fouten in zitten. Ik hoop echt dat iemand mij hier zou kunnen helpen want ik ben ten einde raad.
Groeten,
Eric Groen
Groeten,
Eric Groen
-
Eric Groen
Ik heb dus precies het zelfde probleem als meneer Delmee. Ik heb het forum 1 ½ jaar geleden gekocht. De laatste 11 maanden heb ik totaal geen updates gehad terwijl hier herhaaldelijk om is gevraagd. Er zijn constant beloftes gedana dat er een update zou komen. Tot op heden is er nog update gekomen. Dit is allemaal zeer zuur omdat het betreffende forum helemaal niet vlekkeloos loopt er er behoorlijk wat fouten in zitten. Ik hoop echt dat iemand mij hier zou kunnen helpen want ik ben ten einde raad.
Groeten,
Eric Groen
Groeten,
Eric Groen
-
Anoniem
Ik heb dus ook AT gekocht en ik ben ook niet tevreden over de service die hier geleverd wordt. Beloofte updates komen maar niet en het excuses is dat het een hobby is en dat hij ook nog school heeft. Allemaal goed en aardig, maar dit betekend niet dat wij geen rechten hebben. Hij laat mensen betalen voor een product en dan kan je eisen gaan stellen als klant. Hij had er anders geen geld voor moeten vragen of hij had er niet mee moeten beginnen. Ik voel me toch eigelijk opgelicht nu ik met een oude versie zit zonder kans op meerdere updates, want de maker stopt er maar mee.
-
Sirik
Ik heb ook AT en ben er ook niet zo tevreden over..
Als er gezegt word dat dat dit "het" forum is ben ik het daar niet mee eens er zitten te veel fouten in het script en code is te beperkt
updates :
het duurt 11 maanden voordat er een verandering word doorgevoerd naar de klanten dit is echt erg want je betaald hier gewoon voor
opensource :
Als ik geweten had dat dit zo zou gaan zou ik voor phpbb hebben gekozen maar ja dat wist je toen niet ..
phpbb is opensource en is beter dan welk forum dan ook ook hier worden updates gedaan en het is "GRATIS"
dit is alles wat ik er over kwijt wil
Verder zou ik graag mijn geld terug willen wat ik betaald heb voor "onvoltooide" dit script .
Mvg Sirik
Als er gezegt word dat dat dit "het" forum is ben ik het daar niet mee eens er zitten te veel fouten in het script en code is te beperkt
updates :
het duurt 11 maanden voordat er een verandering word doorgevoerd naar de klanten dit is echt erg want je betaald hier gewoon voor
opensource :
Als ik geweten had dat dit zo zou gaan zou ik voor phpbb hebben gekozen maar ja dat wist je toen niet ..
phpbb is opensource en is beter dan welk forum dan ook ook hier worden updates gedaan en het is "GRATIS"
dit is alles wat ik er over kwijt wil
Verder zou ik graag mijn geld terug willen wat ik betaald heb voor "onvoltooide" dit script .
Mvg Sirik
-
Glenn
Zwak zwak zwak, lees gewoon de topics op NOL. Sjongejonge :(
-
Harry
He wie hebben we hiet GLENN het holmaatje van niels