LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] alternatief en goedkoop middel voor de senseo koffiepads????

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Gast

alternatief en goedkoop middel voor de senseo koffiepads????

Ongelezen bericht door Gast »

:evil: Op markten worden nu plastic houders verkocht voor de senseo koffieapparaten die je moet vullen met gewone koffie. Dit als goed en zeer goedkoop alternatief voor de dure koffiepads. Het resultaat is verbluffend zegt men. Je hebt het apparaatje voor de somma van 10 euro er binnen een aantal weken uit? Ik ben er ook in gestonken.
Het werkt voor geen meter en de koffie (heeft een schuimkraagje) maar is niet te drinken. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Laat je niet verleiden op de markt om er een te kopen geef je geld dan maar liever aan een goed doel.

Gast

Re: alternatief en goedkoop middel voor de senseo koffiepads????

Zo'n ding heet ecopad.
En je hebt gelijk de koffie die er uit komt is niet te drinken.

Op de site http://www.ecopad.nl staat meer informatie hierover.
Gelukkig heb ik van de dingen gekregen en heb ze daarna gelijk in de prullenbak gegooit

de

Ongelezen bericht door de »

Ik zag ze vandaag op de markt. De marktkoopvrouw vertelde dat haar man niets anders meer wilde drinken. Deze koffie was veel lekkerder dan de pads. Nou, nu ik jullie reacties lees durf ik ze helemaal niet te proberen.
Ben benieuwd of er ook nog positieve reacties zijn.

lpc

Ongelezen bericht door lpc »

Mijn man gebruikt te eco pad voor smaakjes koffie, hij had iets van sinaasappelmelange, en is er zeer tevreden over. Zelf lust ik geen koffie dus kan het niet beamen.

Marban2

Ongelezen bericht door Marban2 »

Had ik de berichtjes over de ecopad maar eerder gelezen! Ook ik kwam het apparaatje op de markt tegen, en ondanks het feit dat dit toch wel heel duur was, heb ik me laten verleiden. Punt één: de koffie is inderdaad niet te drinken, maar erger is, dat na eenmalig gebruik van de ecopad het senseoapparaat niet meer open kan!
Niks eco dus!

Gast

Geplaatst op 26 Nov 2004 20:12 door de

--------------------------------------------------------------------------------

Ik zag ze vandaag op de markt. De marktkoopvrouw vertelde dat haar man niets anders meer wilde drinken. Deze koffie was veel lekkerder dan de pads. Nou, nu ik jullie reacties lees durf ik ze helemaal niet te proberen.
Ben benieuwd of er ook nog positieve reacties zijn.
Ga je dan wel de "ecopads" proberen?
Tsjonge, tsjonge.... je probeert het toch gewoon en als JIJ het niet lekker vindt, IS het niet lekker. Daarentegen als JIJ het wél lekker vindt, dan IS het lekker. Waarom vraag je aan een ander hoe de smaak is? Je weet toch: "over smaak valt niet te twisten". M.a.w.: wat een ander lekker vindt hoef jij nog niet lekker te vinden en adersom.

de

Ongelezen bericht door de »

Bedankt voor de vriendelijke reactie.

Gast

Kan ik er wat aan doen dat jij chagrijnig bent! :lol:

Gast

Ik vind de toon in het berichtje ook niet echt vriendelijk!! En om dan iemand voor chagrijn uit te maken is weer niet echt vriendelijk!!

We doen toch aardig tegen elkaar op dit forum???????

Robert-jan

Ongelezen bericht door Robert-jan »

Ik heb op de markt een ecopad gekocht en bij thuiskomst bleek het een nepper te zijn die worden verkocht onder de naam Quick cup het was niet te zuipen ik ben terug gegaan naar de marktman en mijn geld terug gevraagd, vervolgens heb ik mijn klacht verteld op de site van de ecopad en heb het adres van de marktman doorgegeven en kreeg van Ecopad een gratis setje toegestuurd. Tip :P :P :P

Gast

Echte hollandse handelsgeest. Top :wink:

koffie leut

Ongelezen bericht door koffie leut »

volgens mij moet je voor de smaak van de koffie bij je koffie-brander zijn. [/url]

WipKip

Ongelezen bericht door WipKip »

Ik zie alleen maar plastick versies die kunnen smelten bij gekookt water, maar heb ook op TV een keertje heel kort een metale versie gezien dien mij wel betrouwbaar lijkt.

Iemand enig idee waar die metale versie te vinden is?

jh van den Berg

Ongelezen bericht door jh van den Berg »

De orginele ECOPAD is wel goed gebruik ze nu 2 maanden handig als de pads op zijn.
Lekker met de expresso koffie van DE is nl wat fijner gemalen.
Gewone koffie is net iets te grof waardoor de smaak iets tegen valt.
Een TIP ECOPAD niet te vol doen (bol staan van de ECOPAD)dan krijg je inderdaad problemen dat het senseo apparaat niet open gaat.
Lijkt wel of ie vacuum zuigd dan, als dit gebeurd gewoon het apparaat even laten staan tot de meng kamer afgekoeld is gaat dan weer gewoon open.
Inderdaad wel een geklieder als je de pad gebruikt heb maar de echte kunnen gewoon in de afwasmachine
En niet op de Markt of braderie kopen zijn meestal neppers.
Voor de juiste adressen kijk op www.ecopad.nl
ff postcode invullen en je ziet wie er in jouw buurt de echte verkopen

Gast

Ik heb net afgelopen zaterdag een Senseo-apparaat gekocht (de aluminium limited edition). De verkoper zei dat hij deze week de metalen eco-pads in de winkel kreeg voor € 6,95. Zijn dit dan weer andere?

Gast

Ook ik heb die dingen gekocht. De koffie is niet te drinken!! :x Ik heb al twee mailtjes gestuurd naar eco-pad.nl maar eerst zeiden ze dat ik de verkeerde had (wat niet waar is). Op mijn tweede mailtje heb ik niets meer gehoord. Ik heb de pads met verschillende soorten koffie geprobeerd maar het blijft slootwater. Bovendien, een cremig laagje zit er echt niet op. Een beetje schuim ja. maar dat is snel weg. Ik wil mijn geld terug.

Gast

Ik zou als ik u was er niet aan beginnen. Kennis van mij had het ook en toen wou de klep niet meer sluiten. Valt niet in de garantie dus! Koop liever de gewone pads. Wel iets duurder, maar niks geen trammelant aan het apparaat en heerlijke koffie MET een schuimlaagje.

JSimons

Ongelezen bericht door JSimons »

Ik heb de Navulbare koffiepads nu een paar dagen en ben er zeer tervreden over. Gewoon DE er in en prima koffie crema. 1 navulbare pad moet in de houder voor 2 kopjes (kan ook niet anders) maar is volgens mij bedoeld voor 1 kopje. 2 kopjes tegelijk zetten met de Navulbare koffiepads is dus niet mogelijk.

:D

plutomille

Ongelezen bericht door plutomille »

Sinds lange tijd weer eens last gehad van een lekkend Senseo-apparaat. Namelijk een paar navulbare plastic koffiepads van de Sint gehad. Vanavond de eerste keer gebruikt en...............zwemmen in de keuken. Er kwam alleen heet water uit het apparaat, en niet alleen in de kopjes terecht. Een pracht uitvinding; voor de koffiebranche dan, want vervolgens val je weer terug op de vertrouwde (papieren) koffiepads. Plastic pads mét koffie gaan vervolgens in de vuilniszak.

sassie

Ongelezen bericht door sassie »

Ik heb begrepen dat je die eco-pads maar een aantal keer kunt gebruiken. Daarna moet je dus weer een nieuwe kopen. Als dat klopt dan vind ik er niet veel "eco" (nomisch) aan! :?

Gesloten