LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ariel 3in1 Pods

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
janny1

Ariel 3in1 Pods

Ongelezen bericht door janny1 »

Onlangs Ariel 3in1 pods gekocht. De was kwam gevlekt uit de wasmachine. Overal zaten licht paarse
vlekken. De pods bestaan ook uit 3 kleuren waaronder paars. Na wat googelen kwam ik erachter
dat veel mensen deze klacht hebben. Ik heb inmiddels een klacht ingestuurd maar geen enkele reactie ontvangen. Ook dat blijkt (na onderzoek op internet) heel normaal te zijn bij Ariel. Dit is een heel duur wasmiddel: je
kan de was weggooien nadat je ermee gewassen hebt en ARIEL geeft niet thuis.

dhc

Re: Ariel 3in1 Pods

Ongelezen bericht door dhc »

Ja, en wat is uw vraag?

Bemelmans

Ongelezen bericht door Bemelmans »

Ook ik heb de Ariël pods color gekocht (38st) en mijn nieuwe broek ermee ge(ver)wassen!! Het tablet heeft met het wassen in de broekspijp vastgezeten en heeft daar een vlek achter gelaten!! Contact gehad met Ariël/P&G en die vertellen dat dit niet kan!!! Ik kan maar liefst 4 euro onkosten vergoeding van hun krijgen!!! Geweldig toch..........terwijl de schade ruim 140 euro is........de fabrikant doet er dus helemaal niks aan!!! Dit kan toch niet zomaar!!!!!!!!!

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Ja hoor, dat kan wel, fabrikant is niet verantwoordelijk voor het vastzitten van een wastablet.
Helaas pindakaas.

hawkwind

Ongelezen bericht door hawkwind »

dhc schreef:Ja hoor, dat kan wel, fabrikant is niet verantwoordelijk voor het vastzitten van een wastablet.
Helaas pindakaas.
Kijk, daar hebben we spuit 11 weer.
Zo'n tab hoort gewoon op te lossen tijdens het wasprogramma ,al zit deze in een broekzak.
Voor een ieder die het nog niet weet , die vloeibare bende is de pest voor iedere WM.
Gewoon weer lekker naar het oude vertrouwde poeder.
Dash poeder is altijd goed , en de was ruikt heerlijk fris en is super schoon.
Vaak in de aanbieding , 5 dozen voor 10 euro ,daar doe ik 100 wassen mee!!.
Eens in de maand een was op 90/95 graden of 1 liter witte natuurazijn zonder was op 90/95 graden laten draaien en de WM blijft super schoon en fris.
Voor diegenen die hun kleding zat zijn en niet naar de plaatselijke Kringloop willen rijden : gewoon wassen met Robijn Color Zwitsal , buurvrouw heeft gisteren voor bijna 200 euro aan kleding moeten wegmieteren......allemaal bleekvlekken.
Dure troep trouwens die Robijnshit :oops:

L.H.v.D.

Ongelezen bericht door L.H.v.D. »

Misschien heeft u ook op een lage temperatuur gewassen? Ik geloof namelijk niet dat de was schoont wordt door op een lage temperatuur te wassen! Het wasmiddel kan zo niet goed oplossen en dat kan vlekken veroorzaken! Dus laat je niet verleiden door teksten op wasmiddelprodukten dat de was schoon gaat op koude temperaturen, dat zijn sprookjes! Als je logisch nadenkt kan dit niet: het wasmiddel lost op door warmte en water, dus het kan zijn werk niet doen, met alle gevolgen van dien, was die verprutst is! Bovendien sloop je ook je wasmachine, daar zit in de rubbers een zwarte drap, dat is de wasmiddel wat door wassen op lage temperaturen niet oplost en vlekken geeft op je was!!!!! Dus, vloeibaar ok, maar geen temperaturen beneden 40 graden (alleen wol op 30 graden) en wekelijks een kookwas voor behoud van wasmachine en was! Succes!

Marly27

Ongelezen bericht door Marly27 »

hawkwind schreef:Voor diegenen die hun kleding zat zijn en niet naar de plaatselijke Kringloop willen rijden : gewoon wassen met Robijn Color Zwitsal , buurvrouw heeft gisteren voor bijna 200 euro aan kleding moeten wegmieteren......allemaal bleekvlekken.
Dure troep trouwens die Robijnshit :oops:
Niets mis met robijn color (naast de prijs waarvoor ze bij de supermarkten staan). Er zitten helemaal geen bleekmiddelen in. Ook niet in omo (wit en color hebben allebei geen bleekmiddelen). Wel in Witte Reus poeder voor witte was overigens. Daar zitten zuurstofbleekmiddelen in.

Je moet gewoon zorgen dat je wasmiddel geschikt is voor de temperatuur waarmee je wast zodat het goed oplost.

schreuders

Ongelezen bericht door schreuders »

Ik heb nooit met ariël 3 in 1 pods gewassen, maar wel met lidl 3 in 1 pods voor de witte en gekleurde was.
Ik heb hier nooit geen problemen mee gehad en het is een stuk goedkoper als ariel.
Ik vindt persoonlijk dat je kwetsbare en dure kleding altijd met een fijn vloeibaar wasmiddel moet wassen.

Gesloten