Door ons aangeschafte Ariel tabletten met actilift hebben een afwijkende (echt vieze!) geur tov andere Ariel producten. (de gel en poeder ruiken wel goed)
Bellen met de servicelijn helpt niet. We hebben gewoon pech gehad, het product voldoet en of je het lekker vind of niet is persoonlijk. Ariel kan niets voor u doen was het antwoord. Goede service.....
Niet echt leuk, aangezien we grote hoeveelheid hadden aangeschaft (reklame). Zelfs omruilen voor een ander Arielproduct was niet mogelijk via de klantenservice.
De wasmiddelen geven we maar weg (als we iemand kunnen vinden die ze lekker vindt)
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ariel Actilift slechte service
Ariel Actilift slechte service
Laatst gewijzigd door Kruimel63 op 05 jul 2010 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
stofzuigertje
Re: Ariel Actilift slechte service
Smaken verschillen en wat ik lekker vind.....
Maar probeer eens Subliem vloeibaar, 3 liter Wit voor €1,99 of 3 Liter Color voor €2,56 , goedkoop en vrijwel geurloos, te koop bij Action!
Ook LIDL kwam beter uit de test op TV en is wel iets duurder, maar wast bij 30 Graden beter als mijn Subliem die pas bij 40 graden bruikbaar is.
Soms is merkloos beter, geen geld voor geurtje, en geen reclame bespaarde nog meer!
Maar probeer eens Subliem vloeibaar, 3 liter Wit voor €1,99 of 3 Liter Color voor €2,56 , goedkoop en vrijwel geurloos, te koop bij Action!
Ook LIDL kwam beter uit de test op TV en is wel iets duurder, maar wast bij 30 Graden beter als mijn Subliem die pas bij 40 graden bruikbaar is.
Soms is merkloos beter, geen geld voor geurtje, en geen reclame bespaarde nog meer!
Dank voor je tip. Ga ik proberen! Ik "was" in de verleiding gekomen, reklame werkt dus.....
-
stofzuigertje
Mag ik U naar de voedsel bank sturen?
Niet voor eten maar zij hebben graag gratis producten dus deze delen zij graag uit aan mensen die zelfs de Subliem wasmiddelen van Action nog duur vinden!
Niet voor eten maar zij hebben graag gratis producten dus deze delen zij graag uit aan mensen die zelfs de Subliem wasmiddelen van Action nog duur vinden!