LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Avent babyflessen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
ReginaV

Avent babyflessen

Ongelezen bericht door ReginaV »

Hoe bereik je Avent als je een kapotte speen hebt?

Je zoekt naar Avent op internet. Avent.nl verwijst naar Avent.com. Daar zoek je naar de Nederlandse site klik je wat heen en weer op de plaatjes van flessen met speen, en voila, er verschijnt een 0800 nummer in beeld. Aldaar kies je de verschillende opties en kom je uiteindelijk bij een levende medewerker terecht. Maar helaas, voor een kapotte speen moet je bij Avent zijn.

Huh, ik heb dit nummer toch via de website Avent? Ja, maar wij zijn Philips, wij gaan over de babyfoons e.d. Inderdaad, op het flesje staat Avent Philips. Maar, nee, niets te maren, u kunt dit nummer bellen en dan volgt er een 0900 nummer. Wat kost dat? Ik denk gewoon tien cent per minuut mevrouw. Enfin, 2x geprobeerd het nummer te bellen, gaat 1x over en dan direct in gesprek. Nog een keer het 0800 nummer gebeld op zoek naar een emailadres of postadres. Nee mevrouw, u moet echt dit 0900 nummer bellen. Er werd zelfs voor mij geprobeerd of het bereikbaar was, dat bleek uiteindelijk het geval te zijn. Mijn uitleg dat ik Avent zoek, Avent bel maar niet Avent aan de lijn blijk te hebben werd niet gesnapt, nee mevrouw wij zijn Avent niet, wij zijn Philips...

Dus toch maar het 0900 nummer gebeld in de veronderstelling dat het slechts 10 cent zou zijn. Ik heb een enorme hekel aan 0900 nummers omdat die niet in ons telefoonabonnement BelVrij inbegrepen zijn. Blijkt het een nummer te zijn van 25 CENT per minuut! Hoe de bedrijfsnaam was weet ik niet meer, het klonk niet als Avent maar bij navraag: spreek ik met Avent, bleek het te kloppen. Ook hier nagevraagd waarom ze niet gewoon te vinden zijn via internet, ook hier onbegrip. Enfin, ik krijg een nieuwe speen, hopelijk dit keer zonder hele scherpe plek op het zuiggedeelte.

Waar ik wat verbaasd over ben is dat ik als simpele consument niet gewoon Avent kan zoeken op internet en ze gewoon kan vinden, maar dat ik uitkom bij een bedrijf die alleen maar kan door verwijzen naar een heel duur 06nummer.

stofzuigertje

Re: Avent babyflessen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Via winkel van aankoop bestellen of bij onderdelen winkel die vaak meer verkopen dan stofzuigerzakken....

Die bestellen vele merken en vrijwel alle onderdelen en hebben meer ervaring in zoeken.

ReginaV

Ongelezen bericht door ReginaV »

stofzuigertje schreef:Via winkel van aankoop bestellen of bij onderdelen winkel die vaak meer verkopen dan stofzuigerzakken....

Die bestellen vele merken en vrijwel alle onderdelen en hebben meer ervaring in zoeken.
Ging niet om bestellen, ging om reclameren van een speen met een hele scherpe punt. Plus dat ik van de vijf flessen en spenen niet meer weet welke bij welke hoort en uit welke winkel ze komen :? Je koopt er 1, die bevalt, nog 2 en dat is dan nog niet genoeg en voor je het weet heb je er 5.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Nog geen minuut googlen levert mij op dat je voor avent babyflessen contact met imgroma bv moet opnemen, en zij zijn te bereiken via telefoon: +31 (0)43 350 68 00

Gesloten