LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Avent drinkbekers?!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
JoelleD

Avent drinkbekers?!

Ongelezen bericht door JoelleD »

Mijn schoondochter heeft een drinkbeker gekocht van Avent, een op zich goed merk dacht ze. Ze heeft verschillende produkten van dit merk en nooit klachten gehad....TOT de drinkbeker, met schattig wit tuutje...
Kleine jongen drinkt er één keer uit en de tuut is dusdanig verkleurd dat ze hem niet meer wil meegeven naar het kinderdagverblijf. ze heeft een 0900 nummer gebeld omdat ze terecht vond dat dit voor zo'n dure drinkbeker wel schandalig is, ze is heel precies en schoon op haar spulletjes en was hier erg verbolgen over, drinkbeker kost ongeveer 8 euro.
Op het nummer dat ze belde kreeg ze te horen dat dit pech was en dat ze er niets aan konden doen, wat voor kleur beker is het vroeg de vrouw? "Groen" zei mijn schoondochter....."Nou dat staat toch goed bij oranje, wees blij dat hij niet roze is geworden" antwoorde de vrouw, Sorry hoor, maar is dit een reactie van een persoon die ontevreden consumenten te woord moet staan? Ik dacht het niet, voor de prijs die de artikelen van Avent kosten mogen ze wel eens wat beleefde dames achter de telefoon zetten. Als ze een oranje tuut had gewild, had ze die wel gekocht, en geen witte. Dus ouders pas op! je kind alleen bloemkool geven voor ze uit een Avent beker drinken, anders kun je hem na één keer in de kliko gooien.....
Ook horen ze niet te lekken, wat ze dus wel doen! Geen goeie beurt Avent!
Ik denk dat mijn kinderen voor mijn kleinkinderen gewoon bekers van de kruidvat kopen, die verkleuren namelijk niet....

Gizmo©

Re: Avent drinkbekers?!

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Oma verveelt zich? Alles kan een beetje verkleuren. Of het nou een duur of een goedkoop merk is.

JoelleD

Ongelezen bericht door JoelleD »

Nee Oma is gewent waar voor haar geld te krijgen! en een beetje verkleurd?
als een witte speen oranje is noem ik dat niet een beetje verkleurd, kind heeft er een keer uit gedronken, speen lijkt wel een half jaar oud.........Oma denkt dat Gizmo zich een beetje verveelt, beetje kritiek leveren op andere mensen, die hier iets zetten wat volgens hun "consument onvriendelijk" is. Een "wijs" antwoord Gizmo daar kunnen we iets mee!

Berenice

Ongelezen bericht door Berenice »

Het verkleuren van de tuit (ik neem aan dat je zo'n witte flexible hebt) komt door de caroteen die er zit in het spul wat de kleine gedronken heeft. Waarschijnlijk iets van roosvicee ofzo.

Het doet niets af aan de hygiene van de tuit en indiceert zeker niet dat de tuit niet schoon zal zijn.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

JoelleD schreef:Mijn schoondochter heeft een drinkbeker gekocht van Avent, een op zich goed merk dacht ze. Ze heeft verschillende produkten van dit merk en nooit klachten gehad....TOT de drinkbeker, met schattig wit tuutje...
Kleine jongen drinkt er één keer uit en de tuut is dusdanig verkleurd dat ze hem niet meer wil meegeven naar het kinderdagverblijf.
Wat dus haar mening is. Alsof dat tuitje over een jaar nog spierwit was geweest.
JoelleD schreef:ze heeft een 0900 nummer gebeld omdat ze terecht vond dat dit voor zo'n dure drinkbeker wel schandalig is, ze is heel precies en schoon op haar spulletjes en was hier erg verbolgen over, drinkbeker kost ongeveer 8 euro.
8 Euro duur? Kom nou, hoe lang doet een kind met zo'n beker? Dan is € 8,- echt niet duur!
JoelleD schreef:Op het nummer dat ze belde kreeg ze te horen dat dit pech was en dat ze er niets aan konden doen, wat voor kleur beker is het vroeg de vrouw? "Groen" zei mijn schoondochter....."Nou dat staat toch goed bij oranje, wees blij dat hij niet roze is geworden" antwoorde de vrouw, Sorry hoor, maar is dit een reactie van een persoon die ontevreden consumenten te woord moet staan?
Ik ben met u eens dat dit een belachelijk antwoord is. En dat zou ik dan ook niet accepteren. Is er gewaarschuwd voor gekleurd drinken bij de aankoop? Staat het in de garantievoorwaarden dat voedingsvlekken uitgezonderd zijn van garantie?
JoelleD schreef:Ik dacht het niet, voor de prijs die de artikelen van Avent kosten mogen ze wel eens wat beleefde dames achter de telefoon zetten.
Een beleefde dame kost per uur meer dan € 8,- hoor.
JoelleD schreef:Als ze een oranje tuut had gewild, had ze die wel gekocht, en geen witte. Dus ouders pas op! je kind alleen bloemkool geven voor ze uit een Avent beker drinken, anders kun je hem na één keer in de kliko gooien.....
Dit snap ik even niet, had de kleine wortels gegeten en dit aan de tuit gesmeerd ofzo? Of heeft uw dochter drinken met veel kleurstoiffen gebruikt?
JoelleD schreef:Ook horen ze niet te lekken, wat ze dus wel doen! Geen goeie beurt Avent!
Ik denk dat mijn kinderen voor mijn kleinkinderen gewoon bekers van de kruidvat kopen, die verkleuren namelijk niet....
Dat lekken is een aparte klacht en lijkt mij ook belangrijk om te melden, naast de verkleuring als u de garantievoorwaarden erbij pakt.
En die bekertjes van het Kruidvat zijn vaak nog leuker ook.

Gesloten