LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Babyliss Tondeuse 7465E gekocht bij Blokker

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
lgommans

Babyliss Tondeuse 7465E gekocht bij Blokker

Ongelezen bericht door lgommans »

Voor mijn vader heb ik een tondeuse gekocht. Deze werkt echter niet naar behoren. Ik heb het af moeten maken met een andere tondeuse. Bij Blokker kon ik het niet ruilen omdat deze gebruikt was. Vind ik eigenlijk vreemd, hoe kom je er anders achter dat het niet naar behoren werkt.
Een medewerkster zette de tondeuse aan, en deze ging uiteraard aan. Daarop zei ze dat deze werkt. Dit vind ik kort door de bocht. Als bij een auto de motor start, maar deze gaat niet vooruit wanneer je deze in de 1 zet en de koppeling laat opkomen en gas geeft. Dan kun je wel zeggen dat ie start, maar dat zegt dan toch niets over dat deze naar behoren werkt.
Misschien wel de verkeerde plek in dit forum, het probleem zit hem naar mijn idee meer bij Blokker.

stofzuigertje

Re: Babyliss Tondeuse 7465E gekocht bij Blokker

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als het apparaat trilde werkt de motor....

Maar probeer eens het mes los en iets anders vast te zetten want na schoonmaken werkte mijn oude merkloze ook niet meer.

Met goed schoonmaken mag je binnen de termijn op de bon ruilen of geld terug.
Een andere collega kan makkelijker zijn dus kijk wie U heeft geholpen en een collega is soms de oplossing voor geld wel terug!

Gesloten