LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] babypaleis.com

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Sylviegruijters

Re: babypaleis.com

Ongelezen bericht door Sylviegruijters »

Ze hebben van Babypaleis gereageerd dat je klachten kon sturen een email adres. Heb ik reeds gedaan maar ook daar komt geen enkele reactie op. Het is voor mij in ieder geval ook de laatste keer dat ik via internet spullen bestel. Jammer dat het door zo'n stelletjes oplichters verpest wordt voor de bedrijven die zich wel aan de afspraken houden.

barretje

Ongelezen bericht door barretje »

Als ik alle reacties lees over het wangedrag van babypaleis op dit forum en via google schrik ik behoorlijk. Zelf ben ik ook een gedupeerde en al weken bezig met mailen. Tja zonder resultaat natuurlijk. Ook heb ik aangifte gedaan bij de politie. Ze nemen het in behandeling. Dat is de enige remedie. Het is tenslotte fraude en daar kunnen ze voor vervolgd worden. Het onder de aandacht krijgen en houden bij tros radar zou ook niet verkeerd zijn. Zijn er nog andere tips? Curator? Incassobureau? Ik hoor het graag.

robbe

Ongelezen bericht door robbe »

ja ik heb ook problemen met baby paleis ze beloven van alles maar er gebeurt helemaal niets ik heb een wc tje besteld betaald en ze zouden het komen brengen kreeg ik als mail maar nee hoor niets ik ben bezig met een koopovereenkomst te ontbinden ga naar consuwijzer daar staan voorbeeld brieven die kan je down loaden ,nu gaan we nog een aangetekende brief waar het zelfde in staat .
dan gaan we naar de geschillen commisie of jurisch loket ... je kan daar veel vinden ..

allemaal succes
groetjesrobbe

jam3

Ongelezen bericht door jam3 »

Ook ik heb stom o stom besteld bij babypaleis.com op 15 januari 2009.BestelnummerBC-18379. Gelijk betaald en natuurlijk niets gekregen. Het is maar 20,50 maar toch. ik wil mijn spullen of mijn geld terug. Ik heb ook diverse mailtjes gestuurd en gebeld en ingesproken, maar geen enkele reactie van hun kant. Via de bank kun je je geld ook niet meer teruggeboekt krijgen dus ik voel me zwaar genaaid door die oplichters. Ik vind dat die site van internet gehaald moet worden. En ik denk dat ik ook aangifte van oplichting bij de politie ga doen.
Het is toch belachelijk dat dit zo te zien al zeker 3 jaar zo door kan gaan.

Barbara1000

Ongelezen bericht door Barbara1000 »

Jeetje, wat ben ik een oen. :oops:
Waarom kijk ik niet eerst even verder voordat ik ga bestellen???

Ja, ook in heb een bestelling gedaan bij Babypaleis.com
Voor 50 euro het schip in.
Een loopstoeltje, voor onze zoon.
Inmiddels loopt hij al bijna, zonder loopstoeltje!

Jammer dat dit "bedrijf" zomaar hun gang kan gaan. Hoe lang gaat dit nog door?
Kan niemand iets van buitenaf met deze site doen? Al is het illegaal! Bombaderen die tent!

Gesloten