LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] babypaleis.com
babypaleis.com
Goeiemiddag,
Ik vroeg me af of er meer mensen problemen hebben met babypaleid.com?. Wij hebben op 2 juli navulcassettes besteld (en betaald, 27 euro) en dus tot op heden niks meer gehoord! we hebben al meerdere emails gestuurd en geprobeerd te bellen maar je hoort alleen een bandje (dat ze je terug bellen en vervolgens hoor je niets meer). Ik vind het gewoon zo raar dat we helemaal geen reactie krijgen.
ben benieuwd of er meer mensen zijn die problemen met ze hebben.
groetjes Femke
Ik vroeg me af of er meer mensen problemen hebben met babypaleid.com?. Wij hebben op 2 juli navulcassettes besteld (en betaald, 27 euro) en dus tot op heden niks meer gehoord! we hebben al meerdere emails gestuurd en geprobeerd te bellen maar je hoort alleen een bandje (dat ze je terug bellen en vervolgens hoor je niets meer). Ik vind het gewoon zo raar dat we helemaal geen reactie krijgen.
ben benieuwd of er meer mensen zijn die problemen met ze hebben.
groetjes Femke
-
Re: babypaleis.com
Ook wij wachten al geruime tijd op een boxkleed, besteld op 30 september en direct betaald. (BC 17493)Inderdaad onmogelijk om contact te krijgen. Telefoon gaat direct op de voicemail en er wordt niet teruggebeld.
Heb spijt dat ik niet eerst gegoogled heb, ik lees meer over bestellingen die niet geleverd worden.
Heb spijt dat ik niet eerst gegoogled heb, ik lees meer over bestellingen die niet geleverd worden.
Nou je bent niet de enigste hoor Femke.
Wij hebben op 7-7-2008 een bestelling gedaan BC-16530
Betaald via Ideal en je raad hem al nooit wat ontvangen.
Ook meerdere keren gebeld en gemaild maar nooit een reactie
ontvangen. Onbegrijpelijk dat deze mensen nog steeds online zijn.
en door kunnen gaan met oplichten. Ik heb zelf een groothandel in decoratie en heb al veel meegemaakt maar dit is ongelovelijk.
Misschien is het een idee om met een groep gedupeerde kopers de koppen bij elkaar te steken en te kijken of wij via een incasso advocaat
ons geld kunnen terug vorden. Bij gaat het maar om € 25,00 ik kom er wel overheen maar de manier waarop mij die 25 afhandig is gemaakt
kan ik niet verkroppen. Ik zal er persoonlijk alles aan doen om dit bedrijf offline te krijgen. Mogelijk kan een tv programma hier aandacht aan schenken want als je even op google kijkt dan kom je veel gedupeerde tegen.
Groeten Wim
Wij hebben op 7-7-2008 een bestelling gedaan BC-16530
Betaald via Ideal en je raad hem al nooit wat ontvangen.
Ook meerdere keren gebeld en gemaild maar nooit een reactie
ontvangen. Onbegrijpelijk dat deze mensen nog steeds online zijn.
en door kunnen gaan met oplichten. Ik heb zelf een groothandel in decoratie en heb al veel meegemaakt maar dit is ongelovelijk.
Misschien is het een idee om met een groep gedupeerde kopers de koppen bij elkaar te steken en te kijken of wij via een incasso advocaat
ons geld kunnen terug vorden. Bij gaat het maar om € 25,00 ik kom er wel overheen maar de manier waarop mij die 25 afhandig is gemaakt
kan ik niet verkroppen. Ik zal er persoonlijk alles aan doen om dit bedrijf offline te krijgen. Mogelijk kan een tv programma hier aandacht aan schenken want als je even op google kijkt dan kom je veel gedupeerde tegen.
Groeten Wim
Goed idee Wim, bij mij gaat het ook als eerste om het idee dat ze gewoon geld stelen! ik heb 2 reacties van ze gehad, ze zouden de volgende dag terug bellen (nooit gebeurd, was de hele dag thuis) en ze zouden het geld terugstorten, je raad het al ook nooit gebeurd! ik heb wel hun emailadres voor je, ik stuur er dagelijks een aantal mails heen;
info@babypaleis.com en misschien ook een idee om hier een mail te sturen naar radar, heb ik net ook gedaan inclusief naar de politie! omdat het toch om diefstal gaat!.
Ik hoop nog wat te horen zodat we die oplichters te pakken kunnen krijgen!.
groetjes Fem
info@babypaleis.com en misschien ook een idee om hier een mail te sturen naar radar, heb ik net ook gedaan inclusief naar de politie! omdat het toch om diefstal gaat!.
Ik hoop nog wat te horen zodat we die oplichters te pakken kunnen krijgen!.
groetjes Fem
Nou ik heb nog nooit contact gehad met ze.
Reageren ook niet op e-mail of telefoon.
Ik heb ze afgelopen vrijdag een pittige mail gezonden waar ik de hele gang van zaken heb op geschreven. Ook uit het oogpunt dat ik het bij een incasso advocaat neerleg. Omdat het bij mij om een klein bedrag gaat zal het mij als het niet lukt meer kosten dan opleveren.
Mijn gedachte was en als ik alles zo lees hoe meer zielen hoe meer kansen. Ik heb ook al bedragen van € 150,00 gelezen dat is toch wel een hoop geld in deze crisis periode. Daar komt ook nog eens bij dat
deze mensen al sinds 2005 / 2008 met deze praktijken bezig zijn.
Het is gewoon ziek dat dit soort mensen gewoon door gaan met oplichten. Ook heeft mijn vrouw een webwinkel in Wellness en sieraden
maar wij gaan toch heel anders om met klanten. Dat je vragen liever per mail wilt kan ik mij nog wel wat bij voorstellen. Wij plaatsen vaak links naar gevraagde informatie dat is telefonisch wat moeilijk.
Het zal mooi zijn als de Tros in het programma hier aandacht aan wil schenken al is het alleen maar een waarschuwing. Dan wordt voor een hoop mensen leed bespaard. Want hun site ziet er betrouwbaar uit.
En wie raadpleegt nu voor iedere aankoop google om te zien of het vertrouwd is. Ik denk dat je die op een hand kan tellen.
Ook heb ik gelezen dat je een mail naar de k.v.k kan sturen
schijnt als er meerdere klachten zijn ze uit het register gehaald kunnen worden. Ook aangifte doen van fraude bij de politie zou een verstandige zet zijn. Ik ga de k.v.k morgen eens bellen om wat info in te winnen ik zal dit op het forum zetten.
Hoe is dit makkelijk te organiseren.
Groeten Wim
Reageren ook niet op e-mail of telefoon.
Ik heb ze afgelopen vrijdag een pittige mail gezonden waar ik de hele gang van zaken heb op geschreven. Ook uit het oogpunt dat ik het bij een incasso advocaat neerleg. Omdat het bij mij om een klein bedrag gaat zal het mij als het niet lukt meer kosten dan opleveren.
Mijn gedachte was en als ik alles zo lees hoe meer zielen hoe meer kansen. Ik heb ook al bedragen van € 150,00 gelezen dat is toch wel een hoop geld in deze crisis periode. Daar komt ook nog eens bij dat
deze mensen al sinds 2005 / 2008 met deze praktijken bezig zijn.
Het is gewoon ziek dat dit soort mensen gewoon door gaan met oplichten. Ook heeft mijn vrouw een webwinkel in Wellness en sieraden
maar wij gaan toch heel anders om met klanten. Dat je vragen liever per mail wilt kan ik mij nog wel wat bij voorstellen. Wij plaatsen vaak links naar gevraagde informatie dat is telefonisch wat moeilijk.
Het zal mooi zijn als de Tros in het programma hier aandacht aan wil schenken al is het alleen maar een waarschuwing. Dan wordt voor een hoop mensen leed bespaard. Want hun site ziet er betrouwbaar uit.
En wie raadpleegt nu voor iedere aankoop google om te zien of het vertrouwd is. Ik denk dat je die op een hand kan tellen.
Ook heb ik gelezen dat je een mail naar de k.v.k kan sturen
schijnt als er meerdere klachten zijn ze uit het register gehaald kunnen worden. Ook aangifte doen van fraude bij de politie zou een verstandige zet zijn. Ik ga de k.v.k morgen eens bellen om wat info in te winnen ik zal dit op het forum zetten.
Hoe is dit makkelijk te organiseren.
Groeten Wim
Ik heb een antwoord gehad van de politie en die zeggen dat we het beste gewoon aangifte kunnen doen op het politiebureau! dat zal binnenkort dan eens gebeuren, of moeten we dat beter met meerdere tegelijk doen?. ik zag ook nog een ander bericht ook over babypaleis (als je op google zoekt) die zitten ook in hetzelfde schuitje, en daar heeft babypaleis zelf nog gereageerd ook! echt ongelofelijk! die durven wel!.
-
Ook wij hebben onlangs een bestelling geplaatst bij Babypaleis.com en direct betaald maar tot op heden dus nog steeds niks ontvangen. En je krijgt ook helemaal geen enkele reactie op telefoon of mail.
Ik ben al bij de bank geweest om te vragen of ze het geld terug konden storten maar dit was helaas niet meer mogelijk dus het is maar afwachten denk ik.
Maar wij hebben hier inderdaad wel van geleerd voor de toekomst
Ik ben al bij de bank geweest om te vragen of ze het geld terug konden storten maar dit was helaas niet meer mogelijk dus het is maar afwachten denk ik.
Maar wij hebben hier inderdaad wel van geleerd voor de toekomst
Nou bij mij levert de inspanning een reactie op.
Ze gaan het bedrag terug storten nu leest dat wel prettig maar
eerst zien en dan geloven. lees tussen haakjes hun reactie.
( BabyPaleis.com - Order BC-16530
wij hebben het nagekeken en helaas bent u 1 van degene die we door de drukte en omstamndigheden over het hoofd hebben gezien. We maken het geld deze week nog aan u over. Onze excuses.
Babypaleis.com )
Ik maak hieruit op dat er zeer veel gedupeerde moeten zijn.
Ook heb ik de KVK gebeld maar zij kunnen niks doen. Het is een instantie die alleen registreerd en geen opsporende bevoegdheid heeft.
Advies zoals vermeld in dit forum wel aangifte doen. Ik wacht zelf volgende week af. Zodra ik wat hoor of wat zie (geld) laat ik het weten.
Groeten Wim
Ze gaan het bedrag terug storten nu leest dat wel prettig maar
eerst zien en dan geloven. lees tussen haakjes hun reactie.
( BabyPaleis.com - Order BC-16530
wij hebben het nagekeken en helaas bent u 1 van degene die we door de drukte en omstamndigheden over het hoofd hebben gezien. We maken het geld deze week nog aan u over. Onze excuses.
Babypaleis.com )
Ik maak hieruit op dat er zeer veel gedupeerde moeten zijn.
Ook heb ik de KVK gebeld maar zij kunnen niks doen. Het is een instantie die alleen registreerd en geen opsporende bevoegdheid heeft.
Advies zoals vermeld in dit forum wel aangifte doen. Ik wacht zelf volgende week af. Zodra ik wat hoor of wat zie (geld) laat ik het weten.
Groeten Wim
Ik heb op 21 september 2008 een bestelling gedaan ter waarde van 30,00 + verzendkosten. Het gaat om een wc potje. BC-17402
Op de website staat dat een levering langer kan duren door achterstanden. Als er problemen zijn met een levering, dan verwacht ik dat een bedrijf daarover kontakt met je opneemt. Heb dit ook in mails richting Babypaleis aangegeven. Maar je hoort gewoon niets meer.
Ik zie nu op internet dat er al een aantal jaren problemen zijn. Hoe is het mogelijk dat dit soort praktijken jaren door mag gaan.
Zijn er nog mensen die wel een bestelling hebben ontvangen.
Groeten
Men
Op de website staat dat een levering langer kan duren door achterstanden. Als er problemen zijn met een levering, dan verwacht ik dat een bedrijf daarover kontakt met je opneemt. Heb dit ook in mails richting Babypaleis aangegeven. Maar je hoort gewoon niets meer.
Ik zie nu op internet dat er al een aantal jaren problemen zijn. Hoe is het mogelijk dat dit soort praktijken jaren door mag gaan.
Zijn er nog mensen die wel een bestelling hebben ontvangen.
Groeten
Men
Hallo!
nou het is echt een wonder! mijn vriend werd gebeld op zijn mobiel; ze hadden het geld teruggestort!!! maar ik stuurde dan ook regelmatig mails enz. hopelijk krijgen jullie ook snel je geld terug (of je bestelling, maar na een poos hoeft dat waarschijnlijk ook niet meer). Echt ongelofelijk dat dat bedrijf nog gewoon bestaat!.
nou het is echt een wonder! mijn vriend werd gebeld op zijn mobiel; ze hadden het geld teruggestort!!! maar ik stuurde dan ook regelmatig mails enz. hopelijk krijgen jullie ook snel je geld terug (of je bestelling, maar na een poos hoeft dat waarschijnlijk ook niet meer). Echt ongelofelijk dat dat bedrijf nog gewoon bestaat!.
wij hebben in september een bestelling van een wipstoeltje geplaatst. Deze hadden ze op voorraad en zou opgestuurd worden. Begin november hadden ze nog steeds niets opgestuurd en hebben wij telefonisch de bestelling geannuleerd wij zouden het geld teruggestort krijgen. Na vele onbeantwoorde emails en telefoontjes hebben we nog steeds geen geld teruggekregen (66,15).
als wij ons geld nog niet terug hadden gehad hadden we naar de politie gegaan en aangifte gedaan! ik heb de politie gemaild toen en die zeiden dat we er aangifte van konden doen op het buro! en blijven mailen!.
Ons worden beloftes gedaan via de telefoon of mail dat we het geld terug krijgen en contact met ons opnemen.
We hebben op 30-08 een bestelling gedaan en tot op heden nog niets ontvangen en nog geen geld terug gehad. Ook het beloofde contact blijft uit.
Ik ga binnenkort ook maar aangifte doen en mijn rechtsbijstand inschakelen wat we hier verder mee kunnen doen.
We hebben op 30-08 een bestelling gedaan en tot op heden nog niets ontvangen en nog geen geld terug gehad. Ook het beloofde contact blijft uit.

Ik ga binnenkort ook maar aangifte doen en mijn rechtsbijstand inschakelen wat we hier verder mee kunnen doen.
Hai Amy,
En ook dit gewoon per mail aan hun melden dat je dit gaat doen! hopelijk helpt het ook bij jullie!.
groetjes Femke
En ook dit gewoon per mail aan hun melden dat je dit gaat doen! hopelijk helpt het ook bij jullie!.
groetjes Femke
-
Wij van Babypaleis.com begrijpen dat de achterstanden zo snel mogelijk moeten worden weggewerkt. We lezen op diverse forums dat we oplichters zouden zijn. Dit is niet het geval. Graag ontvangen wij uw klachten op klachten@babypaleis.com
hoe durf je dat nu nog te zeggen! grote oplichters zijn jullie, en pas na 100 mails en de mededeling dat we ermee naar de politie gaan kregen we wat te horen! veel mensen heb nog steeds niet hun geld terug, wat is dit voor bedrijf, je besteld wat, je krijgt niks en naar je geld kan je ook fluiten?.
Toch wel vreemd dat Babypaleis wel de forums leest op divere sites en niet de emails van hun klanten.
Ze kunnen hun tijd beter besteden om alle klachten netjes af te handelen!!
Ook ik heb besteld. Om precies te zijn op 17 september 2008, navulcasettes van het product Angel Care. Na diverse emails en antwoordaparaten te hebben ingesproken heb ik nog niets ontvangen.
Wel heb ik 24 januari jl. een email gekregen dat mijn bestelling geannuleerd is?!?!? Heb gelijk weer gereageerd waar dit op slaat en of mijn geld dan wel teruggestort wordt.
Ook hier op heb ik geen antwoord gekregen.
Erg frustrerend!!! Ben er nu zeker van dat het een stelletje oplichters zijn!!! Ga ook zeker aangifte doen bij de politie. TRAP ER NIET IN!!!
Ze kunnen hun tijd beter besteden om alle klachten netjes af te handelen!!
Ook ik heb besteld. Om precies te zijn op 17 september 2008, navulcasettes van het product Angel Care. Na diverse emails en antwoordaparaten te hebben ingesproken heb ik nog niets ontvangen.
Wel heb ik 24 januari jl. een email gekregen dat mijn bestelling geannuleerd is?!?!? Heb gelijk weer gereageerd waar dit op slaat en of mijn geld dan wel teruggestort wordt.
Ook hier op heb ik geen antwoord gekregen.
Erg frustrerend!!! Ben er nu zeker van dat het een stelletje oplichters zijn!!! Ga ook zeker aangifte doen bij de politie. TRAP ER NIET IN!!!
wij hadden toendertijd ook die navulcassettes besteld, die angelcare staat nu op balkon en we gebruiken gewone pedaalemmerzakken, veeeel goedkoper! na tientallen mails en gezegd te hebben dat we naar de politie gingen werden we opeens gebeld dat we ons geld terugkregen, wel na maanden wachten!!!!!
ik snap niet hoe ze het durven doen! met ons geld!!
ik snap niet hoe ze het durven doen! met ons geld!!
Inderdaard. Belachelijk hoe ze met het geld van een ander omgaan!! En dan lees je overal dat ze het "druk" hebben. Jaaaa....met geld tellen!!!
En het vreemde is dat ik vorig jaar 2 x eerder bij hun besteld heb en wel mijn producten binnen heb gekregen.
Net of ze steeds een paar klanten tevreden stellen en zo het grotendeels van de klanten kunnen oplichten om de schijn een beetje op te houden.
Waar ik nu wel eens bestel is bij Babywalz. In die zijn helemaal top! Je hoeft pas te betalen wanneer je het product in huis heb.
Heb grote spijt dat ik niet eerder bij hun besteld heb.
Heb er al eens over na zitten te denken om naar Babypaleis toe te rijden.
Ik las ook dat KvK niets uithaalt. Vind ik wel erg vreemd van hun. Zou toch juist ideaal zijn om zo de betrouwbaarheid van de bedrijven te tonen.
En het vreemde is dat ik vorig jaar 2 x eerder bij hun besteld heb en wel mijn producten binnen heb gekregen.
Net of ze steeds een paar klanten tevreden stellen en zo het grotendeels van de klanten kunnen oplichten om de schijn een beetje op te houden.
Waar ik nu wel eens bestel is bij Babywalz. In die zijn helemaal top! Je hoeft pas te betalen wanneer je het product in huis heb.
Heb grote spijt dat ik niet eerder bij hun besteld heb.
Heb er al eens over na zitten te denken om naar Babypaleis toe te rijden.
Ik las ook dat KvK niets uithaalt. Vind ik wel erg vreemd van hun. Zou toch juist ideaal zijn om zo de betrouwbaarheid van de bedrijven te tonen.
Wij hadden daarvoor ook geen problemen, wel dat ze een maand later pas leverden (ook niet echt normaal) maar ik heb al zoveel (alleen maar) negatieve reacties op hun gelezen dat ik geloof dat ze dit nu bij iedereen flikken! gewoon negatieve reclame over ze blijven verspreiden sowieso!. Babywalz is inderdaad wel goed, alleen dankzij babypaleis koop ik nu het liefste de spullen meteen in de winkel!.
Begrijp jij trouwens dat ze zelf nog durven posten hier dat ze GEEN oplichters zijn???. Je kan trouwens gewoon aangifte doen bij de politie, dat heeft de politie mij toen zelf verteld toen ik dat vroeg!.
Begrijp jij trouwens dat ze zelf nog durven posten hier dat ze GEEN oplichters zijn???. Je kan trouwens gewoon aangifte doen bij de politie, dat heeft de politie mij toen zelf verteld toen ik dat vroeg!.