LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] banden teutonia kinderwagen geven brandgaten in het zeil

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
dineke schouw

banden teutonia kinderwagen geven brandgaten in het zeil

Ongelezen bericht door dineke schouw »

wie heeft er ook problemen met de banden van zijn wagen? de banden geven als ze een tijdje op dezelfde plek staan brandgaten in mijn zeil. het gaat om het type primus country met strand en bos wielen.na een paar keer naar beter baby te zijn gegaan met de klacht, zeggen ze er niets aan te kunnen doen want het staat in de gebruiksaanwijzing dat de banden zwarte strepen kunnen geven. ok, zwarte strepen, maar toch geen brandgaten?? en dit hebben ze ons niet verteld voor de koop, achteraf ook niet. pas toen we voor de zoveelste keer terug kwamen met deze klacht hebben ze de vertegenwoordiger opgebeld die vertelde dat dit in de garantie en gebruiksaanwijzing zou staan. maar de wagen was toen al gekocht! en zwarte strepen is iets heel anders dan brandgaten. het plezier wordt hierdoor erg verpest wat ik kan hebben van mijn wagen, ik durf hem niet eens bij anderen neer te zetten als ik op bezoek ga. het onderstel was ook al beschadigd, wat nog steeds niet opgelost is. wie heeft hier ervaring mee? alvast bedankt!

Janneke Schouten

Re: banden teutonia kinderwagen geven brandgaten in het zeil

Ongelezen bericht door Janneke Schouten »

Hier hetzelfde verhaal, maar dan met de koelstra Adventure. Bij Prenatal kunnen ze niets voor me doen. Bij de klantenservice van Koelstra, krijg ik de reaktie: Misschien als u de wagen naar een stomerij brengt, zullen de vlekken verdwijnen. Brandgaten??????

stef

Re: banden teutonia kinderwagen geven brandgaten in het zeil

Ongelezen bericht door stef »

Hallo

Dat probleem met de brandplekken is meer een probleem met je vloerzeil
Dit zeil kan kennelijk niet tegen bepaald soort rubber
Als je bijvoorbeeld schoenen met dit soort rubber ergen een tijd neerzet kan je het zelfde probleem krijgen.

Omdat schoenen en banden vaak van rubber zijn moeten vloerzeilen daar bestand tegen zijn, lijkt mij

Stef

Gesloten