Hallo, Ik heb een digitale camera van het merk fujifinepix S7000.Daarbij horen 4 battreijen.ik heb 5 verschillende soorten batterijen nadat bleek dat de batterijen bijzonder snel leeg zijn of ze wel of niet in de camera zitten.Doordat ik dacht dat het aan de batterij zou liggen heb ik nu 5 verschillende merken.Allemaal puin, ze zijn bijzonder snel leeg.Ik heb al veel uitgeprobeerd, in de kast op verschillende plaatsen in huis ook bij geen gebruik zijn ze na een paar dagen leeg.
heb al bij verschillende zaken geinformeerd,niemand weet het.Demerken zijn:Het zijn allemaal NIMH BATTERIJENmerken gp 2100,lenmarpro2100,hape 2100,top 1700 varta 2100mph.
weten julliesomsde oplossing waaraan hetligtdatdebatterijen zo sne lleegzijn, Ps ik heb een lader waar ik tussen door de batterijen helemaal kan leegtreken om ze erna weer op teladen.Ik ben ook lid van het radar test panel.Wieweetde oplossing. Mijn e-mailadres is [email protected] alvastbedankt
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] batterijen
-
pagano
Re: batterijen
Als het zo is dat de batterijen supersnel leeg zijn en je heb dit bij alle merken dan kan het wel eens zijn dat het niet aan de batterijen maar aan het fototoestel ligt. Mischien maakt deze wel sluiting waardoor de batterijen leeggetrokken worden.
Ik zou het eens na laten kijken,
Ik zou het eens na laten kijken,
-
Gast
Controleer of de batterijen tijdens het gebruik ook erg warm worden!, daarmee kun je testen of de batterijen snel ontladen worden!,
Worden de batterijen tijdens gewoon gebruik behoorlijk heet, klopt er iets niet, dan kan er een sluiting in je toestel zitten, die er voor zorgt dat de batterijen leeg worden getrokken!, dat kan zelfs in extreme gevallen brand veroorzaken!, controleer het toestel ook even op een schroeierig luchtje,
Bij twijfel even met het toestel naar de winkel, waar u het toestel heeft gekocht.
Worden de batterijen tijdens gewoon gebruik behoorlijk heet, klopt er iets niet, dan kan er een sluiting in je toestel zitten, die er voor zorgt dat de batterijen leeg worden getrokken!, dat kan zelfs in extreme gevallen brand veroorzaken!, controleer het toestel ook even op een schroeierig luchtje,
Bij twijfel even met het toestel naar de winkel, waar u het toestel heeft gekocht.
-
lader
Zou eens laten controleren of je lader wel goed is
NIMH BATTERIJEN hebben een speciale lader nodig
En goed laden is van groot belang ! worden de meeste fouten mee gemaakt
NIMH BATTERIJEN hebben een speciale lader nodig
En goed laden is van groot belang ! worden de meeste fouten mee gemaakt