Beste mensen,
Weest gewaarschuwd en bestel niets bij de volgende website:
http://www.123tijdschrift.nl
Het bedrijf dat erachter zit heet:
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Inderdaad dezelfde cowboys die achter de Nationale Tijdschriftenbon zitten en ook achter de volgende websites:
123luisterboek.nl
Luisterkado
GSMPlaza.nl
Als je een abonnement afsluit en betaalt krijg je niks geleverd.
Telefonisch is er nooit iemand bereikbaar.
Je krijgt een laf ingesproken melding dat je wordt teruggebeld, maar dat gebeurt niet.
Na lang aandringen krijg je wel een laffe reactie via de mail van ene Joris Beugel.
Deze Joris heeft waarschijnlijk een lesje marketing overgeslagen of niet goed begrepen.
Ben inmiddels ruim 5 maanden verder en heb nog niets ontvangen.
Ze willen ook geen geld terugbetalen, maar ik sluit niet uit dat ik dit binnenkort zelf even in Wageningen ga ophalen.
--------------------------------------------------------------
Zie hieronder ook de mailwisseling:
Geachte heer,
Ik heb hierover contact opgenomen met de uitgever, want ook wij hebben van dit abonnement nog geen nummers ontvangen op ons distributiekantoor in de VS. Het abonnement is wel verwerkt en er zouden zeker al twee nummers binnen moeten zijn.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Van: Verzonden: dinsdag 22 maart 2011 13:57
Aan: Joris - Global Magazines
Onderwerp: RE: Guitar Player
We zijn inmiddels weer ruim een maand verder en ik heb nog steeds niet binnen.
Al met al 5 maanden verder dus en nog steeds niks.
Je begrijpt dat ik erg teleurgesteld ben in jouw service.
Als ik nog eens bel krijg ik ook nooit iemand aan de lijn.
Graag even snel een reactie.
Rob
From: [persoonsgegevens verwijderd door moderator]
Sent: woensdag 16 februari 2011 12:36
To:
Subject: RE: Guitar Player
Geachte heer,
Zoals ik in mijn vorige bericht heb aangegeven verwachten we dat het eerste nummer deze maand nog wordt opgestuurd.
We bieden helaas geen geld terug garantie indien de leverrichtlijn overschreden is. Dit omdat we van vele externe factoren afhankelijk zijn, o.a. leveranciers en de postbezorging.
Met vriendelijke groet,
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van:
Verzonden: zondag 13 februari 2011 12:31
Aan: Service
Onderwerp: Guitar Player
Ik heb tot op heden nog niets ontvangen terwijl het geld al bijna 3 maanden geleden van mijn rekening is afgeschreven!
Kenmerk 22*57*24. Graag 52.50 euro terugstorten op 1234556 t.n.v. *****
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestel niks bij [..] 123tijdschrift, 123abonnement
-
edwinknight
Re: Bestel niks bij [..] 123tijdschrift, 123abonnement
Wat heb jij te maken dat deze firma hun zaken niet op orde hebben. Moeten ze betere afspraken maken met hun leveranciers en andere postbezorger nemen.We bieden helaas geen geld terug garantie indien de leverrichtlijn overschreden is. Dit omdat we van vele externe factoren afhankelijk zijn, o.a. leveranciers en de postbezorging.
Na 5 maanden nog niets geleverd??
Aangetekend schrijven opzeggen abbonnement en geld terug eisen, voor zover nog wordt ingehouden, storneren.
Na een laatste brandmail te hebben verstuurd, kreeg ik vanmorgen een reactie:
--------------
Geachte heer,
Het eerste nummer is ontvangen op ons kantoor in de VS en zal vandaag worden opgestuurd. U heeft het dan in de loop van volgende week in huis.
--------------
Eerst zien, dan geloven, maar zullen ze nu dan eindelijk iets gaan leveren!?!
Met dit soort levertijden kun je de boel beter zelf gaan ophalen.
Als je jezelf als organisatie serieus neemt, dan geef je toch toe dat je gefaald hebt en geef je gewoon die centen terug.
--------------
Geachte heer,
Het eerste nummer is ontvangen op ons kantoor in de VS en zal vandaag worden opgestuurd. U heeft het dan in de loop van volgende week in huis.
--------------
Eerst zien, dan geloven, maar zullen ze nu dan eindelijk iets gaan leveren!?!
Met dit soort levertijden kun je de boel beter zelf gaan ophalen.
Als je jezelf als organisatie serieus neemt, dan geef je toch toe dat je gefaald hebt en geef je gewoon die centen terug.
Hi Rob,
Ik vroeg me af of je ondertussen al iets had ontvangen...? Ik heb namelijk ook net iets besteld en vraag me nu ernstig af of dit wel goed gaat aflopen...
Met vriendelijke groet,
Sach
Ik vroeg me af of je ondertussen al iets had ontvangen...? Ik heb namelijk ook net iets besteld en vraag me nu ernstig af of dit wel goed gaat aflopen...
Met vriendelijke groet,
Sach