LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bestellen via internet

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
NOA

bestellen via internet

Ongelezen bericht door NOA »

Ik heb een aantal dagen geleden lenzen besteld via internet. Ik zou binnen 1 werkdag een bevestigingsmail toegestuurd krijgen. Deze bevestigingsmail heb ik dus niet gehad....Ik heb een aantal keer naar 2 verschillende e-mail adressen van www.lenzenpost.nl een mail verstuurd en hun erop geattendreerd dat ik de desbetreffende e-mail niet ontvangen heb. Vervolgens nog steeds geen reactie. Ik zou betalen via acceprgiro, dus tot zover is er nog niets aan de hand. Maar er wordt gezegt dat na 2 weken van ontvanging je betaald moet hebben (ook logisch) en dat er anders nog eens 20 euro plus 10% openstaande kosten bij opkomt.

Ik vind het alleen wel verdacht dat ik nog geen mail ontvangen heb en geen product....er wordt gezegt dat de meeste producten na 1-2 dagen geleverd worden en zoniet dat ik anders ook nog bericht krijg dat het langer duurt.

Ik ben alleen bang nu ik geen bevestigingsmail ontvangen heb dat ik na 2 weken ofzo een aanmaning krijg met openstaande kosten. Want het kan natuurlijk dat zij zeggen dat ze de spullen wel verstuurd hebben en dat het probleem bij mij ligt......

Wie heeft er ervaring op dit gebied en of advies???

Groetjes Marijke

NOA

Re: bestellen via internet

Ongelezen bericht door NOA »

....ik zag dat ie bij het verkeerde forum staat, sorry, ik heb em verplaatst

Computer

Re: bestellen via internet

Ongelezen bericht door Computer »

Ik heb lenzen van 90 stuk per doos gekocht, helaas + gekocht, maar kwam daar pas achter toen ik 1 setje in mijn ogen had, nu mag ik de andere 2x89 stuks niet meer ruilen. Hier in totaal 78 euro voor betaald. Mailt niet meer terug op mijn mails, heeft geen telefoonnummer.
Zitten meerdere bedrijven op 1 adres: Coenderstraat 4 in Delft zitten de bedrijven Condis, Eye-2 B.V., Sunwatch, winkelkikker, mylenses, coastalcontacts.
Ik heb iedereen gebeld, maar niemand wil mij vertellen wie er achter Lenzenpost zit.

Ik heb gewoon 2x89 stuks lenzen in bezit, alleen omdat het doosje aangebroken is mag ik ze niet retour sturen, terwijl ik best het verschil wil betalen.

Als ik bij www.zoeken.nl kijk en eye-3 B.V. intype krijg ik faxnummer 0497-620412 te zien als ik daar het telefoonnummer bij zoek krijg ik nog meer bedrijven www.voetbalweekend.nl, www.ekcamping.nl met telefoonnummer 0497-620413, maar die man zegt dat ik verkeerd verbonden ben. Vreemd zaakje.

Hij adverteert met niet goed, geld terug, maar vergeet erbij te zetten dat je niet de grote door mag openmaken, hoe weet je dan dat ze niet goed zijn!

Gesloten