LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling nespresso

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Tineek de Haan

Bestelling nespresso

Ongelezen bericht door Tineek de Haan »

Ik ben vanaf eind februari bezig om een melkreservoir bij nespresso te bestellen. Het slangetje is kapot en de enige manier om dit te repareren is blijkbaar de aanschaf van het reservoir. Nu en dat lukt me niet. Ik bel ongeveer elke week. Herhaaldelijk op kantoortijden en wordt dan niet door verbonden en afgescheept met een datum waarop het wordt verzonden en daar krijg ik dan een mail over. Niks gekregen of gehoord. Bel ik in de avonduren dan vragen ze me om op kantoortijden te bellen.
Het schiet niet op, ik word boos en voel slecht behandeld. Dus t schiet niet op
.

vroem

Re: Bestelling nespresso

Ongelezen bericht door vroem »

en wat kunnen wij daarmee? ik eigenlijk niets. Behalve dat ik dit totaal niet herken vanuit Nespresso, toch al heel lang klant daar , naar volle tevredenheid en altijd topservice gehad.
https://www.fiyo.nl/nespresso overigens is dit een extern bedrijf wat onderdelen levert. misschien gaat het daar beter. (koste mij 10 seconden op google deze te vinden trouwens, kende hem tot vandaag zelf nog niet..)

ManchesterU15

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Gaat het over de Lattissima Touch ? Dan is het slangetje niet te koop op de hierboven genoemde website, echter het gehele reservoir is hier wel te koop. Is het de Lattissima Pro, dan is het slangetje op die site los te koop.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb voor andere merken al diverse universele slangen gemonteerd...

In plaatselijk repair Cafe....
Wel is U dan verplicht als beloning iedereen een Cappuccino te serveren!

Kosten, Nihil......

Gesloten