| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] beveiligde cd's maken prettig minidisc-gebruik onmogelijk
-
Annemiek
beveiligde cd's maken prettig minidisc-gebruik onmogelijk
Net de nieuwe cd gekocht van favoriete band De Dijk. Dit wilde ik zo snel mogelijk op de computer zetten zodat ik in de auto (heb ik een autoradio met alleen een minidisc speler) en tijdens fietsen met mijn minidisc-'walkman'-speler deze nieuwe cd kan afspelen...
Door de beveiliging is het niet mogelijk om mijn favoriete muziek in de auto of tijdens het fietsen te beluisteren.
Is er een mogelijkheid om deze cd wel op minidisc te zetten en daarbij dus ook te kunnen compileren?
Door de beveiliging is het niet mogelijk om mijn favoriete muziek in de auto of tijdens het fietsen te beluisteren.
Is er een mogelijkheid om deze cd wel op minidisc te zetten en daarbij dus ook te kunnen compileren?
-
Roland Moerkens
Re: beveiligde cd's maken prettig minidisc-gebruik onmogelijk
Je kunt altijd de cd analoog opnemen (op minidisc).
Tevens is ook een tip, werk bij de meeste cd's, om deze te rippen (mp3 van te maken) en daarna via Nero weer te branden op cd. Daarna kun je gewoon een digitale kopie maken op minidisc
Tevens is ook een tip, werk bij de meeste cd's, om deze te rippen (mp3 van te maken) en daarna via Nero weer te branden op cd. Daarna kun je gewoon een digitale kopie maken op minidisc
-
Frank Buiting
Re: beveiligde cd's maken prettig minidisc-gebruik onmogelijk
Ik heb uw programma gezien,en daarin word beweerd dat de cd's die beveiligd zijn tegen kopieren goed herkenbaarwaren. Nou heb ik echter een paar weken geleden een cd (TMF hitzone 20) gekocht bij musicstore in doetinchem,toen ik thuis kwamwilde ik deze cd op de computur afspelen, LET WEL AFSPELEN NIET KOPIEREN,toen ik de cd in de cd-rom drive deed bleek hij echter niet te werken, ik boos terug naarde winkel. Heb ik een klacht ingediend en kreeg ik een nieuwe gekregen, bij thuiskomst blek ook deze niet te werken, nu heb ik de cd zelf bekeken en kon geen beschadigingen vinden.Toen heb ik opgebeld naarde uitgever van de cd, die zei dat ik bij het kopen van de cd maar beter had moeten kijken want er zou zeer duidelijk ophebben gestaan dat decd beveiligd was tegen kopieren, toen ik de betreffende medewerker er op wees dat ik hem alleen maar wilde afspelen, zei hij dat de beveiliging het nou eenmaal niet toeliet dat de cd in de computer zou functioneren.
Ik heb na het telfoongesprek nog eens op het cdhoesje gekeken en kon echter geen beveiliging ontdekken.
Ik be tenstelligste tegen branden maar ik vind dit misleiding van de koper, als er een beveiling opzit die ervoor zorgt dat sommige cd's het niet doen op de computer vind ik dat prima. Maar geef dan met KOEIELETTERS aan dat de cd het niet doet op pc of vind een andere soort beveiliging.
Ik heb na het telfoongesprek nog eens op het cdhoesje gekeken en kon echter geen beveiliging ontdekken.
Ik be tenstelligste tegen branden maar ik vind dit misleiding van de koper, als er een beveiling opzit die ervoor zorgt dat sommige cd's het niet doen op de computer vind ik dat prima. Maar geef dan met KOEIELETTERS aan dat de cd het niet doet op pc of vind een andere soort beveiliging.