| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bh te klein, Superduperdeal wil maar 25% van aankoopbedrag teruggeven
-
dorry.vullings-vloet
Bh te klein, Superduperdeal wil maar 25% van aankoopbedrag teruggeven
Hallo,
Ik heb een BH gekocht via superduperdeal.nl voor een bedrag van 37,95 en is te klein dus wilde hem terug sturen maar dat gaat niet. Heb al drie keer een brief geschreven maar krijg telkens hetzelfde antwoord.
Ze geven niet het hele bedrag terug maar 25%. Kan het nergens terug vinden in de voorwaarden. De BH is te klein en zou dan een grotere willen maar die is er niet (had de grootste besteld) dus wil ik graag mijn geld terug.
Dit is wat ze schrijven:
Vanwege hygiënische redenen is het helaas niet mogelijk om bh's te retourneren.
1. U kunt het artikel behouden en een gedeeltelijke terugbetaling van 25% van de aankoopprijs ontvangen.
2. Indien u de verkeerde maat kocht, kunnen we u ook aanbieden om zonder extra kosten een nieuwe bh te versturen in de juiste maat. Daarvoor hoeft u enkel de door u gewenste maat door te geven. De bh die niet past hoeft u in dat geval niet terug te sturen wegens hygiënische redenen. U mag hem behouden.
Hier heb ik dus niets aan want ik kan geen maat groter bestellen. Overal waar je Lingerie besteld kun je het retourneren en krijg je het aankoopbedrag volledig terug. Dit kan toch niet waar zijn.
Ik heb een BH gekocht via superduperdeal.nl voor een bedrag van 37,95 en is te klein dus wilde hem terug sturen maar dat gaat niet. Heb al drie keer een brief geschreven maar krijg telkens hetzelfde antwoord.
Ze geven niet het hele bedrag terug maar 25%. Kan het nergens terug vinden in de voorwaarden. De BH is te klein en zou dan een grotere willen maar die is er niet (had de grootste besteld) dus wil ik graag mijn geld terug.
Dit is wat ze schrijven:
Vanwege hygiënische redenen is het helaas niet mogelijk om bh's te retourneren.
1. U kunt het artikel behouden en een gedeeltelijke terugbetaling van 25% van de aankoopprijs ontvangen.
2. Indien u de verkeerde maat kocht, kunnen we u ook aanbieden om zonder extra kosten een nieuwe bh te versturen in de juiste maat. Daarvoor hoeft u enkel de door u gewenste maat door te geven. De bh die niet past hoeft u in dat geval niet terug te sturen wegens hygiënische redenen. U mag hem behouden.
Hier heb ik dus niets aan want ik kan geen maat groter bestellen. Overal waar je Lingerie besteld kun je het retourneren en krijg je het aankoopbedrag volledig terug. Dit kan toch niet waar zijn.
Laatst gewijzigd door Radar op 10 jan 2020 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit
Reden: Titel aangepast zodat deze beter bij de inhoud van het openingsbericht aansluit
Re: Bh te klein, Superduperdeal wil maar 25% van aankoopbedrag teruggeven
Dit staat in de voorwaarden.
Hygiëne artikelen zoals trimmers, scheerapparaten, tandenborstels, huidverzorgingsproducten en ondergoed kunnen niet geretourneerd worden
Hygiëne artikelen zoals trimmers, scheerapparaten, tandenborstels, huidverzorgingsproducten en ondergoed kunnen niet geretourneerd worden
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Lowieze
Als de bh niet geretourneerd mag worden, zoals vermeld wordt, dan vind ik het aanbod van een terugbetaling van 25% van de aankoopprijs zo gek nog niet.
Komkommertijd
en moederslink
vinden dit leuk
Dergelijke discussies zijn al vaker gevoerd en het is uitermate twijfelachtig of, als puntje bij paaltje komt, deze uitzondering op het herroepingsrecht overeind zal blijven.
Voor de 'slimmeriken' onder ons zie ik wel mogelijkheden tot een extra korting van 25 % of een 'twee voor de prijs van één', indien bij de webshop in kwestie besteld wordt.
Voor de 'slimmeriken' onder ons zie ik wel mogelijkheden tot een extra korting van 25 % of een 'twee voor de prijs van één', indien bij de webshop in kwestie besteld wordt.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Één voor moeder, één voor dochter.
tttlocke
vindt dit leuk
-
moederslink
Neem je verlies. 25% is niet gek aangeboden , dan heb je die BH voor nog geen 3 tientjes en kun je hem misschien nog aan een vriendin verpatsen.
Het mag niet. Maar als de winkel niet uit zichzelf u uw geld terug wilt geven, dan kunt u kiezen om zich er bij neer te leggen of om het terugbetalen af te dwingen.dorry.vullings-vloet schreef: ↑09 jan 2020 19:17Overal waar je Lingerie besteld kun je het retourneren en krijg je het aankoopbedrag volledig terug. Dit kan toch niet waar zijn.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Lowieze
Het is geen winkel, de producten die ze aanbieden worden rechtstreeks vanaf de leveranciers (wereldwijd) thuis bezorgd. Op de site van Politie.nl zijn er meldingen gedaan over deze verkoper, dus TS kan zich er misschien maar beter bij neerleggen.alfatrion schreef: ↑10 jan 2020 17:41Het mag niet. Maar als de winkel niet uit zichzelf u uw geld terug wilt geven, dan kunt u kiezen om zich er bij neer te leggen of om het terugbetalen af te dwingen.dorry.vullings-vloet schreef: ↑09 jan 2020 19:17Overal waar je Lingerie besteld kun je het retourneren en krijg je het aankoopbedrag volledig terug. Dit kan toch niet waar zijn.
Dat kan, maar eenvoudiger is het de tweede BH door iemand anders te laten dragen. Had u die mogelijkheid over het hoofd gezien?