Ik heb een aantal weken geleden een travelmug van Bodum gekocht. Na een week was de beker al kapot. De dop past niet meer op de beker!? 's Avonds dronk ik nog zonder problemen thee uit de beker en de volgende ochtend schonk ik koffie in en wilde hem dichtdraaien en dat kon niet meer. De dop draait door en blijft niet meer vast zitten. Nu probeer ik Bodum op alle mogelijke manieren te bereiken. Ik heb al gemaild, maar hoor niets terug. Vandaag probeerde ik te bellen. Eerst kreeg ik te horen hoeveel kosten er aan een gesprek verbonden te zijn, waarna ik doorverbonden werd met een Duitse mailbox (zo vertelde een Duitse computerstem mij) die niet meer in gebruik was. Ik heb geen idee hoe ik Bodum kan bereiken?
Wie kan me helpen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bodum travelmug
Re: Bodum travelmug
https://www.bodum-voor-thuis.nl/scripts/contactus.asp
Heb je dit contactformulier ook al geprobeerd dan? Staat ook trouwens gewoon een Nederlands telefoonnummer bij. Heb 't niet geprobeerd, hoor. Dus weet niet of je dan met Duitse mailbox word doorverbonden.
Heb je dit contactformulier ook al geprobeerd dan? Staat ook trouwens gewoon een Nederlands telefoonnummer bij. Heb 't niet geprobeerd, hoor. Dus weet niet of je dan met Duitse mailbox word doorverbonden.
Het probleem is dat ik hem bij de Albert Heijn heb gekocht. Daar hebben ze die mokken dus maar één keer. Ze verkopen deze mokken daar nu niet meer. Vandaar dat ik contact zocht met Bodum. Ik heb hun contactformulier ingevuld en al meerder malen proberen te bellen met het nummer dat op hun eigen site staat, maar elke keer word ik doorverbonden met de Duitse mailbox, waarna de verbinding wordt verbroken.
De Albert Heijn heb ik ook aangeschreven, maar die hebben mijn mail doorgestuurd naar de kwaliteitsmanager van de AH, dus ik ben benieuwd of ik daar nog iets van ga horen.
De Albert Heijn heb ik ook aangeschreven, maar die hebben mijn mail doorgestuurd naar de kwaliteitsmanager van de AH, dus ik ben benieuwd of ik daar nog iets van ga horen.
Ga naar het filliaal terug, met de kassabon, en vraag uw geld terug.NienJa schreef:Het probleem is dat ik hem bij de Albert Heijn heb gekocht. Daar hebben ze die mokken dus maar één keer. Ze verkopen deze mokken daar nu niet meer. Vandaar dat ik contact zocht met Bodum. Ik heb hun contactformulier ingevuld en al meerder malen proberen te bellen met het nummer dat op hun eigen site staat, maar elke keer word ik doorverbonden met de Duitse mailbox, waarna de verbinding wordt verbroken.
Als u de bon niet meer heeft, neem uw bonuskaart mee. Ze kunnen dan in de computer zien dat u het product (mits toen de bonuskaart gescand is) gekocht heeft. Bij de AH winkel zouden ze dan gewoon het geld terug moeten geven.
De fabrikant en de grotere instantie van AH is voor als het filiaal niet meewerkt.
Ja dat zou kunnen, maar de mok kostte daar maar 15 e en was ook nog eens 50% korting, dus 7,50 en daar heb ik geen nieuwe mok voor helaas... En aangezien ik nog garantie heb zou het fijn zijn als ik Bodum zelf zou kunnen bereiken...dan kunnen ze misschien en nieuwe dop sturen o.i.d.Julie4444 schreef:Ga naar het filliaal terug, met de kassabon, en vraag uw geld terug.NienJa schreef:Het probleem is dat ik hem bij de Albert Heijn heb gekocht. Daar hebben ze die mokken dus maar één keer. Ze verkopen deze mokken daar nu niet meer. Vandaar dat ik contact zocht met Bodum. Ik heb hun contactformulier ingevuld en al meerder malen proberen te bellen met het nummer dat op hun eigen site staat, maar elke keer word ik doorverbonden met de Duitse mailbox, waarna de verbinding wordt verbroken.
Als u de bon niet meer heeft, neem uw bonuskaart mee. Ze kunnen dan in de computer zien dat u het product (mits toen de bonuskaart gescand is) gekocht heeft. Bij de AH winkel zouden ze dan gewoon het geld terug moeten geven.
De fabrikant en de grotere instantie van AH is voor als het filiaal niet meewerkt.
Als ze bij het filiaal aangegeven hebben dat het niet te bestellen/vervangen valt heeft verderop bij AH proberen geen nut. Als de fabrikant niet reageert is het beter bij AH je geld terug te krijgen en elders een nieuwe te halen.NienJa schreef:Ja dat zou kunnen, maar de mok kostte daar maar 15 e en was ook nog eens 50% korting, dus 7,50 en daar heb ik geen nieuwe mok voor helaas... En aangezien ik nog garantie heb zou het fijn zijn als ik Bodum zelf zou kunnen bereiken...dan kunnen ze misschien en nieuwe dop sturen o.i.d.Julie4444 schreef:[...]
In principe heeft de fabrikant namelijk niets met u te maken. De AH winkel is uw aanspreekpunt, en als ze het product niet kunnen vervangen is geld terug de enige overgebleven optie.