LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Burgerhout - Verkeerde kinderwagen besteld

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Fb1984

Burgerhout - Verkeerde kinderwagen besteld

Ongelezen bericht door Fb1984 »

Begin oktober 2010 hebben wij bij Burgerhout, Baby&Tiener Sliedrecht onze kinderwagen besteld.
Een maxi cosi Buzz 3 - 2011 collectie, met een autostoeltje van maxi cosi 2011.

De verwachte leverdatum zou 15 januari 2011 zijn.

Vandaag (28-01-2011) gingen wij onze wagen ophalen.
Wij betaalden bij de kassa het resterende bedrag (€ 700,) en konden de spullen daarna in de loods ophalen.
Eenmaal daar zie ik op de betaalbon Maxi Cosi Buzz 2010 staan.

We gingen terug de winkel in en werden doorverwezen naar de kinderwagenafdeling.
Ze verteld ons dat ze de verkeerde kinderwagen voor ons hadden besteld, de oude collectie en dat ze de nieuwe niet op voorraad hadden staan.
Hij moet dus opnieuw besteld worden!

Dit duurt minstens nog 4/5 weken voordat hij geleverd word.

Nu ben ik dus echt bang dat we de wagen ed niet optijd hebben, en heb dit dan ook aangegeven. Wij hebben juist ruim van te voren de wagen besteld, zodat we hem zeker weten op tijd zouden hebben!

Wij hebben geen excuus, compensatie of iets dergelijks gekregen.
Ik vind die echt heel erg slecht!
Geen goeie service! En absoluut niet klantvriendelijke.
Wij hebben daar ál onze spullen gekocht (behalve de babykamer)
En dan krijg je dit....

Ik kom daar nooit meer!!!!

Ja als de kinderwagen er is...

Baal hier verschrikkelijk van. Ik ga maandag ook een klachtenbrief schrijven en opsturen. Iemand nog tips???

Remster

Re: Burgerhout - Verkeerde kinderwagen besteld

Ongelezen bericht door Remster »

Iemand nog tips???
Onderhandel over een mooie prijs voor de 2010 versie, en ga iets leuks doen van het geld wat je daarmee bespaart. Je kindje zal het verschil niet merken.

Fb1984

Ongelezen bericht door Fb1984 »

Wij hebben ook uit onszelf aangeboden om de 2010 collectie toch te nemen, maar dan wel met een korting. Deze wagen kost 500, en dan moet je de autostoel erbij kopen a 175. Dit zou dan op 675 uitkomen. De 2011 collectie was 700 euro met gratis autostoel. We kregen dan 25 euro korting. Ik zei t is jullie fout, dus kunnen jullie de auto stoel dan ook niet gratis geven bij 2010 collectie zodat wij 200 korting krijgen, dit mocht niet van de manager. we konden kiezen 2010 collectie en autostoel voor 675, dus 25 korting en dan meteen meenemen of opnieuw bestellen en minstens 4 weken levertijd afwachten... ja stom voorstel, absoluut niet klant vriendelijk!! heb er geen woorden voor...

klopje

Ongelezen bericht door klopje »

Hier ook slechte ervaring met burgerhout.

Wij hebben in mei 2009 de bugaboo wagen besteld en de bugaboo maxicosi en alles zal geleverd wordern in augustus 2009.

kinderwagen werd gelever eind sept 2009 en de autostoel wqas helemala niet meer leverbaa werd half oktober gebeld. ik was 2 weken later uitgerekend en kon geen leen stoel krijgen, moest maar een nieuwe kopen die veel duurder was, idd niks geen compensatie . slecht service!

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Fb1984 schreef:Wij hebben ook uit onszelf aangeboden om de 2010 collectie toch te nemen, maar dan wel met een korting. Deze wagen kost 500, en dan moet je de autostoel erbij kopen a 175. Dit zou dan op 675 uitkomen. De 2011 collectie was 700 euro met gratis autostoel. We kregen dan 25 euro korting. Ik zei t is jullie fout, dus kunnen jullie de auto stoel dan ook niet gratis geven bij 2010 collectie zodat wij 200 korting krijgen, dit mocht niet van de manager. we konden kiezen 2010 collectie en autostoel voor 675, dus 25 korting en dan meteen meenemen of opnieuw bestellen en minstens 4 weken levertijd afwachten... ja stom voorstel, absoluut niet klant vriendelijk!! heb er geen woorden voor...
Nou, ik vind € 200,- korting op een aankoopbedrag van € 675,- ook geen normaal voorstel.
Dat is bijna 30% korting hoor!
Ze hebben per ongeluk het verkeerde type besteld, het is niet zo dat ze je maandenlang aan het lijntje hebben gehouden en dat je dat heel veel geld en spanning heeft gekost.
Ikzelf had € 50,- of € 75,- een redelijk aanbod gevonden.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Fb1984

Ik zou minimaal een korting bedingen van 250 euro. Dus de jaargang 2010 is prima, maar dan met een verkoopprijs van niet meer dan 425 euro (inclusief de autostoel).

Maxiem.

Gesloten