LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Byas wellstar product

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
marianvandeursen

Byas wellstar product

Ongelezen bericht door marianvandeursen »

Een half jaar geleden ben ik vol enthousiasme begonnen aan dit product! Ik verkocht daardoor in een paar weken tijd 6 eye lifters en één face lifter.. met resultaat.
Al snel kwamen mijn klanten terug met klachten “deze apparaten gaan wel heel snel stuk”.

Toen er in één week drie klanten terug kwamen met hen kapotte apparatuur was het voor mij klaar.
Mijn vertrouwen in Byas was ver te zoeken en durfde deze apparaten niet meer te verkopen.
Ik heb deze apparaten teruggestuurd naar wellstar om ze daar te laten repareren, daar heb ik in totaal wekenlang op moeten wachten tot dat ze klaar waren.

De kwaliteit van de ACTION is beter!!! Je krijgt daar gelijk een andere of je geld terug, dat is bij Byas wellstar ver te zoeken.
Ook met de nieuwe zending zitten er veel kapotte apparatuur bij. En zo ben ik al een half jaar bezig met het heen en weer sturen van kapotte apparatuur.

Ik heb heel veel tijd en energie gestoken in alleen maar administratie en betaal elke maand veel geld voor mijn abonnement omdat ik een contract moest ondertekenen.
Mijn Partner zoals ze dit in( byasland) zo mooi kunnen zeggen, is hier overspannen van geraakt omdat ze bedreigd werd door ontevreden klanten.

Mensen kijk uit!!!!!!!!!! Dit bedrijf maakt je niet rijker alleen maar armer.

newmikey

Re: Byas wellstar product

Ongelezen bericht door newmikey »

marianvandeursen schreef: Mensen kijk uit!!!!!!!!!! Dit bedrijf maakt je niet rijker alleen maar armer.
Dat had één enkele blik op het businessmodel je van te voren ook al duidelijk moeten hebben gemaakt! Verkapt pyramidemodel, en zeer doorzichtig, gebaseerd op pure kwakzalverij-theorieën.

Gesloten