Hoi allemaal,
Omruil aktie kaart HOT INFO!
Het gaat hier over de kaartwissel van Irdeto 1 naar Irdeto2.
De schotelkijkers die een Irdeto 1 kaart hebben en een Irdeto 2 kaart willen moeten hier per 1 maart dik voor betalen omdat ze anders het TV beeld op zwart zetten
Aangezien de zenders (ned1, ned2, ned3, RTL4, SBS6 enz) die in dit pakket worden weergegeven gratis zijn en een jaar geleden ook al eens een kaartwissel is geweest (deze was geheel gratis) is het pure zakkenvullerij om hier weer een slaatje uit te slaan.
Waarschijnlijk omdat ze dik verlies draaien omdat ze geen voetbal meer in hun pakket hebben.
Dit alles onder her motto dat Irdeto1 is gekraakt.
Aangezien dit pakket toch al gratis is maakt het mijns inziens niet uit.
Er staat helemaal niets over eventuele betaling vermeld in het contract wat ik toen der tijd hebt getekend.
Ik zou graag willen dat hier zo spoedig mogenlijk een drastisch onderzoek naar word gedaan.
Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------
Net gebeld met CanalDigitaal:
Mensen die géén settopbox pakket hebben afgesloten voor € 19,95 per jaar, moeten € 60 betalen voor de nieuwe Irdeto-2 kaart.
Mensen die wél een settopbox pakket hebben lopen, gaan € 39,95 betalen voor een Irdeto-2 smartcard.
Uiteraard moet de Irdeto-1 kaart wel goed geregistreerd staan op de naam van belanghebbende.
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb net ook even gebeld.
Er werd mij veteld dat de kosten voor een kaartwissel werden:
Geen settopbox pakket € 60
Met settopbox pakket € 25 ( € 19,95 p/j)
Als je meteen basis pakket neemt € 0 ( € 6,95 p/m)
Grts Erik.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] C+ zakkenvullers.
-
Gast
Re: C+ zakkenvullers.
Die moeten ze doen omdat ze anders auteursrechten voor hoofdzakelijk films over heel Europa (of in ieder geval zover het bereik van de sateliet) is moeten betalen . In principe zijn deze niet voor het buitenland bedoelt maar meenemen als Nederlander daar naar toe mag wel.Aangezien dit pakket toch al gratis is maakt het mijns inziens niet uit.
Dit geldt niet voor Duitsland omdat die alles nasychroniseren .Alleen via de aardse zenders worden daarom films in twee talen uitgezonden.
Dat ze ieder keer geld rekenen is wel absurd .Illegale versies blijven er toch.
-
Gast
Re: C+ zakkenvullers.
Dat was van V1 (Seca1) naar V1+ (Seca2), staat hier dus volkomen los van.en een jaar geleden ook al eens een kaartwissel is geweest
Canal + en Canal Digitaal zijn twee verschillende bedrijven. Canal Digitaal heeft dus totaal niets te maken met het verlies van de voetbalrechten van Canal +.Waarschijnlijk omdat ze dik verlies draaien omdat ze geen voetbal meer in hun pakket hebben.