Beste Golfers,
Let op letop,
Ik heb in Juni 02 de CALLAWAY C4 driver gekocht in een golfshop in België voor de lieve som van €599, een hele uitgave.
Dit was vlak na de introductie van de Callaway C4 driver .Wellicht zijn er onder jullie ook die een CALLAWAY C4 DRIVER de afgelopen maanden gekocht hebben? Welnu, wij zijn echt genaaid , want na amper 10 maanden zijn deze drivers al te koop in the USA voor schrik niet, us dollar 199, maar liefst een verschil van € 400 in nog geen 10 maanden tijd. Ik heb al naar Callaway Europe Mr Mark Dougal mailadress [email protected] geschreven,die via de golfshop, waar ik de driver gekocht heb liet weten dat zij geen enekele vergoeding zullen geven. Ik voel me echt bestolen en laat het hier zeker niet bij zitten!!. Want o.a. via deze forum en diverse andere instanties zal ik mijn ongenoegen kenbaar maken en golfers die van plan zijn een driver te kopen ervoor behoeden om een de Callaway C4 driver voor het volle pond te laten betalen. Laat gerust even wat weten , wellicht kunnen wij er met z'n allen iets aan doen.
grtjs
John
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Callaway C4 driver
-
drachir nhoj
Re: Callaway C4 driver
Bijna hetzelfde probleem, een jaar geleden een auto gekocht en nu is ie stukken minder waard ... lol
Het is normaal dat artikelen in prijs dalen, dit doordat er nieuwe modellen op de markt komen. Artikelen kopen rond de introductie periode is helemaal dom tenzij je goed nin het geld zit en het niet zonde vindt om geld uit te geven om als eerste een bepaald product te hebben. Daarbij komt dat wanneer jij dat ding in Amerika koopt er transport kosten overheen komen, dan bij de douane 19% belasting en nog eens ongeveer 5% behandelkosten.
Vond je de prijzen op een webwinkel of was het een gewone winkel.
Prijzen vergelijken met die uit het buitenland gaat niet op, wat kost die driver nu dan in België. Of wat koste die driver toenmaals in the USA.
Vind het wel vrselijk voor je dat je genaaid bent en niet eens mocht zoenen.
Welkom in de grote mensen wereld.
Het is normaal dat artikelen in prijs dalen, dit doordat er nieuwe modellen op de markt komen. Artikelen kopen rond de introductie periode is helemaal dom tenzij je goed nin het geld zit en het niet zonde vindt om geld uit te geven om als eerste een bepaald product te hebben. Daarbij komt dat wanneer jij dat ding in Amerika koopt er transport kosten overheen komen, dan bij de douane 19% belasting en nog eens ongeveer 5% behandelkosten.
Vond je de prijzen op een webwinkel of was het een gewone winkel.
Prijzen vergelijken met die uit het buitenland gaat niet op, wat kost die driver nu dan in België. Of wat koste die driver toenmaals in the USA.
Vind het wel vrselijk voor je dat je genaaid bent en niet eens mocht zoenen.
Welkom in de grote mensen wereld.