Ik erger mij werkelijk dood aan het filmaanbod van Canalplus. Ooit begonnen als 'filmkanaal' achter de decoder met de nieuwste films als aanbod en op dit moment een decoderzender met voetbal als hoofdmoot en daar gaat dan ook al het geld blijkbaar naartoe. De films die nu worden aangeboden zijn van een allerbelabberst niveau en worden bovendien zo'n beetje het hele jaar herhaald. Ik kijk graag een potje voetbal, maar ik heb Canalplus primair voor films en de 24 uurs uitzending. Ik kan natuurlijk het abonnement beeindigen (heb ik reeds 3 maal gedaan en dan mag ik weer een half jaar voor nop kijken), maar ik vind dat ze gewoon moeten leveren wat ooit hun opzet was. Dus redelijk goede films met een behoorlijk verloop.
En omdat hun website geen mogelijkheid biedt tot email-contact (ook geen 'plus'punt) klaag ik maar even via dit forum.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] canalplus
-
Gast
Re: canalplus
Canal+ heeft al zo lang voetbal en nu pas een beklag?
Mijn ouders hebben 3 jaar geleden Canal+ genomen, juist voor de voetbal. Ik heb juist toendertijd Canal+ opgezegt vanwege de voetbal, want daar heb ik een enorme hekel aan. Sinds 1.5 jaar kijk ik Cinenova, voor de films en ben daar erg tevreden over. Geen sport geen reclame, alleen maar films, SUPER.
Raar dat je nu pas je beklag doet over dit.
Zolang je Canal+ aanhoudt, omdat ze het weer een half jaar voor nop aanbieden, moet je er niet over zeuren.
Zeg de boel op, dan ben je van je probleem af.
Mijn ouders hebben 3 jaar geleden Canal+ genomen, juist voor de voetbal. Ik heb juist toendertijd Canal+ opgezegt vanwege de voetbal, want daar heb ik een enorme hekel aan. Sinds 1.5 jaar kijk ik Cinenova, voor de films en ben daar erg tevreden over. Geen sport geen reclame, alleen maar films, SUPER.
Raar dat je nu pas je beklag doet over dit.
Doe dit dan!!!!!!!!!!!Ik kan natuurlijk het abonnement beeindigen
Een bedrijf is niet verplicht om 'email contact' op de site te zetten en het heeft ook geen nut met opzeggen, want dat moet toch schriftelijk.En omdat hun website geen mogelijkheid biedt tot email-contact (ook geen 'plus'punt) klaag ik maar even via dit forum
Zolang je Canal+ aanhoudt, omdat ze het weer een half jaar voor nop aanbieden, moet je er niet over zeuren.
Zeg de boel op, dan ben je van je probleem af.
-
devil
Wat kunnen mensen toch klagen terwijl ze er zelf voor kiezen om iets te doen! En al helemaal als iets GRATIS wordt aangeboden.
Wil je het niet? Zeg het dan op!
Wil je het niet? Zeg het dan op!
-
Gast
Drees heeft wel gelijk, wat nou 'zeuren'? Je mag toch zeker zeggen wat je ervan vind! Dus ga lekker ergens anders leuk doen!
-
Gerry
Je hebt 3 keer opgezegd bij canal+ en je leeft nog ???
Niet klagen dan he !
1 heb nu 1 keer opgezegd en heb daar een ordner voor aan moeten schaffen zoveel correspondentie om nog maar te zwijgen over de telefoontjes die ik gehad heb s-avonds rond 21.00-22.00 uur
en de ergenis van hun lompe en brutale houding !
Niet klagen dan he !
1 heb nu 1 keer opgezegd en heb daar een ordner voor aan moeten schaffen zoveel correspondentie om nog maar te zwijgen over de telefoontjes die ik gehad heb s-avonds rond 21.00-22.00 uur
en de ergenis van hun lompe en brutale houding !
-
Filmpje
Wie is daar nou nog abonnee voor films.Dat je dat nou voor voetbal doet kan ik nog begrijpen maar dat intereseert me helemaal niet.
En films huur je toch gewoon in de videotheek dan heb je niet die oude troep .En nog nieuwere gewoon bij Shareaza of E-Mule die op het E-Donkey netwerk zitten.Ondertitels in het NL kan je bij ondertitels.nl downloaden voor mensen die moeite hebben met engels als het geen nederlandse film.
En films huur je toch gewoon in de videotheek dan heb je niet die oude troep .En nog nieuwere gewoon bij Shareaza of E-Mule die op het E-Donkey netwerk zitten.Ondertitels in het NL kan je bij ondertitels.nl downloaden voor mensen die moeite hebben met engels als het geen nederlandse film.
-
Cheerio4567
ik had een abbo by canal plus
na opzegging moest die decoder terug, ik gebeld, meneer u ontvangt een brief met het adres waar die decoder naar toe moet, ik wachten, geen brief.
Ineens een andere brief van het incassoburo.
Of ik maar even wilde betalen na aanmaningen.
Bleken aanmaningen naar mijn oude adres gestuurd te zijn terwijl ik wel de gids op het juiste adres altyd ontvangen heb.
Ik nooit brief ontvangen dus want telefonisch willen ze je niet eens het adres geven waar die decoder naar toe moet.
CANAL+ ZUIGT AAN ALLE KANTEN, NEEM NOOIT EEN ABBO BY DEZE PRUT ORGANISATIE, die niet eens een mailadres hebben voor vragen/klachten.
na opzegging moest die decoder terug, ik gebeld, meneer u ontvangt een brief met het adres waar die decoder naar toe moet, ik wachten, geen brief.
Ineens een andere brief van het incassoburo.
Of ik maar even wilde betalen na aanmaningen.
Bleken aanmaningen naar mijn oude adres gestuurd te zijn terwijl ik wel de gids op het juiste adres altyd ontvangen heb.
Ik nooit brief ontvangen dus want telefonisch willen ze je niet eens het adres geven waar die decoder naar toe moet.
CANAL+ ZUIGT AAN ALLE KANTEN, NEEM NOOIT EEN ABBO BY DEZE PRUT ORGANISATIE, die niet eens een mailadres hebben voor vragen/klachten.
Belabberd aanbod, slechte service, niet te bereiken per mail oid. Je kan ze alleen aangetekend post versturen anders is het niet ontvangen. Je kan ze alleen met een 0900 bellen en verder beloven ze "dat mijn abonnement op tijd is opgezegd" aan te telefoon en krijg je toch een brief dat je te laat bent en er nog een jaartje aan vast zit
Walgelijke wantoestanden bij CANAL +.
Ik hoop dat de directeur Stephane David dit ook eens leest en niet denkt dat een "paar" ontevreden klanten niet belangrijk zijn!!!!!!!!!!!!!
Walgelijke wantoestanden bij CANAL +.
Ik hoop dat de directeur Stephane David dit ook eens leest en niet denkt dat een "paar" ontevreden klanten niet belangrijk zijn!!!!!!!!!!!!!