LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CANOMATIC 9000 DIGITALE CAMERA

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Gast

CANOMATIC 9000 DIGITALE CAMERA

Ongelezen bericht door Gast »

Let op........"DIGITALE CAMERA"
Aangeboden canomatic 9000 wordt verkocht onder de naam Canon (heeft helemaal niks te maken met Canon )
waardeloos spul. Verkooptruc men zegt, heeft 1200 gekost nu voor 375, is nog geen 20 euro waard.WORD VOORAL VIA INTERNET AANGEBODEN.

M.

Re: CANOMATIC 9000 DIGITALE CAMERA

Ongelezen bericht door M. »

hallo gast,
weet je ook waar die dingen vandaan komen?
Mijn vader is benaderd door een verkopertje en heeft hem dus zover gekregen er een te kopen.
Omdat ik het niet helemaal vertrouw, ben ik gaan zoeken en zie nu dit berichtje van jou.
Daarom ben ik benieuwd of iemand weet waar deze vandaan komen..
Wij hebben trouwens weer een ander type dan jij noemt namelijk de VCR LCD9900

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

lache man

lees hier http://www.canomatic.de/news_aktuell.htm

of hier http://www.canomatic.nl/

betaal nooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttttttttttttttt meeeeeeeer dan 25 euri

Ed Gaikema

Ongelezen bericht door Ed Gaikema »

Misschien ligt daar ook wel een stukje verantwoordelijkheid bij de klant. Misschien moet de consument nu eens niet zoeken naar het goedkoopste product, maar gewoon een betrouwbare winkel/leverancier zoeken en daar gewoon een goed product kopen tegen uiteraard een goede prijs ! Waarom zou je Canomatic ??? gaan kopen, niemand kent het merk laat staan een leverancier, hoe wil je dan later Uberhaupt service gaan halen mocht het kapot gaan ?? Als het een Canon was dat heet het gewoon CANON. Je koopt toch ook geen benzine van Shella via de telefoon ??

Annemarie20

Ongelezen bericht door Annemarie20 »

Ik ben het helemaal eens met Ed. Het is rottig dat er zoveel betaald is voor een stuk schroot, maar een camera is een relatief grote aankoop. Zeker voor €375. Die moet je kunnen zien en voelen, bij een erkende leverancier of winkel kan dat allemaal.

Probeer eerst eens goede informatie in te winnen voordat je overgaat tot aankoop, bezoek sites van Fujifilm en Canon om voorbeeld foto's te bekijken en zoek naar reviews geschreven over de camera. Laat je niet snel verleiden door smerige reclame op internet. Canon = Canon, geen Canomatic.

Zonde van het geld en een waarschuwing voor velen.

Gesloten